ah daarom ben ik er 's avonds nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:48 schreef Matip het volgende:
Maar sowieso deze SC 's avonds. Gaat alleen maar over haxball.
Zal me niks verbazen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou dat weer een faker zijn? Een man die zich voordoet als dommige vrouw? Dat soort typische vrouwtrekjes zijn altijd het eerste wat ze kopiëren.
Of gewoon aandachtsho #zoveel
Ik vind het bij heel veel dingen wel lekker. Door een salade of zo. Zelfs een keer bij spaghetti gehad volgens mij.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, vleesje juist niet, ik haal die falafel ter vervanging van vlees
oke, kom daar vrijdag maar voor terugquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:50 schreef DjeDje het volgende:
Wilde jullie alleen even een fijn weekend wensen.
dat is pas over 2 dagenquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:50 schreef DjeDje het volgende:
Wilde jullie alleen even een fijn weekend wensen.
Heel veel dingen, noem eens heel veel dingen op dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het bij heel veel dingen wel lekker. Door een salade of zo. Zelfs een keer bij spaghetti gehad volgens mij.maar dat was niet zo'n hele goede combinatie.
nooit geluisterd en geen idee wat het isquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
Iedereen houdt toch van Radio KLB en Haxball?
En groente ofcourse.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat dacht ik al Veer. Dan maar alleen gebakken aardappelen en kloddertje mayo bij
ditquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit geluisterd en geen idee wat het is
Gewoon ter vervanging van gehakt, zoals die spaghetti. Of bij couscousquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heel veel dingen, noem eens heel veel dingen op dan?![]()
Ja salade, maar salade als avondeten blijf ik een beetje ''meh'' vinden. Maar goed, misschien maar gewoon heel simpel met aardappeltjes en groente eten
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, kom daar vrijdag maar voor terug
Maar je zegt net dat met de spaghetti geen succes was..quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon ter vervanging van gehakt, zoals die spaghetti. Of bij couscous
Voor mij wel, de gemiddelde mens niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat met de spaghetti geen succes was..![]()
Hm...quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor mij wel, de gemiddelde mens niet.
Oh.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan heb ik wel weekend t/m woensdag
Ik zit vlakbijquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je ook maar in het zonnige zuiden moeten wonen
Extra vakantie krijgen vanwege special needs, nee bedankt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
Iedereen houdt toch van Radio KLB en Haxball?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan heb ik wel weekend t/m woensdag
dan moet je wel weer carnaval vieren, weet niet wat erger isquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe dichtbij?
*doet snel luxaflex dicht
your lossquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Extra vakantie krijgen vanwege special needs, nee bedankt.
niks moet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
dan moet je wel weer carnaval vieren, weet niet wat erger is
heb zon idee dat je er toch niet aan ontkomt, al is het de hele dag van die herrie in huis door optochten en muziekquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks moet.
genoeg mensen die gaan skiën. of gewoon thuis blijven
als je ergens in een woonwijk zit, merk je er vrij weinig van (behalve als natuurlijk de optocht voor je deur langs komt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb zon idee dat je er toch niet aan ontkomt, al is het de hele dag van die herrie in huis door optochten en muziek
Mwah ja, maar je zal er niet mee aan je dagelijkse aanbevolen hoeveelheid komen, denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
falafel is toch al groente
i fail to see the romancequote:Op woensdag 11 februari 2015 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bemoei je niet met onze romance oude man
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i fail to see the romance
maar goed, ik zal jullie 2 pubers met rust laten
nou moet ik zeggen dat ik een vleesliefhebber ben dus zal ik niet zo gauw grote borden vol groente opscheppen. Zeker omdat falafel in mijn ogen eigenlijk al groente isquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah ja, maar je zal er niet mee aan je dagelijkse aanbevolen hoeveelheid komen, denk ik
Mortaxje wordt nooit boos.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe niet, straks wordt mortie jaloers
mortaxx is al op weg naar jou met zijn farc-maatjesquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe niet, straks wordt mortie jaloers
Wiequote:Op woensdag 11 februari 2015 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, en je andere hyvesbedankt lover dan
gezelligquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
mortaxx is al op weg naar jou met zijn farc-maatjes
heb je al myves?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, ik vergeet veel.
Ik hou van al mn hyves maatjes.
katgetsquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de reïncarnatie van hyves
voor de mensen die fan zijn van glitterplaatjes en dansende bananen
zo kut was hyves nou toch niet..quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:31 schreef Gridlok het volgende:
Als social media het nieuws zou zijn, zou Hyves hart van Nederland zijn.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:6.240 personen vinden Myves leuk.
Is daar wat mis meequote:Op woensdag 11 februari 2015 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Boeie, zou haar gewoon keertje neukeh hehehe! oh wait...quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
KLB / Geen raad weten met dit soort mensen
vanaf post #59.. DjeDje, hier gisteravond hele avond geweest zowat
lamme frans?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Carnavalsmuziekje aangezet, matcht goed.
Nee die van Joost is anders geaard.quote:
zegt me niksquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee die van Joost is anders geaard.
het blijft zo in je hoofd zittenquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee die van Joost is anders geaard.
Dat Lamme Frans lied vind ik superkut.
Eén keer gehoord, vond het toen wel weer mooi geweest.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het blijft zo in je hoofd zitten
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Boeie, zou haar gewoon keertje neukeh hehehe! oh wait...
wowquote:
Nope, snap wel waar die bloedneuskut voor staat natuurlijk, maar waar die benaming vandaan komt....quote:
Ik vind en beetje dom niet ergquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nope, snap wel waar die bloedneuskut voor staat natuurlijk, maar waar die benaming vandaan komt....
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Omdat ik een bloedneus kreeg toen ik mijn chick befte vorige week. Heb dat laatste tijd best vaak, vooral met de kou of iets. Zwak adertje. Nu al 2 weken niet gebeurt dus zal wel over zijn.
Dat wordt nog een uitdaging voor mortaxxquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Een vrouw slimmer dan de man is niet leuk natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat wordt nog een uitdaging voor mortaxx
Val je ook op vrouwen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Leg ik hem uit doe je alsnog kk stoer wat moet je kom vechten dan!?!?quote:
Yo ik kom je helpen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Leg ik hem uit doe je alsnog kk stoer wat moet je kom vechten dan!?!?
...ja?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Pakken we haar beiden achter het station?
Ja maar die had ik al.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb een awkward boner, jij ook? :$
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Leg ik hem uit doe je alsnog kk stoer wat moet je kom vechten dan!?!?
Haha moest wel lachen wat je vertelde over Chevy. Had dat niet verwacht van hem.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je mag niet meer gamen van mij eend
Waarom nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je mag niet meer gamen van mij eend
Ik bedoelde of ze naast mannen 'ook' op vrouwen valtquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" ook " sinds wanneer ben jij pot.
we?? mensne met schizofrenie neem ik niet echt serieus hoorquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
maar dat zijn we wel van je gewend
er zullen vast meerdere zijn hier op FOK! met dezelfde meningquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
we?? mensne met schizofrenie neem ik niet echt serieus hoor
quote:
Kan 2 dingen tegelijk zonder problemenquote:
zolang de hotties het maar niet met jou eens zijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
er zullen vast meerdere zijn hier op FOK! met dezelfde mening
Wat een leuk forum is het ook
Ik wacht trouwens ook op mijn eten
goed wle hoor van jouquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
Kan 2 dingen tegelijk zonder problemen
Er zijn geen hotties op FOK!quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zolang de hotties het maar niet met jou eens zijn
maak dat jezelf maar wijsquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn geen hotties op FOK!
Ik ben behoorlijk lekkah anders.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer, schrok me kapot.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Omdat ik een bloedneus kreeg toen ik mijn chick befte vorige week. Heb dat laatste tijd best vaak, vooral met de kou of iets. Zwak adertje. Nu al 2 weken niet gebeurt dus zal wel over zijn.
Zonde, gemiste abortus kans.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:07 schreef richolio het volgende:
Was gelukkig geen miskraam, ons wondertje is gezond en zit onder de UN Fylax op het fokforum.
Wilde dat gewoon weten ja, bemoei je er niet meequote:Op woensdag 11 februari 2015 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je godsdienstregels belangrijker dan wetten ??
Is serious vraagquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Wilde dat gewoon weten ja, bemoei je er niet mee
heb je een stukje van jezelf opgegeten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk lekkah anders.
Vinden jullie zeker wel jammer inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zonde, gemiste abortus kans.
Zijn je binnenste schaamlippen groter of kleiner dan je buitenste?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben niet echt in de mood voor zo'n serieuze vraag, kan je niet wat makkelijkers vragen?
Er zitten geen vrouwen op FOK!quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
moeten moslims terugkeren naar de wortels van het geloof ??quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben niet echt in de mood voor zo'n serieuze vraag, kan je niet wat makkelijkers vragen?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn je binnenste schaamlippen groter of kleiner dan je buitenste?
Haha damnn waarom vraag je dit? Ben je alweer terug in NL?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moeten moslims terugkeren naar de wortels van het geloof ??
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn je binnenste schaamlippen groter of kleiner dan je buitenste?
Geeft niks. Ik raakte gisteren van een soortgelijke vraag ook behoorlijk gestressed.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk lekkah anders.
er is een interpretatie van de islam waar alle moslims zich aan moeten houdenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha damnn waarom vraag je dit? Ben je alweer terug in NL?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Kreeg laatste een Tumblr te zien waar (voornamelijk linkse) meisjes/vrouwen foto's van hun vagina's konden posten en bespreken.quote:
Gelukkig, een domme reactie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]_________________________________
Wil je ook die drie vragen beantwoordenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]_________________________________
Ik leid meestal politieke voorkeur bij mannen af aan de voorkeur voor de hoeveelheid beharing bij vrouwen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kreeg laatste ene Tumblr te zien waar (voornamelijk linkse) meisjes/vrouwen foto's van hun vagina's konden posten en bespreken.
De politieke voorkeur leidde ik af uit de hoeveelheid beharing.
Weet niet, zijn het stomme kutvragen zoals hierboven?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je ook die drie vragen beantwoorden
Wil niet weten hoe het er uit ziet als jij iemand als extreem links identificeert.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik leid meestal politieke voorkeur bij mannen af aan de voorkeur voor de hoeveelheid beharing bij vrouwen.
exact die driequote:Op woensdag 11 februari 2015 18:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet, zijn het stomme kutvragen zoals hierboven?
Zou jij juist wel leuk vinden om te zien, als mijn theorie klopt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wil niet weten hoe het er uit ziet als jij iemand als extreem links identificeert.
Een theorie als in 'ik vermoed dat het zo is' of zoals die domme evolutionisten altijd de evolutietheorie als waarheid beschrijven omdat het een wetenschappelijke theorie (???quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zet ze eens op een rijtje dan.
Mijn antwoorden:quote:
quote:Aangezien ntm niet wil antwoorden valt ze in de categorie heimelijk fundamentalistisch
Jij bent niet de onderzoekspopulatie geloof ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn antwoorden:
1. Nee
2. Nee
3. Nee
[..]![]()
Ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een theorie als in 'ik vermoed dat het zo is' of zoals die domme evolutionisten altijd de evolutietheorie als waarheid beschrijven omdat het een wetenschappelijke theorie (???____!) of zo is?
Want?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent niet de onderzoekspopulatie geloof ik.
oke wij kunnen vrienden blijvenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn antwoorden:
1. Nee
2. Nee
3. Nee
[..]![]()
Omdat ik vermoed dat deze vragen zijn voorgelegd aan praktiserende Islamieten.quote:
Oh de resultaten staan je niet aan dus het onderzoek is slecht opgezetquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
Lijkt me in ieder geval sterk dat in België 82% van alle mensen vindt dat er maar één interpretatie van de Koran is.
ghph plsquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh de resultaten staan je niet aan dus het onderzoek is slecht opgezet
Je bent niet srs toch?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh de resultaten staan je niet aan dus het onderzoek is slecht opgezet
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik post niet meer met dat account
Kwam voorbij op facebookquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij allemaal op Googled hoor.
Ik schrik een beetje van een afgestudeerde WO'er die zulke plaatjes post zonder bronvermelding.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schrik jij niet van de islamitische aap die steeds verder uit de mouw kruipt ??
Misschien kun je beter in Zuid-Amerika blijven, daar heb je die mensen niet zoveel geloof ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schrik jij niet van de islamitische aap die steeds verder uit de mouw kruipt ??
Daar heb je dan weer allemaal nazi's.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien kun je beter in Zuid-Amerika blijven, daar heb je die mensen niet zoveel geloof ik.
Hehe. Die zullen ondertussen ook wel bijna allemaal dood zijn denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer allemaal nazi's.
In Zuid-Amerika heb je veel gebieden waar gewoon Duits gesproken wordt anders. Niet zo zeer als gevolg van vluchtende nazi's trouwens.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehe. Die zullen ondertussen ook wel bijna allemaal dood zijn denk ik.
Vindt Mortie niet erg hoor denk ik. Denk andersom niet dat zij gediend zijn van hem.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer allemaal nazi's.
Er was gewoon een Turkse SS divisie. Na al die jaren is het begrip raszuiverheid ook wel rekbaar denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vindt Mortie niet erg hoor denk ik. Denk andersom niet dat zij gediend zijn van hem.
http://www.braziliaansekoorts.nl/quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:33 schreef voederbietel het volgende:
Laatst hebben ze trouwens een zootje afstammelingen van Zeeuwen gevonden die al een vijftal generaties in Brazilië zaten maar die door alles en iedereen vergeten waren.
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.braziliaansekoorts.nl/
bedoel je dit?
bron? Serieus?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er was gewoon een Turkse SS divisie. Na al die jaren is het begrip raszuiverheid ook wel rekbaar denk ik.
wel tof iddquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Hoorde dat op de radio was super interessant.
quote:
http://freerepublic.com/focus/news/747153/postsquote:
teh fuck is dat dan voor sitequote:Op woensdag 11 februari 2015 18:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://freerepublic.com/focus/news/747153/posts
Was een Islamitische divisie maar zaten ook veel Turken bij.
oké danquote:Welcome to Free Republic!
Free Republic is the premier online gathering place for independent, grass-roots conservatism on the web. We're working to roll back decades of governmental largesse, to root out political fraud and corruption, and to champion causes which further conservatism in America. And we always have fun doing it. Hoo-yah!
Hier zijn de mensen netjes katholiekquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien kun je beter in Zuid-Amerika blijven, daar heb je die mensen niet zoveel geloof ik.
Zij hebben tenminste plezierquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier zijn de mensen netjes katholiek
Zeg nou zelf. Zit je liever in een taxi met een chauffeur die bij iedere kerk een kruisje slaat of één die zichzelf ieder moment kan opblazen
Ik haal mijn adha al met m'n ochtendademquote:
Dat laatste houdt het wel spannend. Soort Russisch roulette.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg nou zelf. Zit je liever in een taxi met een chauffeur die bij iedere kerk een kruisje slaat of één die zichzelf ieder moment kan opblazen
Hm. Ben niet overtuigd, vooral niet op basis van deze bron alleen. Het gaat hier wel om moslims, maar wel om Bosnische/Kroatische moslims van Europese afkomst. Verder wordt er over etnische Turken eigenlijk niets gezegd, toch? Maar ik zal zelf nog even verder kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://freerepublic.com/focus/news/747153/posts
Was een Islamitische divisie maar zaten ook veel Turken bij.
Ja wacht ik ben aan het zoeken. Er zaten ook Turken bij. Heb daar wel foto's van gezien.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hm. Ben niet overtuigd, vooral niet op basis van deze bron alleen. Het gaat hier wel om moslims, maar wel om Bosnische/Kroatische moslims van Europese afkomst. Verder wordt er over etnische Turken eigenlijk niets gezegd, toch? Maar ik zal zelf nog even verder kijken.
Hahahaha #saladekkcondoekoegrappenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Sta ik zo bij de chinees zegt die vrouw wil je menu dus ik zeg nee ik doe je later wel ahhahahaha ;p
Zou liever in Japan wonenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lowlllllllllllquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Sta ik zo bij de chinees zegt die vrouw wil je menu dus ik zeg nee ik doe je later wel ahhahahaha ;p
Had deze serieus ergens vanmiddag bedacht en moest ik sheep a like lachen om mezelf en dacht deel hem hier nog even haha ;$quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha #saladekkcondoekoegrappen
Bedachtquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had deze serieus ergens vanmiddag bedacht en moest ik sheep a like lachen om mezelf en dacht deel hem hier nog even haha ;$
hihahoquote:
Ja dacht ik al.. oude humor van me.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
BedachtDeze grap is ouder dan je moeders moeder
Kondom, hoezo?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoe noem je een condoom in het Zweeds??
quote:
Ik denk omdat je voelt dat hij de alpha man is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Altijd kk stuk om jou zonder verklaarbare reden.
ja omdat je grappig bent, maar het is ook je uitstraling, je performance en je mimiek. #LOL
Hij is er sowieso een ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk omdat je voelt dat hij de alpha man is.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Altijd kk stuk om jou zonder verklaarbare reden.
ja omdat je grappig bent, maar het is ook je uitstraling, je performance en je mimiek. #LOL
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ]
De eerstvolgende Vocaroo-shoutout zal jouw naam bevatten.
Submissive klinkt als een Pokemon aanval die Machamp zou doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom doe jij steeds zo submissive dus.
Zelden zo iets onprettigs gelezen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van m'n zuurstokroze eikel naar m'n bordeux-rode aambei.
En langs je limoengroene anjer weer terug naar je zongedroogde dadelzak.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van m'n zuurstokroze eikel naar m'n bordeux-rode aambei.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En langs je limoengroene anjer weer terug naar je zongedroogde dadelzak.
quote:
quote:
Hardop om Akon en weer hardop om de rest.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo'n Akon bij m'n werk vraag ik altijd of hij pizza's heeft lopen bakken.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pizza?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heyquote:
quote:
twitter:BASEDNAFRICAN twitterde op maandag 16-06-2014 om 23:46:16White people lowkey jealous they cant do this lmao http://t.co/YneqG4m0zf reageer retweet
Nog nooit geweestquote:
Zie dit ook echt voor me.quote:
hoiquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:04 schreef VeerEli het volgende:
Wie hier kijkt/keek toevallig Boardwalk Empire?
Vond dat stukje maar vreemd, wacht ik zal het in spoiler zetten, voordat je boos wordt ;squote:Op woensdag 11 februari 2015 19:04 schreef VeerEli het volgende:
Wie hier kijkt/keek toevallig Boardwalk Empire?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ben je? (inb4 thuis) Ik ben net begonnen, ben benieuwd of het vet is.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vond dat stukje maar vreemd, wacht ik zal het in spoiler zetten, voordat je boos wordt ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lullo.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ik heb tot seizoen 3 gekeken geloof ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar ben je? (inb4 thuis) Ik ben net begonnen, ben benieuwd of het vet is.
Ah klinkt goedquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb tot seizoen 3 gekeken geloof ik.
Beste serie die ik de afgelopen jaren bekeken heb. Na Deadwood.
Ik had het in 1 zucht uitgekeken allemaal en toen kwam de winterstop. Omdat de serie uit vrij veel verschillende verhalen bestaat, raakte ik het overzicht wat kwijt. Nu wacht ik maar tot de hele serie afgelopen is en kijk ik het nog maar een keer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah klinkt goedWaarom dan niet verder gekeken?
Sorry, ben geen 45 en heb nog geen " opvliegers ".quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:14 schreef madeliefff het volgende:
wie heeft die film 50 shades gezien? volgens mij valt t allemaal mee met de heftige scenes die men lijkt te verwachten
kutfilmquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:14 schreef madeliefff het volgende:
wie heeft die film 50 shades gezien? volgens mij valt t allemaal mee met de heftige scenes die men lijkt te verwachten
Gewone BDSM porno is beter.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:14 schreef madeliefff het volgende:
want dat is de doelgroep? :pquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry, ben geen 45 en heb nog geen " opvliegers ".
Ja.quote:
Ik kwam in ieder geval niet eens door dat boek heen daarvan. Was best slecht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:14 schreef madeliefff het volgende:
Neppe bdsm onder dwang... belachelijk concept, het hele verhaal...quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:14 schreef madeliefff het volgende:
Hoe weet jij het verhaal?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Neppe bdsm onder dwang... belachelijk concept, het hele verhaal...
ik heb het hele boek ook niet gelezen eigenlijk, van wat ik gehoord had klonk t meer als een romannetje met net een extra touch ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik kwam in ieder geval niet eens door dat boek heen daarvan. Was best slecht.
hhaha heb jij t gleezen/gezien ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Neppe bdsm onder dwang... belachelijk concept, het hele verhaal...
Het is gewoon heel slecht geschreven Snap niet dat het zo populair is. Seks verkoopt ofzo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb het hele boek ook niet gelezen eigenlijk, van wat ik gehoord had klonk t meer als een romannetje met net een extra touch ofzo
Geen nieuwe ideeën opgedaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je kickte erop he , geef maar toe
watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |