Had deze serieus ergens vanmiddag bedacht en moest ik sheep a like lachen om mezelf en dacht deel hem hier nog even haha ;$quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha #saladekkcondoekoegrappen
Bedachtquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had deze serieus ergens vanmiddag bedacht en moest ik sheep a like lachen om mezelf en dacht deel hem hier nog even haha ;$
hihahoquote:
Ja dacht ik al.. oude humor van me.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
BedachtDeze grap is ouder dan je moeders moeder
Kondom, hoezo?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoe noem je een condoom in het Zweeds??
quote:
Ik denk omdat je voelt dat hij de alpha man is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Altijd kk stuk om jou zonder verklaarbare reden.
ja omdat je grappig bent, maar het is ook je uitstraling, je performance en je mimiek. #LOL
Hij is er sowieso een ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk omdat je voelt dat hij de alpha man is.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Altijd kk stuk om jou zonder verklaarbare reden.
ja omdat je grappig bent, maar het is ook je uitstraling, je performance en je mimiek. #LOL
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ]
De eerstvolgende Vocaroo-shoutout zal jouw naam bevatten.
Submissive klinkt als een Pokemon aanval die Machamp zou doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom doe jij steeds zo submissive dus.
Zelden zo iets onprettigs gelezen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van m'n zuurstokroze eikel naar m'n bordeux-rode aambei.
En langs je limoengroene anjer weer terug naar je zongedroogde dadelzak.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van m'n zuurstokroze eikel naar m'n bordeux-rode aambei.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En langs je limoengroene anjer weer terug naar je zongedroogde dadelzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |