quote:
quote:
Hardop om Akon en weer hardop om de rest.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo'n Akon bij m'n werk vraag ik altijd of hij pizza's heeft lopen bakken.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pizza?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heyquote:
quote:
twitter:BASEDNAFRICAN twitterde op maandag 16-06-2014 om 23:46:16White people lowkey jealous they cant do this lmao http://t.co/YneqG4m0zf reageer retweet
Nog nooit geweestquote:
Zie dit ook echt voor me.quote:
hoiquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:04 schreef VeerEli het volgende:
Wie hier kijkt/keek toevallig Boardwalk Empire?
Vond dat stukje maar vreemd, wacht ik zal het in spoiler zetten, voordat je boos wordt ;squote:Op woensdag 11 februari 2015 19:04 schreef VeerEli het volgende:
Wie hier kijkt/keek toevallig Boardwalk Empire?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ben je? (inb4 thuis) Ik ben net begonnen, ben benieuwd of het vet is.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vond dat stukje maar vreemd, wacht ik zal het in spoiler zetten, voordat je boos wordt ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lullo.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ik heb tot seizoen 3 gekeken geloof ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar ben je? (inb4 thuis) Ik ben net begonnen, ben benieuwd of het vet is.
Ah klinkt goedquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb tot seizoen 3 gekeken geloof ik.
Beste serie die ik de afgelopen jaren bekeken heb. Na Deadwood.
Ik had het in 1 zucht uitgekeken allemaal en toen kwam de winterstop. Omdat de serie uit vrij veel verschillende verhalen bestaat, raakte ik het overzicht wat kwijt. Nu wacht ik maar tot de hele serie afgelopen is en kijk ik het nog maar een keer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah klinkt goedWaarom dan niet verder gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |