Ik bedoelde of ze naast mannen 'ook' op vrouwen valtquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" ook " sinds wanneer ben jij pot.
we?? mensne met schizofrenie neem ik niet echt serieus hoorquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
maar dat zijn we wel van je gewend
er zullen vast meerdere zijn hier op FOK! met dezelfde meningquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
we?? mensne met schizofrenie neem ik niet echt serieus hoor
quote:
Kan 2 dingen tegelijk zonder problemenquote:
zolang de hotties het maar niet met jou eens zijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
er zullen vast meerdere zijn hier op FOK! met dezelfde mening
Wat een leuk forum is het ook
Ik wacht trouwens ook op mijn eten
goed wle hoor van jouquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
Kan 2 dingen tegelijk zonder problemen
Er zijn geen hotties op FOK!quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zolang de hotties het maar niet met jou eens zijn
maak dat jezelf maar wijsquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn geen hotties op FOK!
Ik ben behoorlijk lekkah anders.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer, schrok me kapot.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Omdat ik een bloedneus kreeg toen ik mijn chick befte vorige week. Heb dat laatste tijd best vaak, vooral met de kou of iets. Zwak adertje. Nu al 2 weken niet gebeurt dus zal wel over zijn.
Zonde, gemiste abortus kans.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:07 schreef richolio het volgende:
Was gelukkig geen miskraam, ons wondertje is gezond en zit onder de UN Fylax op het fokforum.
Wilde dat gewoon weten ja, bemoei je er niet meequote:Op woensdag 11 februari 2015 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je godsdienstregels belangrijker dan wetten ??
Is serious vraagquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Wilde dat gewoon weten ja, bemoei je er niet mee
heb je een stukje van jezelf opgegeten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk lekkah anders.
Vinden jullie zeker wel jammer inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zonde, gemiste abortus kans.
Zijn je binnenste schaamlippen groter of kleiner dan je buitenste?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben niet echt in de mood voor zo'n serieuze vraag, kan je niet wat makkelijkers vragen?
Er zitten geen vrouwen op FOK!quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |