ah daarom ben ik er 's avonds nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:48 schreef Matip het volgende:
Maar sowieso deze SC 's avonds. Gaat alleen maar over haxball.
Zal me niks verbazen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou dat weer een faker zijn? Een man die zich voordoet als dommige vrouw? Dat soort typische vrouwtrekjes zijn altijd het eerste wat ze kopiëren.
Of gewoon aandachtsho #zoveel
Ik vind het bij heel veel dingen wel lekker. Door een salade of zo. Zelfs een keer bij spaghetti gehad volgens mij.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, vleesje juist niet, ik haal die falafel ter vervanging van vlees
oke, kom daar vrijdag maar voor terugquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:50 schreef DjeDje het volgende:
Wilde jullie alleen even een fijn weekend wensen.
dat is pas over 2 dagenquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:50 schreef DjeDje het volgende:
Wilde jullie alleen even een fijn weekend wensen.
Heel veel dingen, noem eens heel veel dingen op dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het bij heel veel dingen wel lekker. Door een salade of zo. Zelfs een keer bij spaghetti gehad volgens mij.maar dat was niet zo'n hele goede combinatie.
nooit geluisterd en geen idee wat het isquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
Iedereen houdt toch van Radio KLB en Haxball?
En groente ofcourse.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat dacht ik al Veer. Dan maar alleen gebakken aardappelen en kloddertje mayo bij
ditquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit geluisterd en geen idee wat het is
Gewoon ter vervanging van gehakt, zoals die spaghetti. Of bij couscousquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heel veel dingen, noem eens heel veel dingen op dan?![]()
Ja salade, maar salade als avondeten blijf ik een beetje ''meh'' vinden. Maar goed, misschien maar gewoon heel simpel met aardappeltjes en groente eten
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, kom daar vrijdag maar voor terug
Maar je zegt net dat met de spaghetti geen succes was..quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon ter vervanging van gehakt, zoals die spaghetti. Of bij couscous
Voor mij wel, de gemiddelde mens niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat met de spaghetti geen succes was..![]()
Hm...quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor mij wel, de gemiddelde mens niet.
Oh.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan heb ik wel weekend t/m woensdag
Ik zit vlakbijquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je ook maar in het zonnige zuiden moeten wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |