gelukkig maarquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je mag er wezen toto, je mag er wezen.
Paarse spruitjes? Zou al helemaaaaal niet eten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijdje terug, hadden we paarse spruitjes of rode.Die zijn niet lekker om te koken, maar moet je wokken. Dat was best lekker, weet niet meer wat ik er precies mee gedaan had.
Bemoei jij je er eens even niet mee.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gvd 12 pagina's in 3 uur... ga eens wat doen jongens
neequote:Op woensdag 11 februari 2015 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gvd 12 pagina's in 3 uur... ga eens wat doen jongens
namen verdommequote:Op woensdag 11 februari 2015 15:42 schreef remi1986 het volgende:
van die mensen die hier dag na dag komen, hier uren posten en vervolgens ergens anders lopen te zeiken dat in de KLB SC altijd gezeik is en ze er niet meer komen
KLB / Geen raad weten met dit soort mensenquote:
vanmorgen ookquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
KLB / Geen raad weten met dit soort mensen
vanaf post #59.. DjeDje, hier gisteravond hele avond geweest zowat
ja en eergisteren geloof ik ook, en de dag ervoor. Als je het hier zo verschrikkelijk vindt, blijf dan weg denk ik dan. Maar goed, wie ben ik?quote:
remiquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja en eergisteren geloof ik ook, en de dag ervoor. Als je het hier zo verschrikkelijk vindt, blijf dan weg denk ik dan. Maar goed, wie ben ik?
Nou en.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
lekkere gebakken aardappels en vleesje bijquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:41 schreef VeerEli het volgende:
Heeft iemand nog lekkere falafel recepten/ideeën?
Heb van die kant en klare gehaald want was in de aanbieding. Maar verder dan ''broodje falafel'' kom ik niet.
Zou dat weer een faker zijn? Een man die zich voordoet als dommige vrouw? Dat soort typische vrouwtrekjes zijn altijd het eerste wat ze kopiëren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
aardappeltjes, sproitjes, en wa's da iene vleisch?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
lekkere gebakken aardappels en vleesje bij
Nee, vleesje juist niet, ik haal die falafel ter vervanging van vleesquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
lekkere gebakken aardappels en vleesje bij
En radio KLBquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:48 schreef Matip het volgende:
Maar sowieso deze SC 's avonds. Gaat alleen maar over haxball.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou dat weer een faker zijn? Een man die zich voordoet als dommige vrouw? Dat soort typische vrouwtrekjes zijn altijd het eerste wat ze kopiëren.
Of gewoon aandachtsho #zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |