Probeer dit aub een keer. Toen ik dit voor de eerste keer voorgeschoteld kreeg van een vriend van me, toen kwam ik bijna klaar, godkki wat was dat fucking lekker.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:22 schreef Chai het volgende:
Heb pas sinds 2 weken weer een oven, dus als ik later eet dan bak ik ze meestal op met stukjes paprika en ui. En rozemarijn en zout idd.
je komt er helemaal niet meer?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Niet zo goed, maar heb daar geen last meer van. Tenzij het bedrijf erdoor ten onder gaat, dat zou ik wel heel zonde vinden.
Hmmm lastige situatie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was ook de planning, maar toen wist ik nog niet hoe de woonsituatie door de scheiding zou worden en wat handig zou zijn. Sowieso was ik hartstikke labiel.Komend half jaar blijf ik sowieso hier wonen. Daarna zie ik wel weer.
[..]
Niet zo goed, maar heb daar geen last meer van. Tenzij het bedrijf erdoor ten onder gaat, dat zou ik wel heel zonde vinden.
[..]
Heb pas sinds 2 weken weer een oven, dus als ik later eet dan bak ik ze meestal op met stukjes paprika en ui. En rozemarijn en zout idd.
Ja precies.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook erg lekker ja. Maar dan liefste bij gebakken aardappelen.
gezelligquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel bij paard, maar ik loop niet naar binnen of zo.
Sws honger gekregen doordat het hier weer eens over eten gaat. Moeders toch maar geappt wat we eten: aardappels & spruitjes/slaquote:
Spruitjes, niets is goorder dan dat.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws honger gekregen doordat het hier weer eens over eten gaat. Moeders toch maar geappt wat we eten: aardappels & spruitjes/sla. Gelukkig eet ik later, dus als ik op de terugweg even roomboter haal kan ik Veers idee proberen.
De spruitjes die mijn oma maaktquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Spruitjes, niets is goorder dan dat.![]()
![]()
![]()
Van die iets kleinere rode aardappeltjes nemen. Naam ff kwijt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:31 schreef VeerEli het volgende:
Jaa goed zo
Ik eet ook gekookte aardappelen (zonder de roomboter want anti-fatty) met spinazie en tartaarOok kki saai maar wel goeie after-workout food geloof ik.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
Chai heeft wel mijn favoriete UI van iedereen.
Spruitjes zijn lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:34 schreef Matip het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vervang de aardappelen door rijst.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:31 schreef VeerEli het volgende:
Jaa goed zo
Ik eet ook gekookte aardappelen (zonder de roomboter want anti-fatty) met spinazie en tartaarOok kki saai maar wel goeie after-workout food geloof ik.
Jaaaa Roseval jij kenner!quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die iets kleinere rode aardappeltjes nemen. Naam ff kwijt.
Tijdje terug, hadden we paarse spruitjes of rode.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:34 schreef Matip het volgende:
[..]
![]()
![]()
Superfoods bedoel jequote:Op woensdag 11 februari 2015 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gewoon zoete aardappel tochhhquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja! Die iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |