moeten moslims terugkeren naar de wortels van het geloof ??quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben niet echt in de mood voor zo'n serieuze vraag, kan je niet wat makkelijkers vragen?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn je binnenste schaamlippen groter of kleiner dan je buitenste?
Haha damnn waarom vraag je dit? Ben je alweer terug in NL?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moeten moslims terugkeren naar de wortels van het geloof ??
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn je binnenste schaamlippen groter of kleiner dan je buitenste?
Geeft niks. Ik raakte gisteren van een soortgelijke vraag ook behoorlijk gestressed.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk lekkah anders.
er is een interpretatie van de islam waar alle moslims zich aan moeten houdenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha damnn waarom vraag je dit? Ben je alweer terug in NL?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Een vrouw slimmer dan de man is niet leuk natuurlijk.
Kreeg laatste een Tumblr te zien waar (voornamelijk linkse) meisjes/vrouwen foto's van hun vagina's konden posten en bespreken.quote:
Gelukkig, een domme reactie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]_________________________________
Wil je ook die drie vragen beantwoordenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]_________________________________
Ik leid meestal politieke voorkeur bij mannen af aan de voorkeur voor de hoeveelheid beharing bij vrouwen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kreeg laatste ene Tumblr te zien waar (voornamelijk linkse) meisjes/vrouwen foto's van hun vagina's konden posten en bespreken.
De politieke voorkeur leidde ik af uit de hoeveelheid beharing.
Weet niet, zijn het stomme kutvragen zoals hierboven?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je ook die drie vragen beantwoorden
Wil niet weten hoe het er uit ziet als jij iemand als extreem links identificeert.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik leid meestal politieke voorkeur bij mannen af aan de voorkeur voor de hoeveelheid beharing bij vrouwen.
exact die driequote:Op woensdag 11 februari 2015 18:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet, zijn het stomme kutvragen zoals hierboven?
Zou jij juist wel leuk vinden om te zien, als mijn theorie klopt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wil niet weten hoe het er uit ziet als jij iemand als extreem links identificeert.
Een theorie als in 'ik vermoed dat het zo is' of zoals die domme evolutionisten altijd de evolutietheorie als waarheid beschrijven omdat het een wetenschappelijke theorie (???quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zet ze eens op een rijtje dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |