Jij bent niet de onderzoekspopulatie geloof ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn antwoorden:
1. Nee
2. Nee
3. Nee
[..]![]()
Ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een theorie als in 'ik vermoed dat het zo is' of zoals die domme evolutionisten altijd de evolutietheorie als waarheid beschrijven omdat het een wetenschappelijke theorie (???____!) of zo is?
Want?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent niet de onderzoekspopulatie geloof ik.
oke wij kunnen vrienden blijvenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn antwoorden:
1. Nee
2. Nee
3. Nee
[..]![]()
Omdat ik vermoed dat deze vragen zijn voorgelegd aan praktiserende Islamieten.quote:
Oh de resultaten staan je niet aan dus het onderzoek is slecht opgezetquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
Lijkt me in ieder geval sterk dat in België 82% van alle mensen vindt dat er maar één interpretatie van de Koran is.
ghph plsquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh de resultaten staan je niet aan dus het onderzoek is slecht opgezet
Je bent niet srs toch?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh de resultaten staan je niet aan dus het onderzoek is slecht opgezet
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik post niet meer met dat account
Kwam voorbij op facebookquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij allemaal op Googled hoor.
Ik schrik een beetje van een afgestudeerde WO'er die zulke plaatjes post zonder bronvermelding.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schrik jij niet van de islamitische aap die steeds verder uit de mouw kruipt ??
Misschien kun je beter in Zuid-Amerika blijven, daar heb je die mensen niet zoveel geloof ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schrik jij niet van de islamitische aap die steeds verder uit de mouw kruipt ??
Daar heb je dan weer allemaal nazi's.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien kun je beter in Zuid-Amerika blijven, daar heb je die mensen niet zoveel geloof ik.
Hehe. Die zullen ondertussen ook wel bijna allemaal dood zijn denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer allemaal nazi's.
In Zuid-Amerika heb je veel gebieden waar gewoon Duits gesproken wordt anders. Niet zo zeer als gevolg van vluchtende nazi's trouwens.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehe. Die zullen ondertussen ook wel bijna allemaal dood zijn denk ik.
Vindt Mortie niet erg hoor denk ik. Denk andersom niet dat zij gediend zijn van hem.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer allemaal nazi's.
Er was gewoon een Turkse SS divisie. Na al die jaren is het begrip raszuiverheid ook wel rekbaar denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vindt Mortie niet erg hoor denk ik. Denk andersom niet dat zij gediend zijn van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |