Iedereen is dood in jouw huis?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:15 schreef sacha het volgende:
in mijn huis mag niks piepen, kraken, zoemen of tikken
allemaal, dat kloptquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iedereen is dood in jouw huis?
Die zijn érg jah.... daar kan ik ook niet tegen, word ik lichtelijk agressief vanquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Een tikkende wekker of klok, daar kan ik ook niet tegen
iedereen zorgvuldig begraven in de achtertuinquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat verklaart die laatste loodjes waar je het gisteren over had.
Maar hoe krijg je nu je post ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:27 schreef sacha het volgende:
[..]
iedereen zorgvuldig begraven in de achtertuin
Jij bent ook goed in gravenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:27 schreef sacha het volgende:
[..]
iedereen zorgvuldig begraven in de achtertuin
Dat vermoeden had ik al, die krengen tikken vaak enorm en meestal als er onderhoud gepleegd is. Ik kan wel weer bellen en een monteur laten komen, maar ik doe het zelf wel.quote:
Dat zijn sowieso de leukste topics. Ben blij dat ik haar overtuigd heb om een apart topic te beginnen ipv ze alleen in de SC te plaatsen. Nu kunnen meer mensen ervan genieten en het verdwijnt veel minder snel.quote:
ik had al op volgen geklikt daar toen King het van de week zei, meesterlijk gedaan diequote:Op woensdag 11 februari 2015 12:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gisteren meldde ik dat daar, want echt, het was niet meer te volgen
Erg knap hoor dat ze dat kan én leuk om te volgen jah...quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso de leukste topics. Ben blij dat ik haar overtuigd heb om een apart topic te beginnen ipv ze alleen in de SC te plaatsen. Nu kunnen meer mensen ervan genieten en het verdwijnt veel minder snel.
Was een hype op oa FB ... Soms zie je ze nog langskomenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had al op volgen geklikt daar toen King het van de week zei, meesterlijk gedaan die
plaatjes
ow... ja dat weet ik dan weer allemaal niet want ik heb geen FB, maar sommige daar ''ken''quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Was een hype op oa FB ... Soms zie je ze nog langskomen
In de OP staat ook wie wie is. Een aantal ken je ongetwijfeld nog van eerdere rls-en.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:55 schreef FANN het volgende:
ow... ja dat weet ik dan weer allemaal niet want ik heb geen FB, maar sommige daar ''ken''
ik ook wel, dus ik begin al wat te herkennen, dan is het leuker
Yep... maar de rest vegeet ik steeds, ik zal dat plaatje straks nog eens bekijken, want ik weet ookquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de OP staat ook wie wie is. Een aantal ken je ongetwijfeld nog van eerdere rls-en.
De enige met grijs haar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:57 schreef FANN het volgende:
Yep... maar de rest vegeet ik steeds, ik zal dat plaatje straks nog eens bekijken, want ik weet ook
niet meer welk poppetje jij was
hij heeft ook grijs haar hoor, maar nu is ie kaal....quote:
Zo doet King dat ook altijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Disagree.
Sinds de eerste grijze haren gespot werden heb ik alles er afgehaald en vertoon me alleen nog maar met een glatze.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:09 schreef FANN het volgende:
hij heeft ook grijs haar hoor, maar nu is ie kaal....
Zo doet King dat ook altijd
Je heb me slecht gemaaktquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Goed voorbeeld doet goed volgen.
Ben trots op je en nog steeds gaat het scheermes er een paar keer per week overheen.
zo deed mijn ex het ook.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:21 schreef chufi het volgende:
Ik millimeter het een paar keer per week en eens in de zoveel tijd gaat het mes erover.
Het mes gaat mij te ver dan krijg ik helemaal een koud hoofdquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:21 schreef chufi het volgende:
Ik millimeter het een paar keer per week en eens in de zoveel tijd gaat het mes erover.
werk jij niet Juup?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:40 schreef Juup© het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen? Zo meteen de was e.d. en dan nog wat opruimen, maar daarna dan? Ik denk dat ik maar Bones ga kijken.
Nog net nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, je bent nog niet met pensioen?
Helemaal kaal voelt zo lekker glad.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:39 schreef Juup© het volgende:
Het mes gaat mij te ver dan krijg ik helemaal een koud hoofdmaar millimeteren doe ik regelmatig
Een druppende kraan drijft mij ook tot waanzin.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Martelmethodes zijn het ..quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een druppende kraan drijft mij ook tot waanzin.
Dan moet je het rubbertje vervangen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een druppende kraan drijft mij ook tot waanzin.
Ik ben allergisch voor rubbertjes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je het rubbertje vervangen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor rubbertjes.
Ik wil niet weten wat jij met je kraan doet...quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor rubbertjes.
Ik ben geen smurf hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met je kraan doet...
Een kraan met keramische kraanschijven ipv een met een rubberen afdichting?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met je kraan doet...
Ja daar kunnen smurfen niets mee...quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een kraan met keramische kraanschijven ipv een met een rubberen afdichting?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar kunnen smurfen niets mee...
Het wordt niets tussen ons dan...quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:36 schreef Juup© het volgende:
Ik ben de link kwijt naar de Fok! stats m.b.t. mijn persoonWie o wie post de (algemene) link even voor mij?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Ga je ook eindelijk je vriendenlijstje posten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:55 schreef Juup© het volgende:
Doet niet wat ik wil, maar ben er mee bezigDank je.
Ik heb geen vriendenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je ook eindelijk je vriendenlijstje posten?
Ik heb al genoeg gewonnen in het levenquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Friends for life!
Integratie gelukt...
Is dat zo ? Dat je ze kunt blokkeren ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:53 schreef Juup© het volgende:
Toch maar even aan abonnement aanschaffen denk ik, kan ik sommige users die ik niet wil zien gewoon blokkeren.
Friends / Foes
Even over nadenken.
Blokkeren is een groot woord, maar je ziet hun postings niet. Meestal is het handig maar soms in een discussie kan het lastig zijn, geven en nemen dus.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat zo ? Dat je ze kunt blokkeren ?
Yep, zie je posts van die gebruikers niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat zo ? Dat je ze kunt blokkeren ?
Dat bedoel ik, maar degene die ik wil "blokkeren" komt/komen nooit tot zelden waar ik post. Ik wil gewoon niets zien van die personen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, zie je posts van die gebruikers niet.
Leuk, maar in een SC krijg je dan rare gaten in de conversatie krijgen...
Volgens mij zie je dat wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:11 schreef chufi het volgende:
Maar als ze dan gequote worden wat zie je dan?
Als je ze al niet tegenkomt, waarom zou je ze dan willen blocken?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar degene die ik wil "blokkeren" komt/komen nooit tot zelden waar ik post. Ik wil gewoon niets zien van die personen.
*zucht*quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Friends for life!
Integratie gelukt...
Ik kom ze teveel tegen op Fok! op zich, en ik wil elke interactie met die personen vermijden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ze al niet tegenkomt, waarom zou je ze dan willen blocken?
Dat kan ook wel zonder abo, knop omzetten en consequent overslaan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:53 schreef Juup© het volgende:
Toch maar even aan abonnement aanschaffen denk ik, kan ik sommige users die ik niet wil zien gewoon blokkeren.
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo heb ik de knop: Tongtopic >> Overslaan.
Nee, maar zou een mooie knop zijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken je de static is bezopen ignore knop ook?
Wahahaha Lambiekjequote:Op woensdag 11 februari 2015 20:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo is er ook nog de: Lambiekje is zijn medicatie vergeten
Lambiekje staat voor mij gelijk aan:quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als die topics in NWS gaat openen dat is het weer zover.
Meki, tering dat is echt uit de oude doos zeg maarquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vroeger had ik ook nog Meki ignore knop maar die zal wel in Syrië of Irak zitten.
Toch blijken ze soms wel gelijk te hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lambiekje staat voor mij gelijk aan:
[ afbeelding ]
Vreemde zinsopbouw P_P, maar ondanks wat dan ook kan ik Lambiekje niet serieus nemen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch blijken ze soms wel gelijk te hebben.
Ik houd van korte zinnen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vreemde zinsopbouw P_P, maar ondanks wat dan ook kan ik Lambiekje niet serieus nemen.
Ik zie niets vreemds, maar dat zal wel aan mn eigen grammatica liggen ...quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vreemde zinsopbouw P_P, maar ondanks wat dan ook kan ik Lambiekje niet serieus nemen.
Of in mijn geval aan de Jupiler.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie niets vreemds, maar dat zal wel aan mn eigen grammatica liggen ...
Ik zie het al, ik had het over Lambiekje en dat is 1 persoon. P_P had het over "ze" en dat impliceert meerdere personen.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Alee ja dan gaat ge gelijk Vlaams praten
Ik zie sowieso al 2 aluhoedjes op die pic.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik had het over Lambiekje en dat is 1 persoon. P_P had het over "ze" en dat impliceert meerdere personen.
Een kat neem ik niet serieusquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie sowieso al 2 aluhoedjes op die pic.
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Neem alles erg serieus ook al denkt Fann van niet.
Ingewikkelde vragen stellen... Tikt het?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:20 schreef sacha het volgende:
en hoe serieus moet ik de Pegi systeem nemen?
de vraag is: klopt het...quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ingewikkelde vragen stellen... Tikt het?
dan post ik de vraag wel in OUDquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen gamer, dus geen idee of het klopt
Je kunt het natuurlijk ook eerst zelf checken...quote:
joh! écht?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook eerst zelf checken...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pan_European_Game_Information
Van jezelf neem ik aan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook nog ergens een aluhoedje pic... Maar serieus ...
Niet, ga op jouw eigen gevoel af.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:20 schreef sacha het volgende:
en hoe serieus moet ik de Pegi systeem nemen?
mijn Aap wil Call of Duty spelenquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waar je naar op zoek bent ,.....
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Says who?
Shoot to kill, shoot to kill!
Dat jochie ziet er niet meer uit... Heb je zn ogen gezien in US vandaag?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op Fok! 16 maar Fylax mag ook vrolijk posten
Niet echt, hij ziet er sowieso als een junk uit somsquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jochie ziet er niet meer uit... Heb je zn ogen gezien in US vandaag?
Signore Schettino 16 jaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:10 schreef sacha het volgende:
[..]
is er weer een groot moeftie veroordeeld?
wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jochie ziet er niet meer uit... Heb je zn ogen gezien in US vandaag?
Denk ook dat ie Call of Duty speeltquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje laat op en zo ... Weinig slaap
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje laat op en zo ... Weinig slaap
Want dat deed ie vroeger zelf ook...quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
hahaha! Peter R. zoekt voor een nieuw programma mensen die 'gestolkt' worden
Gestolkt worden?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Want dat deed ie vroeger zelf ook...
Net zoiets als meneer Stegeman, die spreekt het ook zo k#t uitquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
Dat deed 'ie dan niet, dat overkwam 'm...quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch !! Door allerlei criminelen uit het verleden ......
Stegeman is kut.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Net zoiets als meneer Stegeman, die spreekt het ook zo k#t uit
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed 'ie dan niet, dat overkwam 'm...
Hij was zelf meer een stolker met z'n wijsneuzigheid.
Zelf heb ik een aardige clash met 'm gehad, meneer pretendeert namelijk ook de uber Ajax fan te zijn.
Maar dat heb ik volgens mij al eens verteld...
Kingstown!!
Brrrrrrrrrrr, nog zachtjes uitgedrukt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stegeman is kut.
De manier waarop hij hieperdepieper alles benadert, werkt mij op mijn zenuwen...
Tijdens de Nathalee Holloway zaak kwam ik 'm ook tegen op Aruba, waar hij ook weer de wijsneus uithing tijdens interviews met ABC of NBC, een Amerikaanse zender in ieder geval.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
Tuurlijk is ie zelf meer de stolker....
Dat denkt meneer Peter, maar hij gaat wel op de loop voor die kneus van een Steve Brownquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de Nathalee Holloway zaak kwam ik 'm ook tegen op Aruba, waar hij ook weer de wijsneus uithing tijdens interviews met ABC of NBC, een Amerikaanse zender in ieder geval.
Alsof hij met haar en Joran op school had gezeten, hij wist alles...
Terwijl hij best goede onderwerpen heeft en ook tot de kern weet door te dringen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrr, nog zachtjes uitgedrukt.
En voor anderen...quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat denkt meneer Peter, maar hij gaat wel op de loop voor die kneus van een Steve Brown
Yep.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terwijl hij best goede onderwerpen heeft en ook tot de kern weet door te dringen.
Alleen de manier waarop, pure horror waardoor je symphatie voor 'de boeven' krijgt...
de een is hier nog crimineler dan de anderquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat heb jij met hem van doen gehad dan? Ben jij zo'n crimineel?
nee joh, max. 1 sociale activiteit per week, zaterdag staat er al wat op het programma van deze weekquote:
Ik heb wel eens een fiets gejat ....quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de een is hier nog crimineler dan de ander
neeeeee, niet jij ook nogquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een fiets gejat ....
Nee, ik ben geen crimineel, maar heb bij Ajax flinke woorden met 'm gehad.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat heb jij met hem van doen gehad dan? Ben jij zo'n crimineel?
Had ik het ergens over deze week dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, max. 1 sociale activiteit per week, zaterdag staat er al wat op het programma van deze week
schaam jequote:Op woensdag 11 februari 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde jou er niet in betrekkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En wat is jouw bijdrage daaraan dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik bij de afdeling criminelen hoor. Lijkt me ook lastig ivm VOG voor mijn werk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat is jouw bijdrage daaraan dan?
Ik neem aan van wel .. Er lag geen briefje...quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld gestolen van je...
Ik ook niet ... Ben al een aantal keren gescreened ivm met werken voor een Amerikaanse organisatie en daar ben ik altijd doorheen gekomen...quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik bij de afdeling criminelen hoor. Lijkt me ook lastig ivm VOG voor mijn werk.
Ben trouwens wel eens een middag in de gevangenis geweest
Maar als kind heb je toch wel eens een appel gejat of zo?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik bij de afdeling criminelen hoor. Lijkt me ook lastig ivm VOG voor mijn werk.
Ben trouwens wel eens een middag in de gevangenis geweest
nee, ik had wel van die klasgenoten die sieraden bij de Hema gingen jatten enzo, nooit aan meegedaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als kind heb je toch wel eens een appel gejat of zo?![]()
Gevangenis heb ik ook wel eens wat middagjes bezocht. Ochtendjes, avonden en nachten ook...![]()
Artikel 141 ken ik uit mijn hoofd...
Je was niet alleen het mooiste meisje van de klas, ook de braafste.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik had wel van die klasgenoten die sieraden bij de Hema gingen jatten enzo, nooit aan meegedaan
nog nooit een verkeersboete gehad, ondanks vroeger 's nachts stelselmatig 140 rijden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
Ze is vast wel eens door rood gereden of te hard
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
Ze is vast wel eens door rood gereden of te hard
Kijk daar hebben we iets, maar zal wel weer op de Duitse Autobahn zijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nog nooit een verkeersboete gehad, ondanks vroeger 's nachts stelselmatig 140 rijden.
Ik kijk ook uit naar een nieuw programma van Willibrord Frequin, ik mis die man echt op onze nationale televisie, die man is echt een icoon en een aanwinst.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
Die vent met die bijl had 'm mogen klieven, wat mij betreft...quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk ook uit naar een nieuw programma van Willibrord Frequin, ik mis die man echt op onze nationale televisie, die man is echt een icoon en een aanwinst.
nee hoor, gewoon in NL na concertbezoekjes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we iets, maar zal wel weer op de Duitse Autobahn zijn
Dat mag niet !! Maar nooit gepakt, net zoals ik met die fiets.... Dus clean dossier...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon in NL na concertbezoekjes.
mijn ex kon echt kwartetten met zijn snelheidsboetes, de sukkelquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag niet !! Maar nooit gepakt, net zoals ik met die fiets.... Dus clean dossier...
beter te hard rijden dan met drank op achter het stuur!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn ex kon echt kwartetten met zijn snelheidsboetes, de sukkel
ja, dat deed hij gelukkig niet, maar bepaalde collega's dachten dat hij ooit nog wel eens in de vangrail aan zijn einde zou komenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
beter te hard rijden dan met drank op achter het stuur!
Het is niet zo'n held irl.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Hij was zelf meer een stolker met z'n wijsneuzigheid.
Zelf heb ik een aardige clash met 'm gehad,
Ik ben harstikke braaf tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geweldige TV, was zijn tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk ook uit naar een nieuw programma van Willibrord Frequin, ik mis die man echt op onze nationale televisie, die man is echt een icoon en een aanwinst.
Laat ik daar toevallig vandaag ook naar hebben gekeken om daar heen te gaan... Zal wel met de opening van morgen te maken hebben ...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Kaarten besteld voor de Late Rembrandt tentoonstelling in het Rijksmuseum.
In 2013 weer eens de Nachtwacht van hem bekeken na de heropening van het Rijks en die man was toch echt wel een genie...
Had ie een motor?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn ex kon echt kwartetten met zijn snelheidsboetes, de sukkel
ik bel onmiddellijk misdaad anoniemquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Was wel in een andere gemeentes,,,quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
ik bel onmiddellijk misdaad anoniem
oh, dat moeten we vanwege jou ook nog doen natuurlijk. Liggen ze een beetje netjes begraven?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
ik bel onmiddellijk misdaad anoniem
Zulke figuren kun je beter dumpen idd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, een leasebmw en als vertegenwoordiger zat hij heel veel in de auto
Vast onder de tegels in de voortuinquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dat moeten we vanwege jou ook nog doen natuurlijk. Liggen ze een beetje netjes begraven?
Mijn collega was vanavond al, tot mijn verbazing.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik daar toevallig vandaag ook naar hebben gekeken om daar heen te gaan... Zal wel met de opening van morgen te maken hebben ...
nou, hij ging er vandoorquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zulke figuren kun je beter dumpen idd.
onzichtbaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dat moeten we vanwege jou ook nog doen natuurlijk. Liggen ze een beetje netjes begraven?
Ik had een keer een "belediging ambtenaar in functie" (gewoon een agent in mijn ogen), dat geintje heeft me mooi ¤ 500,-, gekost. De eikels, het gebeurde toen ze me met 6 man sterk met veel geweld eindelijk in de politieauto gewerkt hadden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben harstikke braaf tegenwoordig.
er viel niks te dokken, niet samenwonend ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog beter, nog laten dokken of gewoon laten gaan?
en had je het ook verdiend ???quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had een keer een "belediging ambtenaar in functie" (gewoon een agent in mijn ogen), dat geintje heeft me mooi ¤ 500,-, gekost. De eikels, het gebeurde toen ze me met 6 man sterk met veel geweld eindelijk in de politieauto gewerkt hadden.
Ben bang van wel, 6 dagen later was ik weer thuis.quote:
Uiteraard, voor alleen belediging van een ambtenaar in functie springen ze niet met 6 man op je...quote:
Dat gebeurde pas nadat ik in de auto was gewerkt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, voor alleen belediging van een ambtenaar in functie springen ze niet met 6 man op je...
I was pissed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gebeurde pas nadat ik in de auto was gewerkt.
Dat is nogal afhankelijk van de omstandigheden, zou jij toch moeten weten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, voor alleen belediging van een ambtenaar in functie springen ze niet met 6 man op je...
6 Man op je in een auto?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gebeurde pas nadat ik in de auto was gewerkt.
6 dagen? Wowquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben bang van wel, 6 dagen later was ik weer thuis.
Sure, die omstandigheden doen het 'm, niet de belediging op zich...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is nogal afhankelijk van de omstandigheden, zou jij toch moeten weten.
Nee, ze waren met 3 auto's en toen ik eenmaal geboeid was zat ik met 3 agenten in 1 auto.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
6 Man op je in een auto?
Moet een aardige bak geweest zijn...
Vroegâh gebeurde dat nog wel voor relatief kleine vergrijpen.quote:
Ben een keer opgepakt puur op uiterlijk, had niet eens een steen in mijn hand.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure, die omstandigheden doen het 'm, niet de belediging op zich...
Ah, het is al gehalveerd...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ze waren met 3 auto's en toen ik eenmaal geboeid was zat ik met 3 agenten in 1 auto.
Sommige mensen moeten tegen zichzelf en voor hun omgeving beschermd worden...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben een keer opgepakt puur op uiterlijk, had niet eens een steen in mijn hand.
Het was in 2010. Valt dat nog onder vroeger?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroegâh gebeurde dat nog wel voor relatief kleine vergrijpen.
Heb het meegemaakt dat de mij toegewezen advocaat me nog kende van een akkefietje vlak daarvoor en toen kwam 'ie niet eens langs in de cel. Hij had mijn gegevens nog van die vorige keer...
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was in 2010. Valt dat nog onder vroeger?
nee, onder sneuquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was in 2010. Valt dat nog onder vroeger?
trusten!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef just me het volgende:
Welterusten allemaal
niet dromen van handboeien enzo...
Je kent de feiten niet eens, dus wat kort door de bocht.quote:
Ik droom meestal in kleur...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef just me het volgende:
Welterusten allemaal
niet dromen van handboeien enzo...
I know....en in UTO-SC, maar allemaal redelijk tammetjes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kingstown, rel in 60+ alhoewel die voorspelbaar was.
Bochten moet je vloeiend nemen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kent de feiten niet eens, dus wat kort door de bocht.
Ach, ik heb er niet wakker van gelegen in ieder geval, zulke dingen kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bochten moet je vloeiend nemen.
Die ouderwetse FB zondagen zijn verleden tijd helaas.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know....en in UTO-SC, maar allemaal redelijk tammetjes.
zullen wel 50 tinten zijnquote:
Wakker liggen is mij vreemd, als ik slaap kun je stofzuigen naast het bed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik heb er niet wakker van gelegen in ieder geval, zulke dingen kunnen gebeuren.
Nep porno schiet niet op.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die film werd net ff door 2 mannen afgekraakt bij Jinek
Ah, bah!quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag vandaag bij mijn cliënte deze clip, erg grappig
Een hippie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rick Mayall was toch geen Zweed.
Ik ken natuurlijk een Zweedse die vroeger als kind speelde met Abba kindjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag vandaag bij mijn cliënte deze clip, erg grappig
héél natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken natuurlijk een Zweedse die vroeger als kind speelde met Abba kindjes
uiteraardquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken natuurlijk een Zweedse die vroeger als kind speelde met Abba kindjes
tuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Irja heet ze... Zelf zingt ze ook wel aardig
Zoals hier ..quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
trusten
Hier morgen geen wekker
Reaal waking up lijkt me leukerquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Wordt technisch beetje ingewikkeld dan
Daar gaan we dan eens wat aan veranderen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben 's ochtends niet zo gezellig.
altijd baas boven baasquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ken een Polynesiche troonopvolger uit Tonga die getrouwd is met een Zweedse.
Waar houdt dit op? We kennen met zn allen iedereen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ken een Polynesiche troonopvolger uit Tonga die getrouwd is met een Zweedse.
Trustenquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor nu vallen de luikjes zowat dicht, dus de iPad gaat uit
De wereld is maar klein soms.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar houdt dit op? We kennen met zn allen iedereen.
DE familie Redding?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb wel wat familie wonen daar maar die zitten in liften.
Ik moet ook nog een Turkse tak hebben ...quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een Surinaamse tak is er ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |