Meki, tering dat is echt uit de oude doos zeg maarquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vroeger had ik ook nog Meki ignore knop maar die zal wel in Syrië of Irak zitten.
Toch blijken ze soms wel gelijk te hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lambiekje staat voor mij gelijk aan:
[ afbeelding ]
Vreemde zinsopbouw P_P, maar ondanks wat dan ook kan ik Lambiekje niet serieus nemen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch blijken ze soms wel gelijk te hebben.
Ik houd van korte zinnen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vreemde zinsopbouw P_P, maar ondanks wat dan ook kan ik Lambiekje niet serieus nemen.
Ik zie niets vreemds, maar dat zal wel aan mn eigen grammatica liggen ...quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vreemde zinsopbouw P_P, maar ondanks wat dan ook kan ik Lambiekje niet serieus nemen.
Of in mijn geval aan de Jupiler.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie niets vreemds, maar dat zal wel aan mn eigen grammatica liggen ...
Ik zie het al, ik had het over Lambiekje en dat is 1 persoon. P_P had het over "ze" en dat impliceert meerdere personen.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Alee ja dan gaat ge gelijk Vlaams praten
Ik zie sowieso al 2 aluhoedjes op die pic.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik had het over Lambiekje en dat is 1 persoon. P_P had het over "ze" en dat impliceert meerdere personen.
Een kat neem ik niet serieusquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie sowieso al 2 aluhoedjes op die pic.
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Neem alles erg serieus ook al denkt Fann van niet.
Ingewikkelde vragen stellen... Tikt het?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:20 schreef sacha het volgende:
en hoe serieus moet ik de Pegi systeem nemen?
de vraag is: klopt het...quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ingewikkelde vragen stellen... Tikt het?
dan post ik de vraag wel in OUDquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen gamer, dus geen idee of het klopt
Je kunt het natuurlijk ook eerst zelf checken...quote:
joh! écht?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook eerst zelf checken...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pan_European_Game_Information
Van jezelf neem ik aan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook nog ergens een aluhoedje pic... Maar serieus ...
Niet, ga op jouw eigen gevoel af.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:20 schreef sacha het volgende:
en hoe serieus moet ik de Pegi systeem nemen?
mijn Aap wil Call of Duty spelenquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waar je naar op zoek bent ,.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |