Dat jochie ziet er niet meer uit... Heb je zn ogen gezien in US vandaag?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op Fok! 16 maar Fylax mag ook vrolijk posten
Niet echt, hij ziet er sowieso als een junk uit somsquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jochie ziet er niet meer uit... Heb je zn ogen gezien in US vandaag?
Signore Schettino 16 jaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:10 schreef sacha het volgende:
[..]
is er weer een groot moeftie veroordeeld?
wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jochie ziet er niet meer uit... Heb je zn ogen gezien in US vandaag?
Denk ook dat ie Call of Duty speeltquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje laat op en zo ... Weinig slaap
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje laat op en zo ... Weinig slaap
Want dat deed ie vroeger zelf ook...quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
hahaha! Peter R. zoekt voor een nieuw programma mensen die 'gestolkt' worden
Gestolkt worden?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Want dat deed ie vroeger zelf ook...
Net zoiets als meneer Stegeman, die spreekt het ook zo k#t uitquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
hahaha! Peter R. zoekt voor een nieuw programma mensen die 'gestolkt' worden
Dat deed 'ie dan niet, dat overkwam 'm...quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch !! Door allerlei criminelen uit het verleden ......
Stegeman is kut.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Net zoiets als meneer Stegeman, die spreekt het ook zo k#t uit
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed 'ie dan niet, dat overkwam 'm...
Hij was zelf meer een stolker met z'n wijsneuzigheid.
Zelf heb ik een aardige clash met 'm gehad, meneer pretendeert namelijk ook de uber Ajax fan te zijn.
Maar dat heb ik volgens mij al eens verteld...
Kingstown!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |