zo deed mijn ex het ook.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:21 schreef chufi het volgende:
Ik millimeter het een paar keer per week en eens in de zoveel tijd gaat het mes erover.
Het mes gaat mij te ver dan krijg ik helemaal een koud hoofdquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:21 schreef chufi het volgende:
Ik millimeter het een paar keer per week en eens in de zoveel tijd gaat het mes erover.
werk jij niet Juup?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:40 schreef Juup© het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen? Zo meteen de was e.d. en dan nog wat opruimen, maar daarna dan? Ik denk dat ik maar Bones ga kijken.
Nog net nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, je bent nog niet met pensioen?
Helemaal kaal voelt zo lekker glad.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:39 schreef Juup© het volgende:
Het mes gaat mij te ver dan krijg ik helemaal een koud hoofdmaar millimeteren doe ik regelmatig
Een druppende kraan drijft mij ook tot waanzin.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Een tikkende wekker of klok, daar kan ik ook niet tegen
Martelmethodes zijn het ..quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een druppende kraan drijft mij ook tot waanzin.
Dan moet je het rubbertje vervangen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een druppende kraan drijft mij ook tot waanzin.
Ik ben allergisch voor rubbertjes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je het rubbertje vervangen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor rubbertjes.
Ik wil niet weten wat jij met je kraan doet...quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor rubbertjes.
Ik ben geen smurf hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met je kraan doet...
Een kraan met keramische kraanschijven ipv een met een rubberen afdichting?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met je kraan doet...
Ja daar kunnen smurfen niets mee...quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een kraan met keramische kraanschijven ipv een met een rubberen afdichting?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar kunnen smurfen niets mee...
Het wordt niets tussen ons dan...quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Een tikkende wekker of klok, daar kan ik ook niet tegen
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:36 schreef Juup© het volgende:
Ik ben de link kwijt naar de Fok! stats m.b.t. mijn persoonWie o wie post de (algemene) link even voor mij?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |