Iedereen is dood in jouw huis?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:15 schreef sacha het volgende:
in mijn huis mag niks piepen, kraken, zoemen of tikken
allemaal, dat kloptquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iedereen is dood in jouw huis?
Die zijn érg jah.... daar kan ik ook niet tegen, word ik lichtelijk agressief vanquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Een tikkende wekker of klok, daar kan ik ook niet tegen
iedereen zorgvuldig begraven in de achtertuinquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat verklaart die laatste loodjes waar je het gisteren over had.
Maar hoe krijg je nu je post ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:27 schreef sacha het volgende:
[..]
iedereen zorgvuldig begraven in de achtertuin
Jij bent ook goed in gravenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:27 schreef sacha het volgende:
[..]
iedereen zorgvuldig begraven in de achtertuin
Dat vermoeden had ik al, die krengen tikken vaak enorm en meestal als er onderhoud gepleegd is. Ik kan wel weer bellen en een monteur laten komen, maar ik doe het zelf wel.quote:
Dat zijn sowieso de leukste topics. Ben blij dat ik haar overtuigd heb om een apart topic te beginnen ipv ze alleen in de SC te plaatsen. Nu kunnen meer mensen ervan genieten en het verdwijnt veel minder snel.quote:
ik had al op volgen geklikt daar toen King het van de week zei, meesterlijk gedaan diequote:Op woensdag 11 februari 2015 12:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gisteren meldde ik dat daar, want echt, het was niet meer te volgen
Erg knap hoor dat ze dat kan én leuk om te volgen jah...quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso de leukste topics. Ben blij dat ik haar overtuigd heb om een apart topic te beginnen ipv ze alleen in de SC te plaatsen. Nu kunnen meer mensen ervan genieten en het verdwijnt veel minder snel.
Was een hype op oa FB ... Soms zie je ze nog langskomenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had al op volgen geklikt daar toen King het van de week zei, meesterlijk gedaan die
plaatjes
ow... ja dat weet ik dan weer allemaal niet want ik heb geen FB, maar sommige daar ''ken''quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Was een hype op oa FB ... Soms zie je ze nog langskomen
In de OP staat ook wie wie is. Een aantal ken je ongetwijfeld nog van eerdere rls-en.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:55 schreef FANN het volgende:
ow... ja dat weet ik dan weer allemaal niet want ik heb geen FB, maar sommige daar ''ken''
ik ook wel, dus ik begin al wat te herkennen, dan is het leuker
Yep... maar de rest vegeet ik steeds, ik zal dat plaatje straks nog eens bekijken, want ik weet ookquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de OP staat ook wie wie is. Een aantal ken je ongetwijfeld nog van eerdere rls-en.
De enige met grijs haar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:57 schreef FANN het volgende:
Yep... maar de rest vegeet ik steeds, ik zal dat plaatje straks nog eens bekijken, want ik weet ook
niet meer welk poppetje jij was
hij heeft ook grijs haar hoor, maar nu is ie kaal....quote:
Zo doet King dat ook altijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Disagree.
Sinds de eerste grijze haren gespot werden heb ik alles er afgehaald en vertoon me alleen nog maar met een glatze.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:09 schreef FANN het volgende:
hij heeft ook grijs haar hoor, maar nu is ie kaal....
Zo doet King dat ook altijd
Je heb me slecht gemaaktquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Goed voorbeeld doet goed volgen.
Ben trots op je en nog steeds gaat het scheermes er een paar keer per week overheen.
zo deed mijn ex het ook.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:21 schreef chufi het volgende:
Ik millimeter het een paar keer per week en eens in de zoveel tijd gaat het mes erover.
Het mes gaat mij te ver dan krijg ik helemaal een koud hoofdquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:21 schreef chufi het volgende:
Ik millimeter het een paar keer per week en eens in de zoveel tijd gaat het mes erover.
werk jij niet Juup?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:40 schreef Juup© het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen? Zo meteen de was e.d. en dan nog wat opruimen, maar daarna dan? Ik denk dat ik maar Bones ga kijken.
Nog net nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, je bent nog niet met pensioen?
Helemaal kaal voelt zo lekker glad.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:39 schreef Juup© het volgende:
Het mes gaat mij te ver dan krijg ik helemaal een koud hoofdmaar millimeteren doe ik regelmatig
Een druppende kraan drijft mij ook tot waanzin.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Een tikkende wekker of klok, daar kan ik ook niet tegen
Martelmethodes zijn het ..quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een druppende kraan drijft mij ook tot waanzin.
Dan moet je het rubbertje vervangen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een druppende kraan drijft mij ook tot waanzin.
Ik ben allergisch voor rubbertjes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je het rubbertje vervangen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor rubbertjes.
Ik wil niet weten wat jij met je kraan doet...quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor rubbertjes.
Ik ben geen smurf hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met je kraan doet...
Een kraan met keramische kraanschijven ipv een met een rubberen afdichting?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met je kraan doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |