hihi je bent een heksjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:35 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben 20, en heb nu al een boel grijze haren
Disagree.quote:
morrie chemoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Disagree.
Sinds de eerste grijze haren gespot werden heb ik alles er afgehaald en vertoon me alleen nog maar met een glatze.
Idem.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:35 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben 20, en heb nu al een boel grijze haren
bedankt voor het delen van dit geheimquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:32 schreef darkmond het volgende:
Mijn moeder is 45, strest als een kip maar heeft nog geen één grijs haartje. Haar ''geheim" : ze doet elke week olijfolie in dr haar...een zak erover en dat laatste zo'n 1/2 uur zitten en dan gaat ze douchen
Sarcasmequote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:52 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
bedankt voor het delen van dit geheim
Pas 60 geweest en vanaf die tijd af en toe een grijze haar,maak me er niet druk over,gelukkig was mijn pa ook laat met grijs worden,die is helaas nu overleden maar had tot zijn dood nog een volle bos met haar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:31 schreef Iwanius het volgende:
Grijs worden part of life. Gewoon accepteren en niks aandoen.
Dus ook niet zoals sommigen van die idiote kleurspoelingen ondergaan om weer jong te lijken.
Ik heb ook grijze bakkebaarden. Baard begint ook te grijzen. Vind ik ook niet erg. Vind het eerder mooi dan lelijk. Begin nu wel inhammen te krijgen. Dat vind ik minder.quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:11 schreef Verbal het volgende:
Was al vroeg kalend, dus om de grijze haren die inmiddels bij de slapen zijn verschenen maak ik mij echt geen zorgen.
V.
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen.quote:
Zie je niet veel meer tegenwoordig.....luizen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:29 schreef Verbal het volgende:
Ik vond het wel jammer dat ik eerder dit jaar een witte schaamhaar ontwaarde
Dat was wel even een dingetje
V.
Nee. Nog nooit gezien zelfsquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie je niet veel meer tegenwoordig.....luizen.
Dan heb je dat dus wel. Anders zou je niet vervenquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het geen probleem om grijs te worden. Ik laat het verven. Al jaren. Kreeg laatst de verbaasde opmerking van iemand die me al vrij lang kent: "Is dat niet je eigen haarkleur?"
Dat is maar hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dan heb je dat dus wel. Anders zou je niet verven
Alles aan jezelf dat je aanpast vind je kennelijk niet goed zoals het is. Dus als jij verft heb je iets tegen je grijze haar. Dat is momenteel namelijk jouw natuurlijke verschijning.quote:
Ik vind verven geen probleem en daardoor vind ik grijs worden geen probleem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Alles aan jezelf dat je aanpast vind je kennelijk niet goed zoals het is. Dus als jij verft heb je iets tegen je grijze haar. Dat is momenteel namelijk jouw natuurlijke verschijning.
Van jou part had het dus net zo goed groen kunnen zijn onder de verf. Nu maar hopen dat de verf nooit opraakt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind verven geen probleem en daardoor vind ik grijs worden geen probleem.
Zo is 't.
Is daar kans op, dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:26 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Van jou part had het dus net zo goed groen kunnen zijn onder de verf. Nu maar hopen dat de verf nooit opraakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |