en die dan gewoon neuken xD Hahah;p nee fuck no.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zoiets, denk dat ik er nooit aan ga beginnen tho, of gewoon een 16 jarig meisje adopteren ;D ;D; DDdd
woody allen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
en die dan gewoon neuken xD Hahah;p nee fuck no.
Maar wel doen joh, is leuke tijd voor die kids
Ehaheha ;D jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ha.quote:
Ik word morgen getestquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef hoink581 het volgende:
Hoth is helaas een beetje lactose intolerant.
Waarom moest ik nu per se dezelfde gedachte delen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goede genen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mickey Mouse stickers?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
Als je op lactose intolerantie word getest krijg je dan ook een week van die plakkers op je rug?
Turtles...quote:
Viel me ook op jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:39 schreef Matip het volgende:
Heel de ochtend zie je 2Nutz niet posten en ineens, wanneer het topic ten einde loopt komt ie tevoorschijn.
Er zullen halal frikandellen zijn hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Neem gewoon mijn eigen broodtrommel mee want mag alleen halal eten
Ja, mijn lapo hunter app ging af.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:39 schreef Matip het volgende:
Heel de ochtend zie je 2Nutz niet posten en ineens, wanneer het topic ten einde loopt komt ie tevoorschijn.
Nee, je moet daar zitten en je krijgt om het half uur zuiveldrankjes toegediend en om het half uur gaan ze dan waarden in je adem testen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
Als je op lactose intolerantie word getest krijg je dan ook een week van die plakkers op je rug?
Weet niet waarom maar op een of andere manier klinkt dit vies.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, je moet daar zitten en je krijgt om het half uur zuiveldrankjes toegediend en om het half uur gaan ze dan waarden in je adem testen.
Ik kijk er dan ook niet naar uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet niet waarom maar op een of andere manier klinkt dit vies.
Wel beter dan die plakkers tho.
Nee, je krijgt lactose toegediend, waarna er bloed wordt afgenomen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
Van die vieze yogi yogi adem zooi mix met chocomelquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet niet waarom maar op een of andere manier klinkt dit vies.
Wel beter dan die plakkers tho.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, je krijgt lactose toegediend, waarna er bloed wordt afgenomen.
Let nou gewoon één keer op.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, je moet daar zitten en je krijgt om het half uur zuiveldrankjes toegediend en om het half uur gaan ze dan waarden in je adem testen.
Snap ik, met een lege maag constant melk drinken met je zure adem tegen die mesnen praten :squote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kijk er dan ook niet naar uit.
ripquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal per ziekenhuis wel anders zijn dan !!!!!! ;squote:
Hehe dat jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Van die vieze yogi yogi adem zooi mix met chocomel
Ik heb die film gezien en holy shit wat een psychopaatquote:
Doe mij die met kers en rode vruchten maar. Maar idd lactose breathquote:
wat een geweld die set van Warface en Radical Redemption, na half uur bijna geen hardstyle meer, maar hardcorequote:
Film? Hij neukt toch irl zijn ooit geadopteerde dochter?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb die film gezien en holy shit wat een psychopaat
Wel goede film
Dat heeft iedereen hoor, niet alleen lactose intolerante mensen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:45 schreef hoink581 het volgende:
Nu ben ik bang dat ik dat ook heb. Toen ik nog veel melk dronk stonk ik ook vaker uit mijn muil.
Zeker waar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat een geweld die set van Warface en Radical Redemption, na half uur bijna geen hardstyle meer, maar hardcore
Geil.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Film? Hij neukt toch irl zijn ooit geadopteerde dochter?
Gelukkig. Ik schrok al.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Dat heeft iedereen hoor, niet alleen lactose intolerante mensen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Word misselijk van de gedachte aan jullie zure zuiveladem
Was niet nodig opzich.quote:
Dat ruik je niet als die mond tussen je benen op je zure flamoes ligt te hijgen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:46 schreef housesoftheholy het volgende:
okequote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Word misselijk van de gedachte aan jouw kop tussen mijn benenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ruik je niet als die mond tussen je benen op je zure flamoes ligt te hijgen.
Oh nee ik had het over gone girlquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Film? Hij neukt toch irl zijn ooit geadopteerde dochter?
Snor kriebelt lekker joh.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Word misselijk van de gedachte aan jouw kop tussen mijn benen
die is psycho gek.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh hahaja goed is die film heh.
wowquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ruik je niet als die mond tussen je benen op je zure flamoes ligt te hijgen.
Wel een eeuwige angst voor het huwelijk ontwikkeldquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh hahaja goed is die film heh.
Geen idee waar jullie het nu over hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:53 schreef housesoftheholy het volgende:
Vond die scene's met neil patrick harrie vooral een beetje ongemakkelijk :s
Chloro.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk?quote:
Gone Girl, aanraderquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee waar jullie het nu over hebben.
Ja, en dat het gewoon hun werk is en ze elke dag ermee te maken hebben en ze je toch een beetje veroordelend aankijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, met een lege maag constant melk drinken met je zure adem tegen die mesnen praten :s
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ongepast hard.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eenieder die daar komt is binnen of buiten het zicht wel slachtoffer van de medewerkers hun ridiculen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, en dat het gewoon hun werk is en ze elke dag ermee te maken hebben en ze je toch een beetje veroordelend aankijken.
Of dat je ontlasting in komt leveren aan zo'n loketje en je een beetje awkward staat te schuifelen met je voetjes en haar een koker vol met verse stront geeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eenieder die daar komt is binnen of buiten het zicht wel slachtoffer van de medewerkers hun ridiculen.
Deze moet ik even onthouden. Dat is een goede.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:10 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn pulserende vreugdetoeter. Weet je nog.
Ik baal van Djeez berichten, maar hij heeft wel een stukje hersenen ontgrendeld die volledig toegewijd is aan het verzinnen van pener-synoniemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze moet ik even onthouden. Dat is een goede.
Daar kun je hem tegenwoordig voor inhuren. Schrijft hij zo een sollicitatiebrief voor je met suggestieve verwijzingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
Ik baal van Djeez berichten, maar hij heeft wel een stukje hersenen ontgrendeld die volledig toegewijd is aan het verzinnen van pener-synoniemen.
Sowieso fucking awkward iddquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of dat je ontlasting in komt leveren aan zo'n loketje en je een beetje awkward staat te schuifelen met je voetjes en haar een koker vol met verse stront geeft.
Ik weet dat ze schijt () hebben, maar ik zou me toch flink generen.
Ik probeerde het te vergeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn pulserende vreugdetoeter. Weet je nog.
Het is een kunst om zulke formele brieven vol te stouwen met vunzigheden, maar dusdanig subtiel dat een ander je niets kan verwijten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar kun je hem tegenwoordig voor inhuren. Schrijft hij zo een sollicitatiebrief voor je met suggestieve verwijzingen.
Daarom even deze reminder.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik probeerde het te vergeten.
Ik moest dat ooit een keer doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso fucking awkward idd![]()
"hier heb je mijn bakje poep zoals afgesproken"
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moest dat ooit een keer doen.
Ik heb m'n moeder gestuurd.
Mááááááám! Wil je m'n stront wegbrengeeeh??quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
"Ik kom mijn zoon zijn feces afleveren
"
"Moet ik er nog iets bij vermelden?"quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
Mááááááám! Wil je m'n stront wegbrengeeeh??
"Natuurlijk lieverd"
wil nooit kinderenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mááááááám! Wil je m'n stront wegbrengeeeh??
"Natuurlijk lieverd"
Ik vind het altijd leuk als mijn baby neefje en nichtje er zijn en ik ze weer kan afstaan aan mijn broer of zus wanneer het misgaatquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat zeg je nu, maar als je eierstokken gaan klapperen piep je wel anders
goh wat leuk kende die nog nietquote:
Gebruik me. Verlies me niet. Proef me. Verspil me niet. Gebruik, verlies, proef, verspil.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
daarom preventief eileiders dicht laten schroeienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat zeg je nu, maar als je eierstokken gaan klapperen piep je wel anders
Ik ken nog wel een mannetje, tien euro.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
daarom preventief eileiders dicht laten schroeien
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gebruik me. Verlies me niet. Proef me. Verspil me niet. Gebruik, verlies, proef, verspil.
Ik had gisteren een broodje brie met honing en walnoten besteld en kreeg een broodje brie met salami en pesto. Was bang dat ze het weg zouden gooien als ik het terug zou sturen dus heb ik het maar opgegeten. Rare gewaarwording allemaal :s .quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:25 schreef Matip het volgende:
Zometeen een lekker broodje eten jongons.
Allang een smoske achter de kiezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:25 schreef Matip het volgende:
Zometeen een lekker broodje eten jongons.
Wat voor beleg had je?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Allang een smoske achter de kiezen.
Broodje brie met honing en walnoten vind ik echt het vrouwelijkste broodje dat je maar kan eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had gisteren een broodje brie met honing en walnoten besteld en kreeg een broodje brie met salami en pesto. Was bang dat ze het weg zouden gooien als ik het terug zou sturen dus heb ik het maar opgegeten. Rare gewaarwording allemaal :s .
Moet ik iemand bellen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had gisteren een broodje brie met honing en walnoten besteld en kreeg een broodje brie met salami en pesto. Was bang dat ze het weg zouden gooien als ik het terug zou sturen dus heb ik het maar opgegeten. Rare gewaarwording allemaal :s .
Da's mooi voor jou knul.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Broodje brie met honing en walnoten vind ik echt het vrouwelijkste broodje dat je maar kan eten.
Vind het allemaal lekker klinkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Brie moet je sowieso weggooien.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel m'n vlees loze streak vebroken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind het allemaal lekker klinken
Ik snap hem.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen ook gedaan.
Mexicano met satesaus.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mexicano.
En wat er altijd op een smos zit: sla, ei, tomaat en saus.
quote:
Illustreert mijn punt mooi. Als echte boer zou je een donkere bol oerbrood met hesp en vette kaas moeten eten. Niet dat kosmopolitisch geprul.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:27 schreef housesoftheholy het volgende:
Vind het allemaal lekker klinken
Ik eet het liefste raw vegan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Illustreert mijn punt mooi. Als echte boer zou je een donkere bol oerbrood met hesp en vette kaas moeten eten. Niet dat kosmopolitisch geprul.
Een Jos Brinkie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet je hoe ze vroeger een frikandel met satehsaus noemde?
Een Jos Brinkie?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet je hoe ze vroeger een frikandel met satehsaus noemde?
Je mannelijkheid moeten halen uit door de maatschappij opgelegde schoonheidsidealen zoals een laffe snorquote:
een lul met poep !!!!!!1quote:
JA EN JOS BRINK WAS EEN POEPSTAMPER.quote:
Je reageert jezelf nu gewoon op mij af vanwege de onzekerheden die ik nu bij je teweeg heb gebracht bij het benoemen van de werkelijke situate.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:29 schreef voederbietel het volgende:
Je mannelijkheid moeten halen uit door de maatschappij opgelegde schoonheidsidealen zoals een laffe snor.
chloro plsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:31 schreef hoink581 het volgende:
Je reageert jezelf nu gewoon op mij af vanwege de onzekerheden die ik nu bij je teweeg heb gebracht bij het benoemen van de werkelijke situate.
wickedmen gespotquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA EN JOS BRINK WAS EEN POEPSTAMPER.
[..]
Je reageert jezelf nu gewoon op mij af vanwege de onzekerheden die ik nu bij je teweeg heb gebracht bij het benoemen van de werkelijke situate.
Omdat ik een broodje lekker vind klinken is dat broodje meteen een vrouwelijk broodje?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Illustreert mijn punt mooi. Als echte boer zou je een donkere bol oerbrood met hesp en vette kaas moeten eten. Niet dat kosmopolitisch geprul.
lol culinaire faggotquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:33 schreef hoink581 het volgende:
Smeer er tomatenpuree op met zeezout en italiaanse kruiden.
Nou, meer omdat ik alleen vrouwen in mijn omgeving zelf deze broodjes heb zien bestellen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:33 schreef housesoftheholy het volgende:
Omdat ik een broodje lekker vind klinken is dat broodje meteen een vrouwelijk broodje?_________deze logica
Over zeezout gesproken. Caramel-notentaart met zeezout.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik haat jullie allemaal
[..]
Waarom moest ik lachen.quote:
Dat is vervelend.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou best een snor willen maar ik lijk wel 15.
Ik vind het gewoon een beetje moeilijk om iemand die een vermeende vrouwelijke user van een anoniem internet forum een periode stelselmatig op een uiterst perverse manier benadert serieus te nemen omtrent seksualiteit en genderidentificatiequote:
Laatst begon iemand over zogenaamde "genderfluid" personen. Toen was mijn portie tolerantie echt op.quote:
Voorbeelden?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:38 schreef hoink581 het volgende:
VB jij kan trouwens wel echt uitermate vals zijn. Echt bijna net een wijf.
een groot verlies voor de genderfluid medemensquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laatst begon iemand over zogenaamde "genderfluid" personen. Toen was mijn portie tolerantie echt op.
KENKER OP BLIJF LEKKER OP TUMBLR GODVERDOMME SOMMIGE DINGEN IN HET LEVEN STAAN GEWOON VAST EN DAT ZIJN GEEN "SOCIALE CONVENTIES"quote:
Alsjeblieft ik hoop niet dat jij dat fenomeen echt serieus neemt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:39 schreef housesoftheholy het volgende:
een groot verlies voor de genderfluid medemens
dae vrouwen zijn uitermate valse secreten ;p;Ddquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:38 schreef hoink581 het volgende:
VB jij kan trouwens wel echt uitermate vals zijn. Echt bijna net een wijf.
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
dae vrouwen zijn uitermate valse secreten ;p;Dd
ben al uitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt school. Snel opletten jij.
neem jou als mens toch ook serieus, ben heel open mindedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsjeblieft ik hoop niet dat jij dat fenomeen echt serieus neemt.
Vroeger was dat gewoon een travestiet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
Als je als vent vrouwenkleren draagt, ben je dan ook genderfluid, of valt dat onder de 'sissy'-noemer.
Ik vraag het voor een vriend.
Ben jij er zelf geen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:43 schreef housesoftheholy het volgende:
neem jou als mens toch ook serieus, ben heel open minded
Een travestiet is iemand die voor de leuk een tijdje van geslacht veranderd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vroeger was dat gewoon een travestiet.
Ga maar weer terug naar school als je zulke dingen zegt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
Een travestiet is iemand die voor de leuk een tijdje van geslacht veranderd.
Let eens op op school.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een travestiet is iemand die voor de leuk een tijdje van geslacht veranderd.
"Snel mijn piemel weer tussen de billen vandaan trekken."quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:45 schreef Matip het volgende:
" Laat ik nu maar weer een poosje man zijn."
Moet wel met zoveel achterlijkheidquote:
Ja, en ik maak nooit spellingfouten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen gaat makkelijk van vmbo naar havo.
Hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heyyyy xD It's transvestite tuesssdaayyy ;D ;D
Ik voorspel een warme en mooie toekomst voor deze jongeman.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen gaat makkelijk van vmbo naar havo.
Altijd spare piemel in de spoelbak van openbare toiletten verstoppen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het altijd zo kut als ik seks met een vreemde vrouw in het toilet van een restaurant ga hebben en m'n piemel dan thuis heb laten liggen
Hij is nog niet terug gekomen dus ik denk het wel. Hij is vast aan het bedenken waar het fout ging na "Heey Broeders".quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:49 schreef housesoftheholy het volgende:
Zou fylax nu spijt hebben van zijn opmerking
Krijg je verkrampte vingers van of een vermoeide kaak.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het altijd zo kut als ik seks met een vreemde vrouw in het toilet van een restaurant ga hebben en m'n piemel dan thuis heb laten liggen
Naast condoom automaat een dick vendor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd spare piemel in de spoelbak van openbare toiletten verstoppen.
Gwn fingerbangenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
Krijg je verkrampte vingers van of een vermoeide kaak.
En mijn genot dan.quote:
In zo'n verlaten pub in Egham buiten London hing er in het mannentoilet een "vibrator' vending machine naast de condoom automaat. Ook verkochten ze trillende plasticcockringen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:52 schreef Gridlok het volgende:
Naast condoom automaat een dick vendor.
imma be whats in there.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Naast condoom automaat een dick vendor.
Je hebt toch twee handen. Of ben jij soms een gehandicapt wijf?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
En mijn genot dan.
Ik ben soms ook een vrouw, ik heb ook behoeftes.
Leid subtiel haar vinger naar je eigen vagina. Of waar je ook gevingerd wilt wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
En mijn genot dan.
Ik ben soms ook een vrouw, ik heb ook behoeftes.
Instructies te lastig, vingers zitten vast tussen een deur.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leid subtiel haar vinger naar je eigen vagina. Of waar je ook gevingerd wilt worden
doeiquote:
ik hou het wel gewoon bij ham en kaas. Ben niet zo culinairquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik haat jullie allemaal
[..]
Ja, ik denk voor Engelse gasten die dusdanig veel gezopen hebben dat ze zelf niet meer in staat zijn hun puddingbuks in paraatheid te krijgen maar toch een dame mee naar huis willen nemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Trillende cockring vending machine snap ik nog maar vibrator machinebij de heren ook..
wat
Hint je nu op anale stimulatie. Gadverdamme, een echte Turk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Leid subtiel haar vinger naar je eigen vagina. Of waar je ook gevingerd wilt worden
Ook een goeie hoor.quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
Ook een goeie hoor.
En met die gedachte ga ik lekker lunchen.
Wie ben je?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
HAHA ik weet wel dat jullie me misten.
Inb4: kiespijn
Dat is wel heel betaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ik denk voor Engelse gasten die dusdanig veel gezopen hebben dat ze zelf niet meer in staat zijn hun puddingbuks in paraatheid te krijgen maar toch een dame mee naar huis willen nemen.
...srs wat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hint je nu op anale stimulatie. Gadverdamme, een echte Turk.
quote:
Blijven vrij weinig opties over dan, of niet. Bah, bah bah, smeerpijp.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Rare zin en rare conclusiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je weet hoe goed Engelsen zijn in het drinken met mate, dan is het heel gewoon hoor.
Engelsen zuipen veel en veel te veel, altijd ladderzat. Als je erg zat bent, weigert je lul wel eens.quote:
Joh,echt? Maar dat het dan normaal is om dildo's uit de muur te halen is minder normaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Engelsen zuipen veel en veel te veel, altijd ladderzat. Als je erg zat bent, weigert je lul wel eens.
Het is Engeland daar rijden ze links weet jij veel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh,echt? Maar dat het dan normaal is om dildo's uit de muur te halen is minder normaal.
sry hoor wist niet dat je zo'n preutse bitch was ;squote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Blijven vrij weinig opties over dan, of niet. Bah, bah bah, smeerpijp.
Ik weet niet veel, maar wel dat ze daar links rijden idd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is Engeland daar rijden ze links weet jij veel.
alcohol misbruikenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:12 schreef remi1986 het volgende:
Engelsen weten tenminste nog wat zuipen is. Hier zijn ze al aangeschoten na 3 cola
Supercharmant ook, al die vieze uitgelopen make-up trollen zonder schoenen in de metro.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:12 schreef remi1986 het volgende:
Engelsen weten tenminste nog wat zuipen is. Hier zijn ze al aangeschoten na 3 cola
dat zou ik niet weten. We hebben geen metro in Emmen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Supercharmant ook, al die vieze uitgelopen make-up trollen zonder schoenen in de metro.
Man, man, man wat een gedrochten zijn dat daar in Engeland.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:13 schreef remi1986 het volgende:
dat zou ik niet weten. We hebben geen metro in Emmen.
mss drinken ze daarom zoveel. Dan lijkt het wellicht nog watquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, man, man wat een gedrochten zijn dat daar in Engeland.
Ik ben er alleen nog niet uit of de make-up het juist erger of minder erg maakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:14 schreef remi1986 het volgende:
mss drinken ze daarom zoveel. Dan lijkt het wellicht nog wat
daar zal je dus eerst ladderzat voor moeten worden om dat te kunnen beoordelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben er alleen nog niet uit of de make-up het juist erger of minder erg maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
hij had wel een frisse ademquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef hoink581 het volgende:
Ik moest erg hard lachen bij het lezen van dit topic.
LIF / Doosje Smint's binnen een uur op - darmkrappen -> winden
Voel me nu net een kleuter.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
"Vrouwen in Engeland zijn kklelijk en lijken net trollen!"
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
"Vrouwen in Engeland zijn kklelijk en lijken net trollen!"
[ afbeelding ]Ja 2Nutz, ook jij bent niet zo'n adonis dat je zulke uitspraken wel zou mogen doen als dit een vereiste was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard niet, hoink...maar hey.. je hoort mij er ook niet over hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja 2Nutz, ook jij bent niet zo'n adonis dat je zulke uitspraken wel zou mogen doen als dit een vereiste was.
Ik zal wachten. En ik zal je betrappen. Hoor je me! Hij die zonder zonden is werpen de eerste steen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
Uiteraard niet, hoink...maar hey.. je hoort mij er ook niet over hoor
hij die is, werpen? hoink, hoink hoinkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal wachten. En ik zal je betrappen. Hoor je me! Hij die zonder zonden is werpen de eerste steen.
WERPEquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:22 schreef remi1986 het volgende:
hij die is, werpen? hoink, hoink hoink
ik meen van nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:23 schreef hoink581 het volgende:
Waar is dat plaatje van DjeDje die KANKERHOMOS zegt. Ik meen dat deze nu wel van toepassing is.
Ik wacht met smart. Je gaat er al wel raar van typen zie ik.. emoties?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal wachten. En ik zal je betrappen. Hoor je me! Hij die zonder zonden is werpen de eerste steen.
DjeDje?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:23 schreef hoink581 het volgende:
Waar is dat plaatje van DjeDje die KANKERHOMOS zegt. Ik meen dat deze nu wel van toepassing is.
kkmad. te briesen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wacht met smart. Je gaat er al wel raar van typen zie ik.. emoties?
nou nou nou ... is dit nou nodig?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook de KANKERHOMO in kwestie.
Raar altijd, op een forum als ditquote:
emotiesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou nou nou ... is dit nou nodig?
ik zou tr machen hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou nou nou ... is dit nou nodig?
Schijnheilige moslima. Ik dacht toch tenminste dat ik jouw steun wel had wbt het jodenprobleem.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:29 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet om dat plaatje van jou hoink, vieze antisemiet
Wow, wat hebben ze jou ooit misdaan ;squote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Schijnheilige moslima. Ik dacht toch tenminste dat ik jouw steun wel had wbt het jodenprobleem.
moet de joden te vriend houden ;squote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Schijnheilige moslima. Ik dacht toch tenminste dat ik jouw steun wel had wbt het jodenprobleem.
Enge mensen, jatog.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:34 schreef housesoftheholy het volgende:
moet de joden te vriend houden ;s
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:23 schreef hoink581 het volgende:
Ik weet zeker dat ze zo'n gare enge naam hadden iets van klibjoetisch of njavisch.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:35 schreef Matip het volgende:
Ik heb laatst joodse aardappelkoekjes gemaakt, lekker hoor.
Ga nu even Radiohead luisteren brb.quote:
Mijn dank is groot.quote:
ik heb dat plaatje zo vaak gepost dat het de eerste link is die tevoorschijn komt als ik ''g'' typ in de zoekbalkquote:
Hey Tardis, wat had je op je brood?quote:
ik gok smeerkaasquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:38 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey Tardis, wat had je op je brood?
Hoink, die herman bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Checkpoint! Ik ben het inderdaad, Hermann.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:38 schreef Matip het volgende:
[..]
betwijfel het of jij er wat aan hebt als ik daar geld op stort. Of is dat stiekem jouw rekeningnummer?quote:
Die jongen is vervuld met de heilige geest, dat zie je zo.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:39 schreef Matip het volgende:
[..]
Hoink, die herman bedoelde ik niet.
[ afbeelding ]
Lekker.quote:
broodje gezond met kaas sla wortel tomaat eiquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:38 schreef Matip het volgende:
[..]
Halal?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil wel een lekkere dikke worst doneren
Dat eet alleen voederbietel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hopelijk geen brie met honing en walnoten.
IKHADALANTWOORDGEGEVENJEBENTTELAATWAAROMLETJENIETOPMANAMANSMDNquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
broodje gezond met kaas sla wortel tomaat ei
Kom cheesecake eten in starbucks utrechtquote:
Alleen zijn hoofd is boller, maar het gezicht klopt wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:42 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Men zegt dat ik hier op lijk.
ja de ogen vooral. en de neus misschienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:42 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Men zegt dat ik hier op lijk.
Hoewel het inderdaad schandalig is, de echte klacht is natuurlijk dat je in België gaat wonen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:43 schreef hoink581 het volgende:
De Starbucks in Antwerpen is trouwens 1 euro duurder per drankje. Echte afzetterij. Dat was het al in Nederland, maar dit is helemaal bizar.
Sorry, ben niet op de hoogte van starbucksprijzenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:43 schreef hoink581 het volgende:
De Starbucks in Antwerpen is trouwens 1 euro duurder per drankje. Echte afzetterij. Dat was het al in Nederland, maar dit is helemaal bizar.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen zijn hoofd is boller, maar het gezicht klopt wel.
grappigquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja de ogen vooral. en de neus misschien
okequote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:43 schreef hoink581 het volgende:
De gewone latte's beginnen met de Tall op 3,25 in Nederland. Hier in Antwerpen is dat 4,15.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:44 schreef housesoftheholy het volgende:
Sorry, ben niet op de hoogte van starbucksprijzen
en koffie?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De gewone latte's beginnen met de Tall op 3,25 in Nederland. Hier in Antwerpen is dat 4,15.
Wat vreselijk. Kun je niet gewoon een kop koffie bij de Hema halen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De gewone latte's beginnen met de Tall op 3,25 in Nederland. Hier in Antwerpen is dat 4,15.
heb je jezelf een penis gegroeid?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat vreselijk. Kun je niet gewoon een kop koffie bij de Hema halen?
De Hema. In Antwerpen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat vreselijk. Kun je niet gewoon een kop koffie bij de Hema halen?
We zijn allemaal genderfluid supergirl, wel op blijven letten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb je jezelf een penis gegroeid?
Als ik mijn rekeningnummer geef, doneer je dan wat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
betwijfel het of jij er wat aan hebt als ik daar geld op stort. Of is dat stiekem jouw rekeningnummer?
Sinds kort altijd goed, maar heel vaak met een korte EI.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:47 schreef Matip het volgende:
Hoink, hoe schrijven ze jouw naam op je beker?
Zowel je zegen als je vloek.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:47 schreef hoink581 het volgende:
Maarre, ik drink het maar 1 keer in de week. Ik heb geen koffie nodig.
Betaal jij?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Kom cheesecake eten in starbucks utrecht
xx
Voor echte koffie moet je dan ook naar de Julia's. Die hebben Illy koffie. Ik wil gewoon warme melk met een hint van koffie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:47 schreef gianni61 het volgende:
het schijnt dat ze dat ook verkopen bij de starbucks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |