oneensquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:10 schreef Matip het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)d-van-nederland.html
dat was rosmantischquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)raam-in-utrecht.html
Hoe leg je me dit uit dan
hahahahahhaaaa ben ik toch niet gekkie ;D ;squote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En waarom ben je vrijgezel dan? :S
Pics.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:14 schreef Matip het volgende:
[..]
hahahahahhaaaa ben ik toch niet gekkie ;D ;s
Hoe kun je nou als je op het toilet bent door een raam vallen, gevalletje druks denk ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)raam-in-utrecht.html
Hoe leg je me dit uit dan
Kom een keer naar Utrecht en ik laat je zien hoe romantisch het is.quote:
Hard geworden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Kom een keer naar Utrecht en ik laat je zien hoe romantisch het is.
Daar stond ik keihard te snoeien.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Radical Redemption, Warface, Titan @ Hard Bass 2015 Team Red
OF SNOEIHARD TE KEIEN!?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar stond ik keihard te snoeien.Was niet normaal.
Ok vind het erg spannend, mijn eerste date ;s;squote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Kom een keer naar Utrecht en ik laat je zien hoe romantisch het is.
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwemkleding mee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok vind het erg spannend, mijn eerste date ;s;s
hahaha. En aan het einde een zakje snoep meegeven Xdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwemkleding mee.
volgens mij ook één van de hardste sets of niet? Tenminste wat ik zo zie op lsdbquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar stond ik keihard te snoeien.Was niet normaal.
Breng je haar wel thuis? En moet haar moeder nog voor het eten zorgen of is dat inbegrepen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:22 schreef Matip het volgende:
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwemkleding mee.
Ja sowieso.. Freakz at night ook vrij ziek.. Deetoxquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
volgens mij ook één van de hardste sets of niet? Tenminste wat ik zo zie op lsdb
gevonden http://lsdb.nl/set/164822(...)d-live-07-02-15.htmlquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja sowieso.. Freakz at night ook vrij ziek.. DeetoxEn 'Seven' met hardcore edit.
haahahahahaha een lolly ja xDquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaha. En aan het einde een zakje snoep meegeven Xd
Ze wordt gewoon thuisgebracht inderdaad en het eten is inbegrepen, ze moet wel even aangeven wat ze wel en niet lust.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Breng je haar wel thuis? En moet haar moeder nog voor het eten zorgen of is dat inbegrepen?
Hoth is helaas een beetje lactose intolerant. Het pannenkoekenhuis is geen goede optie, of je moet zeer goede airconditioning in de auto hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:28 schreef Matip het volgende:
Ze wordt gewoon thuisgebracht inderdaad en het eten is inbegrepen, ze moet wel even aangeven wat ze wel en niet lust.
Neem gewoon mijn eigen broodtrommel mee want mag alleen halal etenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:28 schreef Matip het volgende:
[..]
haahahahahaha een lolly ja xD
[..]
Ze wordt gewoon thuisgebracht inderdaad en het eten is inbegrepen, ze moet wel even aangeven wat ze wel en niet lust.
Jaar of 8..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:32 schreef Gridlok het volgende:
De tijd dat wij kinderfeestjes moeten plannenik vrees die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |