Heeee maatjequote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah naja zie het kaartje wel verschijnen dan
Wat een week was dat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik kom niet eens voor in dat topic
Dat was leuk, in al die topics en echt 10 SC's volknallen in een paar uurquote:
We waren echt de gangsters van KLB met een eigen knokploeg enzo! Alles in CRE en CUL volspammen damn wat leuk!!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was leuk, in al die topics en echt 10 SC's volknallen in een paar uur
En de rest van KLB haatte ons
En dat we enfatruskiloin op Arnhem CS in elkaar geslagen hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
We waren echt de gangsters van KLB met een eigen knokploeg enzo! Alles in CRE en CUL volspammen damn wat leuk!!
Jaaaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dat we enfatruskiloin op Arnhem CS in elkaar geslagen hebben
Luister samen! Schrijf een gedicht en die draag ik dan voor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
Oher komt eigenlijk een meisje langs maar dat zeg ik wel af dan.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:27 schreef Matip het volgende:
Zet KLB Radio gewoon aan op de achtergrond.
Dan kunnen we gedichtjes insturen die aan jou en je chick worden opgedragen.
Je snapt dat ik dan met een hele punchout battle kom he?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:07 schreef hoink581 het volgende:
Luister samen! Schrijf een gedicht en die draag ik dan voor.
Ga je dan TARDIS zijn chick hosselen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Je snapt dat ik dan met een hele punchout battle kom he?
En dat ik dan helemaal los ga op de radio en het topic en dat zij dan een beetje verveeld in een hoek zit en eerder naar huis gaatquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Luister samen! Schrijf een gedicht en die draag ik dan voor.
[..]
Nee zo werkt de bro-code niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je dan TARDIS zijn chick hosselen?
Is gewoon 'een' vriendinquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je dan TARDIS zijn chick hosselen?
Draai ik voor jou een romantisch uurtje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
En dat ik dan helemaal los ga op de radio en het topic en dat zij dan een beetje verveeld in een hoek zit en eerder naar huis gaat![]()
![]()
![]()
Precies toen ik daar weg ging zekerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:10 schreef Matip het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)d-van-nederland.html
En waarom ben je vrijgezel dan? :Squote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:10 schreef Matip het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)d-van-nederland.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |