Alle posts ook weggehaald.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
ey jongens weten jullie nog dat we allemaal getrolld hadden in dit topic en allemaal een ban kregen ahaha gr
KLB / De zoektocht naar de dubbele Monniken.
Kloptquote:
Toen werd ik pissig op Opa.B en werd ik maanden geband doordat ik hier kwam klagen. 2Nutz vond het toen helemaal mooi.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
oke, waren volgens mij BT, ik, Guus, enfatruskiloin, donniedarkno en john-hert.
Oh ja kloptquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toen werd ik pissig op Opa.B en werd ik maanden geband doordat ik hier kwam klagen. 2Nutz vond het toen helemaal mooi.
Hele mails en pm's gestuurdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:25 schreef TARDIS. het volgende:
Oh ja kloptdat was daarom. Jij nam het voor ons op en was uiteindelijk het échte slachtoffer
Ohquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Donderdag.Stuur alvast maar aanvraagjes.
Zet KLB Radio gewoon aan op de achtergrond.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oher komt eigenlijk een meisje langs maar dat zeg ik wel af dan.
jij bent gekquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oher komt eigenlijk een meisje langs maar dat zeg ik wel af dan.
ah bijna weer zomerquote:De komende dagen wint de zon meer terrein in ons land en het blijft voorlopig droog. De temperaturen lopen op naar een graad of 8 in het weekeinde en in het diepe zuiden wordt het misschien wel 10 graden. Ook de eerste dagen van de nieuwe week is het droog.
HEERLIJKquote:
WELNEEquote:
een postzegel is goedkoperquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.postnl.nl/campagnes/kaartje/
Even lippenstift kopen, brb
Ik ga 1 miljoen kaartjes versturen .quote:
ah naja zie het kaartje wel verschijnen danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga 1 miljoen kaartjes versturen .
Ik kom niet eens voor in dat topicquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
oke, waren volgens mij BT, ik, Guus, enfatruskiloin, donniedarkno en john-hert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |