Beste vrienden,
De stad was niet zo druk bezet, mensen waren druk bezig de markt af aan het bouwen, de rollen stof werden opgeborgen. De geur van vis en loempia's waren nadrukkelijk aanwezig en het kwijl vormde zich langzaam in mijn mond, niet van de geur van vis en loempia's, ook niet van de frituur in de verte. Nee, nee daar moest ik niets van hebben, het vooruitzicht van de dubbele monks die ik zou gaan kopen, die maakte het zo dat ik watertandend, bijna kwijlend op de klinkers van de stad liep.
Met lichte stappen, besloot ik een winkel te betreden, er stond dan ook een bordje met schoenenwinkel en uitverkoop. Oh het woord uitverkoop raakte mijn ziel zo wat. Helaas lag er een adder op de loer, want ik maakte de deur open, keek naar binnen zoals een stokstaart dat doet. Helaas ik constateerde dat er enkel vrouwenschoenen op de schappen stonden, de verkoopster en een vrouw die aan het passen was keken me vaag aan, waarop ik mezelf verontschuldigde en weer verder ging. Dit zelfde verhaal bespaar ik jullie want het is in zo'n 4 winkels gebeurd. Waarom zetten ze geen bordje met 'damesschoenen' vroeg ik me af?
Buigend over deze hele kwestie, ging ik nog wat andere winkels naar binnen, toen ik om monks vroeg keken ze me gek aan, toen ik zei 'instappers,' kwamen ze met Spaanse pantoffels aan. Van ellende ben ik naar huis gelopen, en ik dacht bij mezelf die krijgen van mij nog wat te heuren!
En helaas mag ik morgen naar huis, en had ik daar een date.... Nu wilde ik als Hochmeister indruk maken met mijn dubbele monks, het heeft niet mogen baten, ik ben verslagen.
TLDR schoenenwinkels heten schoenenwinkels maar hebben enkel damesschoenen waardoor je als heer voor een nare verassing staat als je de deur openmaakt en naar binnen stapt, ook hebben ze geen monks of weten ze niet wat monks zijn.
Monks=
[ Bericht 4% gewijzigd door Spongeboss op 23-01-2014 16:14:12 ]
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.