Nice.quote:
Die eerste was ik, sorry van je huis :squote:Op maandag 9 februari 2015 22:09 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe sommigen het ook voor elkaar krijgen
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:12 schreef Willoow het volgende:
Kut postte in de quote.. FOK!en op mobiel
Zuurtje.quote:
o ja zie het ... ja jij was het dus hequote:Op maandag 9 februari 2015 22:12 schreef Willoow het volgende:
Kut postte in de quote.. typen op mobiel
Staat alweer goedquote:Op maandag 9 februari 2015 22:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
o ja zie het ... ja jij was het dus he![]()
Mandarijn is niet zuur.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het enige zure aan mij is de mandarijn die in mijn maag zit
dus je crashed eerst met auto mijn woning binnen en vervolgens mag ik niet eens bij jou overnachtenquote:
Ja, vrouwen he.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dus je crashed eerst met auto mijn woning binnen en vervolgens mag ik niet eens bij jou overnachten
kan prima zonder zequote:Op maandag 9 februari 2015 22:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan niet met ze en ook niet zonder ze ...
Achja, mannen zijn ook geen pareltjes.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan niet met ze en ook niet zonder ze ...
kloptquote:Op maandag 9 februari 2015 22:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Achja, mannen zijn ook geen pareltjes.
Wat is datquote:Op maandag 9 februari 2015 22:36 schreef remi1986 het volgende:
iedereen zit natuurlijk nu TWD te kijken
dacht al dat ik een lama hoorde schijtenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:36 schreef ikeahotdog het volgende:
manmanman, hier een foto van een lama[ afbeelding ]
gr gr
ja daar viel niet over te twistenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dacht al dat ik een lama hoorde schijten
Nee, antm.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:36 schreef remi1986 het volgende:
Vermaak.quote:
is het op TV ofzoquote:Op maandag 9 februari 2015 22:36 schreef remi1986 het volgende:
ondertiteling leidt alleen maar afquote:Op maandag 9 februari 2015 22:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja iedere maandag na de US release op FOX met ondertiteling
Ow, nja, moet wat.quote:
klopt, kijk mijn series ook het liefste zonderquote:Op maandag 9 februari 2015 22:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ondertiteling leidt alleen maar af
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)704c4e0e1ed986d191f0
wowquote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef SideEffect het volgende:
Hij viel gewoon uit en scherm is zwart
wowquote:
Das meestal als ie uit is.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef SideEffect het volgende:
Hem blocken elke keer als hij erin komtquote:Op maandag 9 februari 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
ik zou eigenlijk een manier moeten vinden om hzaw te weren uit mijn haxball rooms.
kicken?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
ik zou eigenlijk een manier moeten vinden om hzaw te weren uit mijn haxball rooms.
Al opnieuw op proberen te starten?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef Donald_Duck8 het volgende:
Leuk dat jullie meedoen met Haxball. Op een dag worden jullie misschien ook eens goed.
Dat jouw gevoel voor humor te wensen over liet was al langer bekend, maar dit slaat echt alles.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef Donald_Duck8 het volgende:
Leuk dat jullie meedoen met Haxball. Op een dag worden jullie misschien ook eens goed.
Teringfaggotquote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef Donald_Duck8 het volgende:
wie is hetquote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jouw gevoel voor humor te wensen over liet was al langer bekend, maar dit slaat echt alles.
hetzalallemaalwelquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jouw gevoel voor humor te wensen over liet was al langer bekend, maar dit slaat echt alles.
Ziehier, #kkmadquote:
Onmogelijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Beter worden dan hzaw in haxball.
Ik weet niet wat dat is met jou, het boeit me echt geen fuck om te verliezen normaal gesproken maar jij wekt gewoon irritaties op.quote:
Haha, een beugelbekkie van 16 dat tof loopt te doenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bietje stoer doen terwijl je in fucking Drenthe woont
Ja maar hij doet niksquote:Op maandag 9 februari 2015 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Al opnieuw op proberen te starten?
lulquote:Op maandag 9 februari 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit de stekker in het stopcontact?
Jij zult heus wel een keer winnen hoor deadtje_kadetje!quote:Op maandag 9 februari 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is met jou, het boeit me echt geen fuck om te verliezen normaal gesproken maar jij wekt gewoon irritaties op.
Toetsenbordquote:Op maandag 9 februari 2015 23:10 schreef Donald_Duck8 het volgende:
[..]
Speel je al met de muis of nog steeds toetsenbord?
2x achter elkaar 5-1quote:Op maandag 9 februari 2015 23:11 schreef Donald_Duck8 het volgende:
[..]
Jij zult heus wel een keer winnen hoor deadtje_kadetje!
Zou het niet weten, maar is een oud ding iets van 8jaar ofzoquote:Op maandag 9 februari 2015 23:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voeding kapot ofzo?
Heb er verder ook maar weinig verstand van.
Jaquote:Op maandag 9 februari 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit de stekker in het stopcontact?
Oké ik ben wel weer stil.quote:
Terwijl een wedstrijd tot de 5 gaat.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Weet nog wel toen ik 2-1 won en hzaw helemaal mad werd omdat ik voor mijn goal hing.
En hij doet helemaal niks als je hem aanzet? Ook geen piepjes ofzo?quote:
Laad wel lekker snel dan zeker.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar is een oud ding iets van 8jaar ofzo
als de tijdslimiet op is wint degene met de meeste goalsquote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Donald_Duck8 het volgende:
[..]
Terwijl een wedstrijd tot de 5 gaat.
Of na 5 minuten stopt.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Donald_Duck8 het volgende:
[..]
Terwijl een wedstrijd tot de 5 gaat.
Nee niks, maar ik weet al wat het probleem isquote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
En hij doet helemaal niks als je hem aanzet? Ook geen piepjes ofzo?
Misschien moet je weer eens in pro-rooms gaan spelen, zodat je weer even op je plek gezet wordt.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef Donald_Duck8 het volgende:
Nee, maar leuk dat jullie het spelletje ook gewoon een proberen. Het is niet voor iedereen weggelegd, maar toch leuk.
Wat?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee niks, maar ik weet al wat het probleem is
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als de tijdslimiet op is wint degene met de meeste goals
Jullie denken dat er in een 1 tegen 1 in 5 minuten maar 3 keer gescoord wordt?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of na 5 minuten stopt.
Bijster slim ben je niet.
je drukte op de drop voor de optische drive ipv de aanknop?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee niks, maar ik weet al wat het probleem is
Oke stop maar, opschepperquote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef Donald_Duck8 het volgende:
Nee, maar leuk dat jullie het spelletje ook gewoon eens proberen. Het is niet voor iedereen weggelegd, maar toch leuk.
Ik speel wel eens met die GAM'ers mee, faal nog niet eens zo super hardquote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je weer eens in pro-rooms gaan spelen, zodat je weer even op je plek gezet wordt.
Daar kan ik inmiddels gewoon in mee draaien.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je weer eens in pro-rooms gaan spelen, zodat je weer even op je plek gezet wordt.
Mja dat zijn altijd 5 vs 5 matches ofzo, ik ben vooral goed in 1 vs 1.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik speel wel eens met die GAM'ers mee, faal nog niet eens zo super hard
Beetje triest wel dat je het nu loopt te ontkennen, maar triest gedrag zijn we onderhand wel van je gewendquote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Donald_Duck8 het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken dat er in een 1 tegen 1 in 5 minuten maar 3 keer gescoord wordt?
Link?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Donald_Duck8 het volgende:
[..]
Daar kan ik inmiddels gewoon in mee draaien.
Ik ben 5v5 100 miljoen miljard keer beter dan 1v1.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja dat zijn altijd 5 vs 5 matches ofzo, ik ben vooral goed in 1 vs 1.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je drukte op de drop voor de optische drive ipv de aanknop?
En je lampen bleven wel gewoon aan en zo?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
De stoppen doorgeslagen van de meterkast
Ik onthou niet elke uitslag neequote:Op maandag 9 februari 2015 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beetje triest wel dat je het nu loopt te ontkennen, maar triest gedrag zijn we onderhand wel van je gewend
sinds wij slechter dan slecht zijn, dus in vergelijking is hij goedquote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef BozeHaas het volgende:
Sinds wanneer is hzaw goed in haxball?
Ik wilde net vragen of je 1 vs 1 tegen haas wil doen. Maar je vlucht al weer snel weg.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:17 schreef Donald_Duck8 het volgende:
Nou, ik ga weer eens wieberen. Kallum an.
Kan ook gewoon andere stop zijn toch?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
En je lampen bleven wel gewoon aan en zo?
Nee ik had geen lampen aan, het was maar in 1 kamerquote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
En je lampen bleven wel gewoon aan en zo?
met 'wij' bedoel je gewoon jullie neem ik aanquote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds wij slechter dan slecht zijn, dus in vergelijking is hij goed
uiteraardquote:Op maandag 9 februari 2015 23:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
met 'wij' bedoel je gewoon jullie neem ik aan
Volgens mij valt in één kamer meestal wel alles uit.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon andere stop zijn toch?
Niet te hoog van de toren blazen bolle, i.r.l. dol ik je vierkant.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
met 'wij' bedoel je gewoon jullie neem ik aan
Weet niet, maar bij ons zat een gedeelte van de stekkers voordat het verbouwd was ook op een ander gedeelte dan het licht. Weet ook niet waarom.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij valt in één kamer meestal wel alles uit.
Ik beuk je gewoon aan de kant.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet te hoog van de toren blazen bolle, i.r.l. dol ik je vierkant.
Hm oké. Naja kan ook wel, heb er verder ook weinig verstand van.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet niet, maar bij ons zat een gedeelte van de stekkers voordat het verbouwd was ook op een ander gedeelte dan het licht. Weet ook niet waarom.
Hzaw is niet zo creatief.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef BozeHaas het volgende:
En doe dan gewoon Donald_Duck13 ipv 8
waarvan wel?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
heb er verder ook weinig verstand van.
Ik ga de goal gewoon blokkeren, net als wat jij doet in haxball.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als die bal door je vette poten door de goal al in is gerold zeker.
je moeder neukenquote:
Niet zieke baas zijn en als rechtsback op de middenlijn een solo beginnen om uiteindelijk de bal in het netje te schietenquote:
Haha hier is er nog eentje madquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ga de goal gewoon blokkeren, net als wat jij doet in haxball.
ik eet liever chips terwijl ik achter m'n laptopje zit te FOK!enquote:Op maandag 9 februari 2015 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet zieke baas zijn en als rechtsback op de middenlijn een solo beginnen om uiteindelijk de bal in het netje te schieten
Ben jij net zo dik als BH?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik eet liever chips terwijl ik achter m'n laptopje zit te FOK!en
Het is niet alsof het officieel een woord is hè.quote:
fattyquote:Op maandag 9 februari 2015 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik eet liever chips terwijl ik achter m'n laptopje zit te FOK!en
Iedereen hier denkt dat ik ecto ben.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij noemt me zo vaak dik, volgens mij ben jij zelf gewoon een vieze fatty.
Gelukkig heet ik irl dan ook geen Guus.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:24 schreef BozeHaas het volgende:
Guus is ook echt zo'n naam voor een dikzak, net als Gijs.
ik heb weejoo nog nooit in mijn leven gehoord of gezienquote:Op maandag 9 februari 2015 23:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Anders zeg je ja woojoo, terwijl het weejo is
Dat is een stomme o, die ken je toch wel?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Anders zeg je ja woojoo, terwijl het weejo is
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is een stomme o, die ken je toch wel?
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
Het is niet alsof het officieel een woord is hè.
Hzaw heeft er zijn levensdoel van gemaakt anders.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat spelletje is maar 10 minuten per dag leuk
die gast is ook 24/7 chagrijnig dus hij weet niet wat leuk isquote:Op maandag 9 februari 2015 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hzaw heeft er zijn levensdoel van gemaakt anders.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die gast is ook 24/7 chagrijnig dus hij weet niet wat leuk is
ja!quote:
Er is een topic over je gemaaktquote:Op maandag 9 februari 2015 23:31 schreef Schijf het volgende:
wrm is het alarmnummer 112 niet gwn 123 dat is toch veel makkelijker om te onthouden
hahaquote:Op maandag 9 februari 2015 23:31 schreef Schijf het volgende:
wrm is het alarmnummer 112 niet gwn 123 dat is toch veel makkelijker om te onthouden
trustequote:
ja maar slotjequote:Op maandag 9 februari 2015 23:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Er is een topic over je gemaakt
echt?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jij lekt altijd als de tyfus toch?
Hallo! Terug van banned geweest?quote:
nee, hzaw heeft altijd ruzie met iedereenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:19 schreef TARDIS. het volgende:
Hebben we nu ruzie met hzaw? Ik ben ook een keer een avondje weg
Niet iedereen kan zo'n innemende hartverwarmende persoonlijkheid hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, hzaw heeft altijd ruzie met iedereen
niets van gemerktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
thxquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo'n innemende hartverwarmende persoonlijkheid hebben natuurlijk
2de dag te laat..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:51 schreef Chai het volgende:
Hallo, HALLO, dit is Chai met de in de file berichten.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf
ohwquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Net op de helft.moet via Utrecht de A27 hebben, ben nu A1 bij Stroe.
Eerder weggaan voortaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:03 schreef Chai het volgende:
Net op de helft.moet via Utrecht de A27 hebben, ben nu A1 bij Stroe.
oh dus ik hoef me niet schuldig te voelen of te verantwoorden?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb genoten van het zonder handschoenen fietsen vanochtend hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:07 schreef Matip het volgende:
https://twitter.com/ericfisher/status/564918060541562880/photo/1
Boston
Waarom vraag je het danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh dus ik hoef me niet schuldig te voelen of te verantwoorden?
niet dat ik dat anders gedaan had hoor
Hoe lang heb je er over gedaan?quote:
Neequote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
ey jongens weten jullie nog dat we allemaal getrolld hadden in dit topic en allemaal een ban kregen ahaha gr
KLB / De zoektocht naar de dubbele Monniken.
nee, zegt me niksquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
ey jongens weten jullie nog dat we allemaal getrolld hadden in dit topic en allemaal een ban kregen ahaha gr
Alle posts ook weggehaald.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
Kloptquote:
Toen werd ik pissig op Opa.B en werd ik maanden geband doordat ik hier kwam klagen. 2Nutz vond het toen helemaal mooi.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
oke, waren volgens mij BT, ik, Guus, enfatruskiloin, donniedarkno en john-hert.
Oh ja kloptquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toen werd ik pissig op Opa.B en werd ik maanden geband doordat ik hier kwam klagen. 2Nutz vond het toen helemaal mooi.
Hele mails en pm's gestuurdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:25 schreef TARDIS. het volgende:
Oh ja kloptdat was daarom. Jij nam het voor ons op en was uiteindelijk het échte slachtoffer
Ohquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Donderdag.Stuur alvast maar aanvraagjes.
Zet KLB Radio gewoon aan op de achtergrond.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oher komt eigenlijk een meisje langs maar dat zeg ik wel af dan.
jij bent gekquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ah bijna weer zomerquote:De komende dagen wint de zon meer terrein in ons land en het blijft voorlopig droog. De temperaturen lopen op naar een graad of 8 in het weekeinde en in het diepe zuiden wordt het misschien wel 10 graden. Ook de eerste dagen van de nieuwe week is het droog.
HEERLIJKquote:
WELNEEquote:
een postzegel is goedkoperquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.postnl.nl/campagnes/kaartje/
Even lippenstift kopen, brb
Ik ga 1 miljoen kaartjes versturen .quote:
ah naja zie het kaartje wel verschijnen danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga 1 miljoen kaartjes versturen .
Ik kom niet eens voor in dat topicquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
oke, waren volgens mij BT, ik, Guus, enfatruskiloin, donniedarkno en john-hert.
Heeee maatjequote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah naja zie het kaartje wel verschijnen dan
Wat een week was dat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik kom niet eens voor in dat topic
Dat was leuk, in al die topics en echt 10 SC's volknallen in een paar uurquote:
We waren echt de gangsters van KLB met een eigen knokploeg enzo! Alles in CRE en CUL volspammen damn wat leuk!!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was leuk, in al die topics en echt 10 SC's volknallen in een paar uur
En de rest van KLB haatte ons
En dat we enfatruskiloin op Arnhem CS in elkaar geslagen hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
We waren echt de gangsters van KLB met een eigen knokploeg enzo! Alles in CRE en CUL volspammen damn wat leuk!!
Jaaaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dat we enfatruskiloin op Arnhem CS in elkaar geslagen hebben
Luister samen! Schrijf een gedicht en die draag ik dan voor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:27 schreef Matip het volgende:
Zet KLB Radio gewoon aan op de achtergrond.
Dan kunnen we gedichtjes insturen die aan jou en je chick worden opgedragen.
Je snapt dat ik dan met een hele punchout battle kom he?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:07 schreef hoink581 het volgende:
Luister samen! Schrijf een gedicht en die draag ik dan voor.
Ga je dan TARDIS zijn chick hosselen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Je snapt dat ik dan met een hele punchout battle kom he?
En dat ik dan helemaal los ga op de radio en het topic en dat zij dan een beetje verveeld in een hoek zit en eerder naar huis gaatquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Luister samen! Schrijf een gedicht en die draag ik dan voor.
[..]
Nee zo werkt de bro-code niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je dan TARDIS zijn chick hosselen?
Is gewoon 'een' vriendinquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je dan TARDIS zijn chick hosselen?
Draai ik voor jou een romantisch uurtje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
En dat ik dan helemaal los ga op de radio en het topic en dat zij dan een beetje verveeld in een hoek zit en eerder naar huis gaat![]()
![]()
![]()
Precies toen ik daar weg ging zekerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:10 schreef Matip het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)d-van-nederland.html
En waarom ben je vrijgezel dan? :Squote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:10 schreef Matip het volgende:
oneensquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:10 schreef Matip het volgende:
dat was rosmantischquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)raam-in-utrecht.html
Hoe leg je me dit uit dan
hahahahahhaaaa ben ik toch niet gekkie ;D ;squote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En waarom ben je vrijgezel dan? :S
Pics.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:14 schreef Matip het volgende:
[..]
hahahahahhaaaa ben ik toch niet gekkie ;D ;s
Hoe kun je nou als je op het toilet bent door een raam vallen, gevalletje druks denk ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)raam-in-utrecht.html
Hoe leg je me dit uit dan
Kom een keer naar Utrecht en ik laat je zien hoe romantisch het is.quote:
Hard geworden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Kom een keer naar Utrecht en ik laat je zien hoe romantisch het is.
Daar stond ik keihard te snoeien.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Radical Redemption, Warface, Titan @ Hard Bass 2015 Team Red
OF SNOEIHARD TE KEIEN!?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar stond ik keihard te snoeien.Was niet normaal.
Ok vind het erg spannend, mijn eerste date ;s;squote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Kom een keer naar Utrecht en ik laat je zien hoe romantisch het is.
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwemkleding mee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok vind het erg spannend, mijn eerste date ;s;s
hahaha. En aan het einde een zakje snoep meegeven Xdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwemkleding mee.
volgens mij ook één van de hardste sets of niet? Tenminste wat ik zo zie op lsdbquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar stond ik keihard te snoeien.Was niet normaal.
Breng je haar wel thuis? En moet haar moeder nog voor het eten zorgen of is dat inbegrepen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:22 schreef Matip het volgende:
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwemkleding mee.
Ja sowieso.. Freakz at night ook vrij ziek.. Deetoxquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
volgens mij ook één van de hardste sets of niet? Tenminste wat ik zo zie op lsdb
gevonden http://lsdb.nl/set/164822(...)d-live-07-02-15.htmlquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja sowieso.. Freakz at night ook vrij ziek.. DeetoxEn 'Seven' met hardcore edit.
haahahahahaha een lolly ja xDquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaha. En aan het einde een zakje snoep meegeven Xd
Ze wordt gewoon thuisgebracht inderdaad en het eten is inbegrepen, ze moet wel even aangeven wat ze wel en niet lust.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Breng je haar wel thuis? En moet haar moeder nog voor het eten zorgen of is dat inbegrepen?
Hoth is helaas een beetje lactose intolerant. Het pannenkoekenhuis is geen goede optie, of je moet zeer goede airconditioning in de auto hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:28 schreef Matip het volgende:
Ze wordt gewoon thuisgebracht inderdaad en het eten is inbegrepen, ze moet wel even aangeven wat ze wel en niet lust.
Neem gewoon mijn eigen broodtrommel mee want mag alleen halal etenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:28 schreef Matip het volgende:
[..]
haahahahahaha een lolly ja xD
[..]
Ze wordt gewoon thuisgebracht inderdaad en het eten is inbegrepen, ze moet wel even aangeven wat ze wel en niet lust.
Jaar of 8..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:32 schreef Gridlok het volgende:
De tijd dat wij kinderfeestjes moeten plannenik vrees die tijd.
Zoiets, denk dat ik er nooit aan ga beginnen tho, of gewoon een 16 jarig meisje adopteren ;D ;D; DDddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |