Misschien moet je weer eens in pro-rooms gaan spelen, zodat je weer even op je plek gezet wordt.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef Donald_Duck8 het volgende:
Nee, maar leuk dat jullie het spelletje ook gewoon een proberen. Het is niet voor iedereen weggelegd, maar toch leuk.
Wat?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee niks, maar ik weet al wat het probleem is
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als de tijdslimiet op is wint degene met de meeste goals
Jullie denken dat er in een 1 tegen 1 in 5 minuten maar 3 keer gescoord wordt?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of na 5 minuten stopt.
Bijster slim ben je niet.
je drukte op de drop voor de optische drive ipv de aanknop?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee niks, maar ik weet al wat het probleem is
Oke stop maar, opschepperquote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef Donald_Duck8 het volgende:
Nee, maar leuk dat jullie het spelletje ook gewoon eens proberen. Het is niet voor iedereen weggelegd, maar toch leuk.
Ik speel wel eens met die GAM'ers mee, faal nog niet eens zo super hardquote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je weer eens in pro-rooms gaan spelen, zodat je weer even op je plek gezet wordt.
Daar kan ik inmiddels gewoon in mee draaien.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je weer eens in pro-rooms gaan spelen, zodat je weer even op je plek gezet wordt.
Mja dat zijn altijd 5 vs 5 matches ofzo, ik ben vooral goed in 1 vs 1.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik speel wel eens met die GAM'ers mee, faal nog niet eens zo super hard
Beetje triest wel dat je het nu loopt te ontkennen, maar triest gedrag zijn we onderhand wel van je gewendquote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Donald_Duck8 het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken dat er in een 1 tegen 1 in 5 minuten maar 3 keer gescoord wordt?
Link?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Donald_Duck8 het volgende:
[..]
Daar kan ik inmiddels gewoon in mee draaien.
Ik ben 5v5 100 miljoen miljard keer beter dan 1v1.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja dat zijn altijd 5 vs 5 matches ofzo, ik ben vooral goed in 1 vs 1.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je drukte op de drop voor de optische drive ipv de aanknop?
En je lampen bleven wel gewoon aan en zo?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
De stoppen doorgeslagen van de meterkast
Ik onthou niet elke uitslag neequote:Op maandag 9 februari 2015 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beetje triest wel dat je het nu loopt te ontkennen, maar triest gedrag zijn we onderhand wel van je gewend
sinds wij slechter dan slecht zijn, dus in vergelijking is hij goedquote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef BozeHaas het volgende:
Sinds wanneer is hzaw goed in haxball?
Ik wilde net vragen of je 1 vs 1 tegen haas wil doen. Maar je vlucht al weer snel weg.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:17 schreef Donald_Duck8 het volgende:
Nou, ik ga weer eens wieberen. Kallum an.
Kan ook gewoon andere stop zijn toch?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
En je lampen bleven wel gewoon aan en zo?
Nee ik had geen lampen aan, het was maar in 1 kamerquote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
En je lampen bleven wel gewoon aan en zo?
met 'wij' bedoel je gewoon jullie neem ik aanquote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds wij slechter dan slecht zijn, dus in vergelijking is hij goed
uiteraardquote:Op maandag 9 februari 2015 23:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
met 'wij' bedoel je gewoon jullie neem ik aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |