Haha, een beugelbekkie van 16 dat tof loopt te doenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bietje stoer doen terwijl je in fucking Drenthe woont
Ja maar hij doet niksquote:Op maandag 9 februari 2015 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Al opnieuw op proberen te starten?
lulquote:Op maandag 9 februari 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit de stekker in het stopcontact?
Jij zult heus wel een keer winnen hoor deadtje_kadetje!quote:Op maandag 9 februari 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is met jou, het boeit me echt geen fuck om te verliezen normaal gesproken maar jij wekt gewoon irritaties op.
Toetsenbordquote:Op maandag 9 februari 2015 23:10 schreef Donald_Duck8 het volgende:
[..]
Speel je al met de muis of nog steeds toetsenbord?
2x achter elkaar 5-1quote:Op maandag 9 februari 2015 23:11 schreef Donald_Duck8 het volgende:
[..]
Jij zult heus wel een keer winnen hoor deadtje_kadetje!
Zou het niet weten, maar is een oud ding iets van 8jaar ofzoquote:Op maandag 9 februari 2015 23:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voeding kapot ofzo?
Heb er verder ook maar weinig verstand van.
Jaquote:Op maandag 9 februari 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit de stekker in het stopcontact?
Oké ik ben wel weer stil.quote:
Terwijl een wedstrijd tot de 5 gaat.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Weet nog wel toen ik 2-1 won en hzaw helemaal mad werd omdat ik voor mijn goal hing.
En hij doet helemaal niks als je hem aanzet? Ook geen piepjes ofzo?quote:
Laad wel lekker snel dan zeker.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar is een oud ding iets van 8jaar ofzo
als de tijdslimiet op is wint degene met de meeste goalsquote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Donald_Duck8 het volgende:
[..]
Terwijl een wedstrijd tot de 5 gaat.
Of na 5 minuten stopt.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Donald_Duck8 het volgende:
[..]
Terwijl een wedstrijd tot de 5 gaat.
Nee niks, maar ik weet al wat het probleem isquote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
En hij doet helemaal niks als je hem aanzet? Ook geen piepjes ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |