wowquote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef SideEffect het volgende:
Hij viel gewoon uit en scherm is zwart
wowquote:
Das meestal als ie uit is.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef SideEffect het volgende:
Hem blocken elke keer als hij erin komtquote:Op maandag 9 februari 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
ik zou eigenlijk een manier moeten vinden om hzaw te weren uit mijn haxball rooms.
kicken?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
ik zou eigenlijk een manier moeten vinden om hzaw te weren uit mijn haxball rooms.
Al opnieuw op proberen te starten?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef Donald_Duck8 het volgende:
Leuk dat jullie meedoen met Haxball. Op een dag worden jullie misschien ook eens goed.
Dat jouw gevoel voor humor te wensen over liet was al langer bekend, maar dit slaat echt alles.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef Donald_Duck8 het volgende:
Leuk dat jullie meedoen met Haxball. Op een dag worden jullie misschien ook eens goed.
Teringfaggotquote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef Donald_Duck8 het volgende:
wie is hetquote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jouw gevoel voor humor te wensen over liet was al langer bekend, maar dit slaat echt alles.
hetzalallemaalwelquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jouw gevoel voor humor te wensen over liet was al langer bekend, maar dit slaat echt alles.
Ziehier, #kkmadquote:
Onmogelijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Beter worden dan hzaw in haxball.
Ik weet niet wat dat is met jou, het boeit me echt geen fuck om te verliezen normaal gesproken maar jij wekt gewoon irritaties op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |