Engelsen zuipen veel en veel te veel, altijd ladderzat. Als je erg zat bent, weigert je lul wel eens.quote:
Joh,echt? Maar dat het dan normaal is om dildo's uit de muur te halen is minder normaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Engelsen zuipen veel en veel te veel, altijd ladderzat. Als je erg zat bent, weigert je lul wel eens.
Het is Engeland daar rijden ze links weet jij veel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh,echt? Maar dat het dan normaal is om dildo's uit de muur te halen is minder normaal.
sry hoor wist niet dat je zo'n preutse bitch was ;squote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Blijven vrij weinig opties over dan, of niet. Bah, bah bah, smeerpijp.
Ik weet niet veel, maar wel dat ze daar links rijden idd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is Engeland daar rijden ze links weet jij veel.
alcohol misbruikenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:12 schreef remi1986 het volgende:
Engelsen weten tenminste nog wat zuipen is. Hier zijn ze al aangeschoten na 3 cola
Supercharmant ook, al die vieze uitgelopen make-up trollen zonder schoenen in de metro.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:12 schreef remi1986 het volgende:
Engelsen weten tenminste nog wat zuipen is. Hier zijn ze al aangeschoten na 3 cola
dat zou ik niet weten. We hebben geen metro in Emmen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Supercharmant ook, al die vieze uitgelopen make-up trollen zonder schoenen in de metro.
Man, man, man wat een gedrochten zijn dat daar in Engeland.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:13 schreef remi1986 het volgende:
dat zou ik niet weten. We hebben geen metro in Emmen.
mss drinken ze daarom zoveel. Dan lijkt het wellicht nog watquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, man, man wat een gedrochten zijn dat daar in Engeland.
Ik ben er alleen nog niet uit of de make-up het juist erger of minder erg maakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:14 schreef remi1986 het volgende:
mss drinken ze daarom zoveel. Dan lijkt het wellicht nog wat
daar zal je dus eerst ladderzat voor moeten worden om dat te kunnen beoordelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben er alleen nog niet uit of de make-up het juist erger of minder erg maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
hij had wel een frisse ademquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef hoink581 het volgende:
Ik moest erg hard lachen bij het lezen van dit topic.
LIF / Doosje Smint's binnen een uur op - darmkrappen -> winden
Voel me nu net een kleuter.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
"Vrouwen in Engeland zijn kklelijk en lijken net trollen!"
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
"Vrouwen in Engeland zijn kklelijk en lijken net trollen!"
[ afbeelding ]Ja 2Nutz, ook jij bent niet zo'n adonis dat je zulke uitspraken wel zou mogen doen als dit een vereiste was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard niet, hoink...maar hey.. je hoort mij er ook niet over hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja 2Nutz, ook jij bent niet zo'n adonis dat je zulke uitspraken wel zou mogen doen als dit een vereiste was.
Ik zal wachten. En ik zal je betrappen. Hoor je me! Hij die zonder zonden is werpen de eerste steen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
Uiteraard niet, hoink...maar hey.. je hoort mij er ook niet over hoor
hij die is, werpen? hoink, hoink hoinkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal wachten. En ik zal je betrappen. Hoor je me! Hij die zonder zonden is werpen de eerste steen.
WERPEquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:22 schreef remi1986 het volgende:
hij die is, werpen? hoink, hoink hoink
ik meen van nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:23 schreef hoink581 het volgende:
Waar is dat plaatje van DjeDje die KANKERHOMOS zegt. Ik meen dat deze nu wel van toepassing is.
Ik wacht met smart. Je gaat er al wel raar van typen zie ik.. emoties?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal wachten. En ik zal je betrappen. Hoor je me! Hij die zonder zonden is werpen de eerste steen.
DjeDje?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:23 schreef hoink581 het volgende:
Waar is dat plaatje van DjeDje die KANKERHOMOS zegt. Ik meen dat deze nu wel van toepassing is.
kkmad. te briesen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wacht met smart. Je gaat er al wel raar van typen zie ik.. emoties?
nou nou nou ... is dit nou nodig?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook de KANKERHOMO in kwestie.
Raar altijd, op een forum als ditquote:
emotiesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou nou nou ... is dit nou nodig?
ik zou tr machen hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou nou nou ... is dit nou nodig?
Schijnheilige moslima. Ik dacht toch tenminste dat ik jouw steun wel had wbt het jodenprobleem.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:29 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet om dat plaatje van jou hoink, vieze antisemiet
Wow, wat hebben ze jou ooit misdaan ;squote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Schijnheilige moslima. Ik dacht toch tenminste dat ik jouw steun wel had wbt het jodenprobleem.
moet de joden te vriend houden ;squote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Schijnheilige moslima. Ik dacht toch tenminste dat ik jouw steun wel had wbt het jodenprobleem.
Enge mensen, jatog.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:34 schreef housesoftheholy het volgende:
moet de joden te vriend houden ;s
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:23 schreef hoink581 het volgende:
Ik weet zeker dat ze zo'n gare enge naam hadden iets van klibjoetisch of njavisch.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:35 schreef Matip het volgende:
Ik heb laatst joodse aardappelkoekjes gemaakt, lekker hoor.
Ga nu even Radiohead luisteren brb.quote:
Mijn dank is groot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |