Ik probeerde het te vergeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn pulserende vreugdetoeter. Weet je nog.
Het is een kunst om zulke formele brieven vol te stouwen met vunzigheden, maar dusdanig subtiel dat een ander je niets kan verwijten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar kun je hem tegenwoordig voor inhuren. Schrijft hij zo een sollicitatiebrief voor je met suggestieve verwijzingen.
Daarom even deze reminder.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik probeerde het te vergeten.
Ik moest dat ooit een keer doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso fucking awkward idd![]()
"hier heb je mijn bakje poep zoals afgesproken"
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moest dat ooit een keer doen.
Ik heb m'n moeder gestuurd.
Mááááááám! Wil je m'n stront wegbrengeeeh??quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
"Ik kom mijn zoon zijn feces afleveren
"
"Moet ik er nog iets bij vermelden?"quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
Mááááááám! Wil je m'n stront wegbrengeeeh??
"Natuurlijk lieverd"
wil nooit kinderenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mááááááám! Wil je m'n stront wegbrengeeeh??
"Natuurlijk lieverd"
Ik vind het altijd leuk als mijn baby neefje en nichtje er zijn en ik ze weer kan afstaan aan mijn broer of zus wanneer het misgaatquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat zeg je nu, maar als je eierstokken gaan klapperen piep je wel anders
goh wat leuk kende die nog nietquote:
Gebruik me. Verlies me niet. Proef me. Verspil me niet. Gebruik, verlies, proef, verspil.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
daarom preventief eileiders dicht laten schroeienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat zeg je nu, maar als je eierstokken gaan klapperen piep je wel anders
Ik ken nog wel een mannetje, tien euro.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
daarom preventief eileiders dicht laten schroeien
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gebruik me. Verlies me niet. Proef me. Verspil me niet. Gebruik, verlies, proef, verspil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |