Oh nee ik had het over gone girlquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Film? Hij neukt toch irl zijn ooit geadopteerde dochter?
Snor kriebelt lekker joh.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Word misselijk van de gedachte aan jouw kop tussen mijn benen
die is psycho gek.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh hahaja goed is die film heh.
wowquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ruik je niet als die mond tussen je benen op je zure flamoes ligt te hijgen.
Wel een eeuwige angst voor het huwelijk ontwikkeldquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh hahaja goed is die film heh.
Geen idee waar jullie het nu over hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:53 schreef housesoftheholy het volgende:
Vond die scene's met neil patrick harrie vooral een beetje ongemakkelijk :s
Chloro.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk?quote:
Gone Girl, aanraderquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee waar jullie het nu over hebben.
Ja, en dat het gewoon hun werk is en ze elke dag ermee te maken hebben en ze je toch een beetje veroordelend aankijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, met een lege maag constant melk drinken met je zure adem tegen die mesnen praten :s
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ruik je niet als die mond tussen je benen op je zure flamoes ligt te hijgen.
Ongepast hard.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eenieder die daar komt is binnen of buiten het zicht wel slachtoffer van de medewerkers hun ridiculen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, en dat het gewoon hun werk is en ze elke dag ermee te maken hebben en ze je toch een beetje veroordelend aankijken.
Of dat je ontlasting in komt leveren aan zo'n loketje en je een beetje awkward staat te schuifelen met je voetjes en haar een koker vol met verse stront geeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eenieder die daar komt is binnen of buiten het zicht wel slachtoffer van de medewerkers hun ridiculen.
Deze moet ik even onthouden. Dat is een goede.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:10 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn pulserende vreugdetoeter. Weet je nog.
Ik baal van Djeez berichten, maar hij heeft wel een stukje hersenen ontgrendeld die volledig toegewijd is aan het verzinnen van pener-synoniemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze moet ik even onthouden. Dat is een goede.
Daar kun je hem tegenwoordig voor inhuren. Schrijft hij zo een sollicitatiebrief voor je met suggestieve verwijzingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
Ik baal van Djeez berichten, maar hij heeft wel een stukje hersenen ontgrendeld die volledig toegewijd is aan het verzinnen van pener-synoniemen.
Sowieso fucking awkward iddquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of dat je ontlasting in komt leveren aan zo'n loketje en je een beetje awkward staat te schuifelen met je voetjes en haar een koker vol met verse stront geeft.
Ik weet dat ze schijt () hebben, maar ik zou me toch flink generen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |