en die dan gewoon neuken xD Hahah;p nee fuck no.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zoiets, denk dat ik er nooit aan ga beginnen tho, of gewoon een 16 jarig meisje adopteren ;D ;D; DDdd
woody allen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
en die dan gewoon neuken xD Hahah;p nee fuck no.
Maar wel doen joh, is leuke tijd voor die kids
Ehaheha ;D jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ha.quote:
Ik word morgen getestquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef hoink581 het volgende:
Hoth is helaas een beetje lactose intolerant.
Waarom moest ik nu per se dezelfde gedachte delen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goede genen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mickey Mouse stickers?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
Als je op lactose intolerantie word getest krijg je dan ook een week van die plakkers op je rug?
Turtles...quote:
Viel me ook op jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:39 schreef Matip het volgende:
Heel de ochtend zie je 2Nutz niet posten en ineens, wanneer het topic ten einde loopt komt ie tevoorschijn.
Er zullen halal frikandellen zijn hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Neem gewoon mijn eigen broodtrommel mee want mag alleen halal eten
Ja, mijn lapo hunter app ging af.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:39 schreef Matip het volgende:
Heel de ochtend zie je 2Nutz niet posten en ineens, wanneer het topic ten einde loopt komt ie tevoorschijn.
Nee, je moet daar zitten en je krijgt om het half uur zuiveldrankjes toegediend en om het half uur gaan ze dan waarden in je adem testen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
Als je op lactose intolerantie word getest krijg je dan ook een week van die plakkers op je rug?
Weet niet waarom maar op een of andere manier klinkt dit vies.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, je moet daar zitten en je krijgt om het half uur zuiveldrankjes toegediend en om het half uur gaan ze dan waarden in je adem testen.
Ik kijk er dan ook niet naar uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet niet waarom maar op een of andere manier klinkt dit vies.
Wel beter dan die plakkers tho.
Nee, je krijgt lactose toegediend, waarna er bloed wordt afgenomen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
Van die vieze yogi yogi adem zooi mix met chocomelquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet niet waarom maar op een of andere manier klinkt dit vies.
Wel beter dan die plakkers tho.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, je krijgt lactose toegediend, waarna er bloed wordt afgenomen.
Let nou gewoon één keer op.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, je moet daar zitten en je krijgt om het half uur zuiveldrankjes toegediend en om het half uur gaan ze dan waarden in je adem testen.
Snap ik, met een lege maag constant melk drinken met je zure adem tegen die mesnen praten :squote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kijk er dan ook niet naar uit.
ripquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal per ziekenhuis wel anders zijn dan !!!!!! ;squote:
Hehe dat jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Van die vieze yogi yogi adem zooi mix met chocomel
Ik heb die film gezien en holy shit wat een psychopaatquote:
Doe mij die met kers en rode vruchten maar. Maar idd lactose breathquote:
wat een geweld die set van Warface en Radical Redemption, na half uur bijna geen hardstyle meer, maar hardcorequote:
Film? Hij neukt toch irl zijn ooit geadopteerde dochter?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb die film gezien en holy shit wat een psychopaat
Wel goede film
Dat heeft iedereen hoor, niet alleen lactose intolerante mensen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:45 schreef hoink581 het volgende:
Nu ben ik bang dat ik dat ook heb. Toen ik nog veel melk dronk stonk ik ook vaker uit mijn muil.
Zeker waar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat een geweld die set van Warface en Radical Redemption, na half uur bijna geen hardstyle meer, maar hardcore
Geil.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Film? Hij neukt toch irl zijn ooit geadopteerde dochter?
Gelukkig. Ik schrok al.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Dat heeft iedereen hoor, niet alleen lactose intolerante mensen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Word misselijk van de gedachte aan jullie zure zuiveladem
Was niet nodig opzich.quote:
Dat ruik je niet als die mond tussen je benen op je zure flamoes ligt te hijgen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:46 schreef housesoftheholy het volgende:
okequote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Word misselijk van de gedachte aan jouw kop tussen mijn benenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ruik je niet als die mond tussen je benen op je zure flamoes ligt te hijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |