Ik had gisteren een broodje brie met honing en walnoten besteld en kreeg een broodje brie met salami en pesto. Was bang dat ze het weg zouden gooien als ik het terug zou sturen dus heb ik het maar opgegeten. Rare gewaarwording allemaal :s .quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:25 schreef Matip het volgende:
Zometeen een lekker broodje eten jongons.
Allang een smoske achter de kiezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:25 schreef Matip het volgende:
Zometeen een lekker broodje eten jongons.
Wat voor beleg had je?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Allang een smoske achter de kiezen.
Broodje brie met honing en walnoten vind ik echt het vrouwelijkste broodje dat je maar kan eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had gisteren een broodje brie met honing en walnoten besteld en kreeg een broodje brie met salami en pesto. Was bang dat ze het weg zouden gooien als ik het terug zou sturen dus heb ik het maar opgegeten. Rare gewaarwording allemaal :s .
Moet ik iemand bellen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had gisteren een broodje brie met honing en walnoten besteld en kreeg een broodje brie met salami en pesto. Was bang dat ze het weg zouden gooien als ik het terug zou sturen dus heb ik het maar opgegeten. Rare gewaarwording allemaal :s .
Da's mooi voor jou knul.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Broodje brie met honing en walnoten vind ik echt het vrouwelijkste broodje dat je maar kan eten.
Vind het allemaal lekker klinkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Brie moet je sowieso weggooien.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel m'n vlees loze streak vebroken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind het allemaal lekker klinken
Ik snap hem.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen ook gedaan.
Mexicano met satesaus.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mexicano.
En wat er altijd op een smos zit: sla, ei, tomaat en saus.
quote:
Illustreert mijn punt mooi. Als echte boer zou je een donkere bol oerbrood met hesp en vette kaas moeten eten. Niet dat kosmopolitisch geprul.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:27 schreef housesoftheholy het volgende:
Vind het allemaal lekker klinken
Ik eet het liefste raw vegan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Illustreert mijn punt mooi. Als echte boer zou je een donkere bol oerbrood met hesp en vette kaas moeten eten. Niet dat kosmopolitisch geprul.
Een Jos Brinkie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet je hoe ze vroeger een frikandel met satehsaus noemde?
Een Jos Brinkie?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet je hoe ze vroeger een frikandel met satehsaus noemde?
Je mannelijkheid moeten halen uit door de maatschappij opgelegde schoonheidsidealen zoals een laffe snorquote:
een lul met poep !!!!!!1quote:
JA EN JOS BRINK WAS EEN POEPSTAMPER.quote:
Je reageert jezelf nu gewoon op mij af vanwege de onzekerheden die ik nu bij je teweeg heb gebracht bij het benoemen van de werkelijke situate.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:29 schreef voederbietel het volgende:
Je mannelijkheid moeten halen uit door de maatschappij opgelegde schoonheidsidealen zoals een laffe snor.
chloro plsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:31 schreef hoink581 het volgende:
Je reageert jezelf nu gewoon op mij af vanwege de onzekerheden die ik nu bij je teweeg heb gebracht bij het benoemen van de werkelijke situate.
wickedmen gespotquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA EN JOS BRINK WAS EEN POEPSTAMPER.
[..]
Je reageert jezelf nu gewoon op mij af vanwege de onzekerheden die ik nu bij je teweeg heb gebracht bij het benoemen van de werkelijke situate.
Omdat ik een broodje lekker vind klinken is dat broodje meteen een vrouwelijk broodje?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Illustreert mijn punt mooi. Als echte boer zou je een donkere bol oerbrood met hesp en vette kaas moeten eten. Niet dat kosmopolitisch geprul.
lol culinaire faggotquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:33 schreef hoink581 het volgende:
Smeer er tomatenpuree op met zeezout en italiaanse kruiden.
Nou, meer omdat ik alleen vrouwen in mijn omgeving zelf deze broodjes heb zien bestellen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:33 schreef housesoftheholy het volgende:
Omdat ik een broodje lekker vind klinken is dat broodje meteen een vrouwelijk broodje?_________deze logica
Over zeezout gesproken. Caramel-notentaart met zeezout.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik haat jullie allemaal
[..]
Waarom moest ik lachen.quote:
Dat is vervelend.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou best een snor willen maar ik lijk wel 15.
Ik vind het gewoon een beetje moeilijk om iemand die een vermeende vrouwelijke user van een anoniem internet forum een periode stelselmatig op een uiterst perverse manier benadert serieus te nemen omtrent seksualiteit en genderidentificatiequote:
Laatst begon iemand over zogenaamde "genderfluid" personen. Toen was mijn portie tolerantie echt op.quote:
Voorbeelden?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:38 schreef hoink581 het volgende:
VB jij kan trouwens wel echt uitermate vals zijn. Echt bijna net een wijf.
een groot verlies voor de genderfluid medemensquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laatst begon iemand over zogenaamde "genderfluid" personen. Toen was mijn portie tolerantie echt op.
KENKER OP BLIJF LEKKER OP TUMBLR GODVERDOMME SOMMIGE DINGEN IN HET LEVEN STAAN GEWOON VAST EN DAT ZIJN GEEN "SOCIALE CONVENTIES"quote:
Alsjeblieft ik hoop niet dat jij dat fenomeen echt serieus neemt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:39 schreef housesoftheholy het volgende:
een groot verlies voor de genderfluid medemens
dae vrouwen zijn uitermate valse secreten ;p;Ddquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:38 schreef hoink581 het volgende:
VB jij kan trouwens wel echt uitermate vals zijn. Echt bijna net een wijf.
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
dae vrouwen zijn uitermate valse secreten ;p;Dd
ben al uitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt school. Snel opletten jij.
neem jou als mens toch ook serieus, ben heel open mindedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsjeblieft ik hoop niet dat jij dat fenomeen echt serieus neemt.
Vroeger was dat gewoon een travestiet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
Als je als vent vrouwenkleren draagt, ben je dan ook genderfluid, of valt dat onder de 'sissy'-noemer.
Ik vraag het voor een vriend.
Ben jij er zelf geen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:43 schreef housesoftheholy het volgende:
neem jou als mens toch ook serieus, ben heel open minded
Een travestiet is iemand die voor de leuk een tijdje van geslacht veranderd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vroeger was dat gewoon een travestiet.
Ga maar weer terug naar school als je zulke dingen zegt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
Een travestiet is iemand die voor de leuk een tijdje van geslacht veranderd.
Let eens op op school.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een travestiet is iemand die voor de leuk een tijdje van geslacht veranderd.
"Snel mijn piemel weer tussen de billen vandaan trekken."quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:45 schreef Matip het volgende:
" Laat ik nu maar weer een poosje man zijn."
Moet wel met zoveel achterlijkheidquote:
Ja, en ik maak nooit spellingfouten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen gaat makkelijk van vmbo naar havo.
Hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heyyyy xD It's transvestite tuesssdaayyy ;D ;D
Ik voorspel een warme en mooie toekomst voor deze jongeman.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen gaat makkelijk van vmbo naar havo.
Altijd spare piemel in de spoelbak van openbare toiletten verstoppen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het altijd zo kut als ik seks met een vreemde vrouw in het toilet van een restaurant ga hebben en m'n piemel dan thuis heb laten liggen
Hij is nog niet terug gekomen dus ik denk het wel. Hij is vast aan het bedenken waar het fout ging na "Heey Broeders".quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:49 schreef housesoftheholy het volgende:
Zou fylax nu spijt hebben van zijn opmerking
Krijg je verkrampte vingers van of een vermoeide kaak.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het altijd zo kut als ik seks met een vreemde vrouw in het toilet van een restaurant ga hebben en m'n piemel dan thuis heb laten liggen
Naast condoom automaat een dick vendor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd spare piemel in de spoelbak van openbare toiletten verstoppen.
Gwn fingerbangenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
Krijg je verkrampte vingers van of een vermoeide kaak.
En mijn genot dan.quote:
In zo'n verlaten pub in Egham buiten London hing er in het mannentoilet een "vibrator' vending machine naast de condoom automaat. Ook verkochten ze trillende plasticcockringen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:52 schreef Gridlok het volgende:
Naast condoom automaat een dick vendor.
imma be whats in there.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Naast condoom automaat een dick vendor.
Je hebt toch twee handen. Of ben jij soms een gehandicapt wijf?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
En mijn genot dan.
Ik ben soms ook een vrouw, ik heb ook behoeftes.
Leid subtiel haar vinger naar je eigen vagina. Of waar je ook gevingerd wilt wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
En mijn genot dan.
Ik ben soms ook een vrouw, ik heb ook behoeftes.
Instructies te lastig, vingers zitten vast tussen een deur.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leid subtiel haar vinger naar je eigen vagina. Of waar je ook gevingerd wilt worden
doeiquote:
ik hou het wel gewoon bij ham en kaas. Ben niet zo culinairquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik haat jullie allemaal
[..]
Ja, ik denk voor Engelse gasten die dusdanig veel gezopen hebben dat ze zelf niet meer in staat zijn hun puddingbuks in paraatheid te krijgen maar toch een dame mee naar huis willen nemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Trillende cockring vending machine snap ik nog maar vibrator machinebij de heren ook..
wat
Hint je nu op anale stimulatie. Gadverdamme, een echte Turk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Leid subtiel haar vinger naar je eigen vagina. Of waar je ook gevingerd wilt worden
Ook een goeie hoor.quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
Ook een goeie hoor.
En met die gedachte ga ik lekker lunchen.
Wie ben je?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
HAHA ik weet wel dat jullie me misten.
Inb4: kiespijn
Dat is wel heel betaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ik denk voor Engelse gasten die dusdanig veel gezopen hebben dat ze zelf niet meer in staat zijn hun puddingbuks in paraatheid te krijgen maar toch een dame mee naar huis willen nemen.
...srs wat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hint je nu op anale stimulatie. Gadverdamme, een echte Turk.
quote:
Blijven vrij weinig opties over dan, of niet. Bah, bah bah, smeerpijp.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Rare zin en rare conclusiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je weet hoe goed Engelsen zijn in het drinken met mate, dan is het heel gewoon hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |