Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
dae vrouwen zijn uitermate valse secreten ;p;Dd
ben al uitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt school. Snel opletten jij.
neem jou als mens toch ook serieus, ben heel open mindedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsjeblieft ik hoop niet dat jij dat fenomeen echt serieus neemt.
Vroeger was dat gewoon een travestiet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
Als je als vent vrouwenkleren draagt, ben je dan ook genderfluid, of valt dat onder de 'sissy'-noemer.
Ik vraag het voor een vriend.
Ben jij er zelf geen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:43 schreef housesoftheholy het volgende:
neem jou als mens toch ook serieus, ben heel open minded
Een travestiet is iemand die voor de leuk een tijdje van geslacht veranderd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vroeger was dat gewoon een travestiet.
Ga maar weer terug naar school als je zulke dingen zegt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
Een travestiet is iemand die voor de leuk een tijdje van geslacht veranderd.
Let eens op op school.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een travestiet is iemand die voor de leuk een tijdje van geslacht veranderd.
"Snel mijn piemel weer tussen de billen vandaan trekken."quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:45 schreef Matip het volgende:
" Laat ik nu maar weer een poosje man zijn."
Moet wel met zoveel achterlijkheidquote:
Ja, en ik maak nooit spellingfouten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen gaat makkelijk van vmbo naar havo.
Hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heyyyy xD It's transvestite tuesssdaayyy ;D ;D
Ik voorspel een warme en mooie toekomst voor deze jongeman.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen gaat makkelijk van vmbo naar havo.
Altijd spare piemel in de spoelbak van openbare toiletten verstoppen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het altijd zo kut als ik seks met een vreemde vrouw in het toilet van een restaurant ga hebben en m'n piemel dan thuis heb laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |