Ik had gisteren een broodje brie met honing en walnoten besteld en kreeg een broodje brie met salami en pesto. Was bang dat ze het weg zouden gooien als ik het terug zou sturen dus heb ik het maar opgegeten. Rare gewaarwording allemaal :s .quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:25 schreef Matip het volgende:
Zometeen een lekker broodje eten jongons.
Allang een smoske achter de kiezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:25 schreef Matip het volgende:
Zometeen een lekker broodje eten jongons.
Wat voor beleg had je?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Allang een smoske achter de kiezen.
Broodje brie met honing en walnoten vind ik echt het vrouwelijkste broodje dat je maar kan eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had gisteren een broodje brie met honing en walnoten besteld en kreeg een broodje brie met salami en pesto. Was bang dat ze het weg zouden gooien als ik het terug zou sturen dus heb ik het maar opgegeten. Rare gewaarwording allemaal :s .
Moet ik iemand bellen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had gisteren een broodje brie met honing en walnoten besteld en kreeg een broodje brie met salami en pesto. Was bang dat ze het weg zouden gooien als ik het terug zou sturen dus heb ik het maar opgegeten. Rare gewaarwording allemaal :s .
Da's mooi voor jou knul.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Broodje brie met honing en walnoten vind ik echt het vrouwelijkste broodje dat je maar kan eten.
Vind het allemaal lekker klinkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Brie moet je sowieso weggooien.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel m'n vlees loze streak vebroken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind het allemaal lekker klinken
Ik snap hem.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen ook gedaan.
Mexicano met satesaus.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mexicano.
En wat er altijd op een smos zit: sla, ei, tomaat en saus.
quote:
Illustreert mijn punt mooi. Als echte boer zou je een donkere bol oerbrood met hesp en vette kaas moeten eten. Niet dat kosmopolitisch geprul.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:27 schreef housesoftheholy het volgende:
Vind het allemaal lekker klinken
Ik eet het liefste raw vegan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Illustreert mijn punt mooi. Als echte boer zou je een donkere bol oerbrood met hesp en vette kaas moeten eten. Niet dat kosmopolitisch geprul.
Een Jos Brinkie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet je hoe ze vroeger een frikandel met satehsaus noemde?
Een Jos Brinkie?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet je hoe ze vroeger een frikandel met satehsaus noemde?
Je mannelijkheid moeten halen uit door de maatschappij opgelegde schoonheidsidealen zoals een laffe snorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |