Ik heb zelfs de allereerste nog die ik ooit gekocht heb.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou het in gedachte.
Waarschijnlijk gebruik ik ze toch nooit meer, alle LP's, 12"'s en singles kan ik ook niet wegdoen...
wil je ruzie?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We moeten haar kapen voor ons nieuwe crea hoekje....
Alleen voor bepaalde projectjes isax.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:35 schreef isax het volgende:
wil je ruzie?
je kaapt iedereen uit mijn sctje!
Hallo Mad Hatterquote:
Maak je nou al die karakters zelf daar?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hallo Mad Hatter![]()
Pas ontdekt.. geinig om mee te knutselen
mijn glitter was niet goed zat voor jullie 40 plussers?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alleen voor bepaalde projectjes isax.
Je gaat het projectmatig aanpakken?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alleen voor bepaalde projectjes isax.
Er zijn nog wel wat wachtenden voor je...quote:Op zondag 8 februari 2015 23:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Je mag je collectie vinyl wel aan mij doneren hoor MM
Sommigen waren er gek op, anderen wat minder...quote:Op zondag 8 februari 2015 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
mijn glitter was niet goed zat voor jullie 40 plussers?
Dankquote:Op zondag 8 februari 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je nou al die karakters zelf daar?
Je kan er toch maar één per account aanmaken?
Just curious, leuk gedaan!
Ik ben een man. Kan niet anders en zit nog steeds met dat creatopic idee in mijn hoofd.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je gaat het projectmatig aanpakken?
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommigen waren er gek op, anderen wat minder...
Jij maakt ook mooie glitterdingiesquote:Op zondag 8 februari 2015 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
wil je ruzie?
je kaapt iedereen uit mijn sctje!
Jawel. Stelde dat zelf nog aan je voor, maar jij wilde zelf zo graag naar ONZ toe.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:38 schreef isax het volgende:
mijn glitter was niet goed zat voor jullie 40 plussers?
ik sluit wel aan achterin de rij en vang ook met liefde de afdankertjes opquote:Op zondag 8 februari 2015 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn nog wel wat wachtenden voor je...
kloptquote:Op zondag 8 februari 2015 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel. Stelde dat zelf nog aan je voor, maar jij wilde zelf zo graag naar ONZ toe.
oh wacht dat is waar ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel. Stelde dat zelf nog aan je voor, maar jij wilde zelf zo graag naar ONZ toe.
ik ben bang dat als ik een plaat draai iedereen me een hipster vindquote:Op zondag 8 februari 2015 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eerlijk gezegd draai ik thuis zelden nog platen, kan wel legaal downloaden daardoor.
Heb ze zelf.
Wel jongere jochies ....quote:Op zondag 8 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik sluit wel aan achterin de rij en vang ook met liefde de afdankertjes op
In de berging heb ik nog een Akai Direct Drive staan en wat Peavey zooi.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn draaitafel staat in de kelder, maar ik moet hem ook maar weer eens te voorschijn halen eigenlijk, ding heb ik al sinds 1979.
Ik ook, alles nog.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de allereerste nog die ik ooit gekocht heb.
quote:
Geen idee wat voor hipsters jij koopt..quote:Op zondag 8 februari 2015 23:42 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben bang dat als ik een plaat draai iedereen me een hipster vind
en sjodenu die zijn duur geworden.
Heb er in het begin even mee zitten spelen, maar vond het te standaard.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank
Ja ik maak ze zelf. Tot nu toe zo'n 27 ofzo. En geen idee of er een limiet op zit.
Als tribute je laatste creatie maar in deze OP gezet.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:40 schreef Voxs het volgende:
Dank
Ja ik maak ze zelf. Tot nu toe zo'n 27 ofzo. En geen idee of er een limiet op zit.
ik een bandrecorder van mijn vaderquote:Op zondag 8 februari 2015 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de berging heb ik nog een Akai Direct Drive staan en wat Peavey zooi.
dat zijn leuke deals, die zou ik ook direct verkopen hoor, ik ken wat dat betreft geen sentimenten.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, alles nog.
Van sommige singles zijn de hoesjes niets meer dan een los voor- en achterkantje, compleet weggesleten.
Heb alleen ooit een 12" van Take On Me van A-Ha verkocht.
Bleek een versie te zijn van vóór de versie die een hit was (ik vond het al zo'n rare remix...) en die leverde 200 euro op van een fan, die zowat smeekte om 'm te mogen kopen. Prima, die is dus verkocht...
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik een bandrecorder van mijn vader
A-Ha word je zelf ook niet blij van zeg, tering wat een kutmuziek.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, alles nog.
Van sommige singles zijn de hoesjes niets meer dan een los voor- en achterkantje, compleet weggesleten.
Heb alleen ooit een 12" van Take On Me van A-Ha verkocht.
Bleek een versie te zijn van vóór de versie die een hit was (ik vond het al zo'n rare remix...) en die leverde 200 euro op van een fan, die zowat smeekte om 'm te mogen kopen. Prima, die is dus verkocht...
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als tribute je laatste creatie maar in deze OP gezet.
ik had posters van Morten hangenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
A-Ha word je zelf ook niet blij van zeg, tering wat een kutmuziek.
Jeffrey Lee Pierce zag ik in 1984 nog live, cool zeg. The Gunclubquote:
wat probeert die ouwe?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:45 schreef Voxs het volgende:
[..]Wat een eer. En een slijmjurk ben je een beetje..
ik weet wat je probeert +
Ik was nog bij Johnny Thundersquote:Op zondag 8 februari 2015 23:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeffrey Lee Pierce zag ik in 1984 nog live, cool zeg. The Gunclub
FOK! heeft je paranoia gemaakt.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:45 schreef Voxs het volgende:
Wat een eer. En een slijmjurk ben je een beetje..
ik weet wat je probeert +
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zijn leuke deals, die zou ik ook direct verkopen hoor, ik ken wat dat betreft geen sentimenten.
quote:
Naar de kapperquote:Op zondag 8 februari 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mocht je deze versie tegenkomen voor weinig, kopen en verkopen dan!
Is toch een bagger versie...
'Vind ik', zeg je er dan netjes bij...quote:Op zondag 8 februari 2015 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
A-Ha word je zelf ook niet blij van zeg, tering wat een kutmuziek.
Dat JLP hier (of all places) bij ons op kwam treden was al heel wat. Je vraagt je af hoe hij er terecht was gekomen.quote:
Nee johquote:Op zondag 8 februari 2015 23:49 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat al weer aan vieze dingen te denken
Ondertussen heb ik net Nite Klub gehoord. Te gek nummer. Vind ik....quote:Op zondag 8 februari 2015 23:48 schreef MadMaster het volgende:
'Vind ik', zeg je er dan netjes bij...
Geen idee. Er zit een microfoon bij en de stekker is kapot.quote:
Ja, is mooi gefilmd en geluid is prima.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik net Nite Klub gehoord. Te gek nummer. Vind ik....
Zit te luisteren naar je Arte linkje van de Specials.
Klopt. Jij bent meer van het collecterenquote:
Ik merkte het ja. Die gast houdt waarschijnlijk op over 8 minuten. Dus nog even geduld.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:51 schreef isax het volgende:
[..]
trouwens wat helpt in de sc: even wachten met kijken dan is de post weg
Kijken doe ik een volgende keer wel. Nu alleeen luisteren. Prima kwaliteit idd en ik weet wat jouw favo nummer is ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Ja, is mooi gefilmd en geluid is prima.
Heb het al twee keer bekeken, mooie figuren in die groep...
En met 'The Guns' er in...![]()
De tapes heb je al weggegooid?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Geen idee. Er zit een microfoon bij en de stekker is kapot.
I know, i know, maar de versie van The Specials vind ik net even opzwepender.quote:
Collecting data..hmm oke. Ik houd me wel aan jouw taakjesquote:Op zondag 8 februari 2015 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ben van de lijstjes en van het taakjes uitdelen waar niemand zich dan aan houdt.
Ik heb ook "Underneath The Radar" van hun die vind ik toch eigenlijk helemaal niks.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Voor de UTO's om af te kicken, uit eigen collectie:
Over anderhalve maand weer in Paradiso...
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Weet ik niet.quote:
Dat zijn de betere bazen.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ben van de lijstjes en van het taakjes uitdelen waar niemand zich dan aan houdt.
Eens, maar da ga ik ook niet voor...quote:Op zondag 8 februari 2015 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook "Underneath The Radar" van hun die vind ik toch eigenlijk helemaal niks.
Meezingenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
te vroegquote:Op zondag 8 februari 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga dan toch voor Rez/Cowgirl, waarbij dit de beste versie ooit live is geweest.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:57 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Hoewel King of Snakes vele malen beter is
Ook een goede. Ik vind push downstairs/push upstairs ook erg oke .quote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga dan toch voor Rez/Cowgirl, waarbij dit de beste versie ooit live is geweest.
Staat op de bootleg die fans zelf hebbn saamengesteld n.a.v. Everything, Everything...
Ook fijn, ja...quote:Op maandag 9 februari 2015 00:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ook een goede. Ik vind push downstairs/push upstairs ook erg oke .
Dirty Epic/Cowgirl met de Dirty Epic (Dirty Guitar Mix) erop die is zeer mooi.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga dan toch voor Rez/Cowgirl, waarbij dit de beste versie ooit live is geweest.
Staat op de bootleg die fans zelf hebbn saamengesteld n.a.v. Everything, Everything...
Dat doet me denken aan Squarepusherquote:Op maandag 9 februari 2015 00:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ook een goede. Ik vind push downstairs/push upstairs ook erg oke .
Ik ben meer van het live werk.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dirty Epic/Cowgirl met de Dirty Epic (Dirty Guitar Mix) erop die is zeer mooi.
Klopt, hij is enigszins klinisch, maar toch is ie wel cool hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben meer van het live werk.
Studio geknutsel is leuk, maar mij bij Underworld vaak te clean...
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, is mooi gefilmd en geluid is prima.
Heb het al twee keer bekeken, mooie figuren in die groep...
En met 'The Guns' er in...![]()
mAANDAG WASDAGquote:Op maandag 9 februari 2015 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom ligt Treehut nog niet in bed?
Rico leeft toch nog?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, i know, maar de versie van The Specials vind ik net even opzwepender.
Met Rico er dan ook nog bij, maar dat zal niet meer gebeuren...
dat was de trombonistquote:
The Fall apart gevalquote:Op maandag 9 februari 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van "This Nation Is Saving Grace". Heerlijke LP.
Nu Guns of Navarone...quote:Op maandag 9 februari 2015 00:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben meer van het live werk.
Studio geknutsel is leuk, maar mij bij Underworld vaak te clean...
Dat gaat maar door.quote:
quote:
quote:
Mr Bobby.quote:
en zo is de cirkel weer rondquote:Op maandag 9 februari 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik bekijk regelmatig de Live DVD's van Manu Chao, gezellige concerten.
Clandestinoquote:Op maandag 9 februari 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik bekijk regelmatig de Live DVD's van Manu Chao, gezellige concerten.
Gesponsord door Schoonenberg hoortoestellen?quote:Op maandag 9 februari 2015 00:21 schreef Kingstown het volgende:
De 60 plussers hebben nu ook een eigen hoekje.
40+ / 60+
#1 hitquote:
Mark Ronson "Uptown Funk" lyricsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
zere rugquote:
zere rugquote:
quote:
quote:
Ik nooit, die van mij is lekker los.quote:
Op de tocht gelegenquote:Op maandag 9 februari 2015 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je wel een goede stoel?
Heb je wel een goede stoel?
Dat krijg je er gratis bij.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik nooit, die van mij is lekker los.
Wel last van mijn gewrichten soms met koud en mistig weer.
De bas goed hard zetten helpt voor de rug.quote:
Weet ik niet gymnastiekquote:Op maandag 9 februari 2015 00:58 schreef Treehut362 het volgende:
EN hoe gaat dit nu verder? Zware pijnstillers?
Gewoon ff doorgaan met die bas.quote:
Dan moet ik opstaan.quote:
Daar was je bij vorig weeken toch PP?quote:
Die linker zangeres zit nog steeds in mijn hoofd.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was je bij vorig weeken toch PP?
Hoe heet ze? Heb je dr nog gesproken ...quote:Op maandag 9 februari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die linker zangeres zit nog steeds in mijn hoofd.
Inderdaad, ik woonde precies tussen de Meneba en de Maastunnel. Elk jaar met kerst kregen van de meelfabriek een grote kerststol om goed te maken dat we weleens stankoverlast hadden, dan rook heel de straat naar warme vanillevla.quote:
Lijkt me hetzelfde zoals je een harde G schrijft, dat verschil zie je in geschrift ook niet.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:32 schreef chufi het volgende:
Hoe schrijf je die zachte G? Want op papier zie ik het verschil niet
Misschien geilt ie op zuidelijke typesquote:Op maandag 9 februari 2015 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me hetzelfde zoals je een harde G schrijft, dat verschil zie je in geschrift ook niet.
De vraag is meer hoe spreek je hem correct uit?
Wel leuk is dat een Leidse taalkundige zich in die materie verdiept, ik vraag me dus af wat het hogere doel van die wetenschap is.
Heeft de man niets beters te doen?
is geil met een harde of zachte g ?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien geilt ie op zuidelijke types
Ik hou het op een zachtequote:Op maandag 9 februari 2015 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
is geil met een harde of zachte g ?
Dat is met een zachte G, zeker weten. De rest moet wel hard zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
is geil met een harde of zachte g ?
zien ze er ook een beetjequote:Op maandag 9 februari 2015 10:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hier nu 2 mannen, die mijn meubels in elkaar aan het zetten zijn, met zachte G.
laat ze dan maar rustig hun gang gaan!quote:
Zouden ze écht worden uitgelachen dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:53 schreef just me het volgende:
hele verhalen op facebook:
https://www.facebook.com/omroepbrabant/posts/971627409527760
Je nieuwe meubels zeker Dees?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hier nu 2 mannen, die mijn meubels in elkaar aan het zetten zijn, met zachte G.
Nee, dat is een Limburger..........quote:Op maandag 9 februari 2015 10:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Zouden ze écht worden uitgelachen dan?
Ik vind het wel lief klinken eigenlijk ..
Is die ene bokser Arnold v.d.Leijde ofzoiets ook een brabander eigenlijk?
Die heeft ook zo'n lief taaltje en dat past ook helemaal niet bij een bokser![]()
is ie ook niet meer geloof ik
er zijn momenten dat ik ervoor/erdoor smeltquote:Op maandag 9 februari 2015 10:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Zouden ze écht worden uitgelachen dan?
Ik vind het wel lief klinken eigenlijk ..
ah... dan is dat ook een lief taaltje, klinkt ook best ''zacht''quote:Op maandag 9 februari 2015 10:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is een Limburger..........
Ligt er wel aan wie aan het woord is natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2015 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn momenten dat ik ervoor/erdoor smelt
Ik blijf erafquote:Op maandag 9 februari 2015 10:53 schreef just me het volgende:
hele verhalen op facebook:
https://www.facebook.com/omroepbrabant/posts/971627409527760
[..]
laat ze dan maar rustig hun gang gaan!
Dan wordt het niets met die meubels in elkaar zettenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een zak over hun hoofd doen.
Dat klinkt alsof er een verhaal achter zit. Vertel eens!quote:Op maandag 9 februari 2015 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn momenten dat ik ervoor/erdoor smelt
Lijkt me niet slim Neequote:Op maandag 9 februari 2015 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wordt het niets met die meubels in elkaar zetten
Ja pak ik effe nog een koffiequote:Op maandag 9 februari 2015 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er een verhaal achter zit. Vertel eens!
Geloof me, ze zijn niet allemaal lief en zacht hoor. Het zijn wolven in schaapskleren.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dan is dat ook een lief taaltje, klinkt ook best ''zacht''
uiteraardquote:Op maandag 9 februari 2015 11:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wie aan het woord is natuurlijk
Ja snap ik, maar het ''taaltje'' klinkt lief en zacht, Vlaams ook, klinkt ook zo liefquote:Op maandag 9 februari 2015 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geloof me, ze zijn niet allemaal lief en zacht hoor. Het zijn wolven in schaapskleren.
Tuurlijk, die vent komt uit Venlo.quote:
mijn familie heeft zijn roots in brabant en op de een of andere manier blijft het daar heel vertrouwd aanvoelen, de taal is gewoon zachter en dat trekt me ook heel erg aan, kan dus altijd de schuld aan mijn voorouders gevenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er een verhaal achter zit. Vertel eens!
ow... weet ik veelquote:Op maandag 9 februari 2015 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk, die vent komt uit Venlo.
quote:
Of de blinddoek lekker om houden, ook wel spannendquote:Op maandag 9 februari 2015 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
mijn familie heeft zijn roots in brabant en op de een of andere manier blijft het daar heel vertrouwd aanvoelen, de taal is gewoon zachter en dat trekt me ook heel erg aan, kan dus altijd de schuld aan mijn voorouders geven
Met een blinddoek om zou ik eerder van een zachte g gaan dan voor iemand met een vreselijk accent, ik kan mijn mening natuurlijk wel bijstellen als ik die blinddoek af doe.
Lekker, Brabantse worstenbroodjes, jammie.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
mijn familie heeft zijn roots in brabant en op de een of andere manier blijft het daar heel vertrouwd aanvoelen, de taal is gewoon zachter en dat trekt me ook heel erg aan, kan dus altijd de schuld aan mijn voorouders geven
Met een blinddoek om zou ik eerder van een zachte g gaan dan voor iemand met een vreselijk accent, ik kan mijn mening natuurlijk wel bijstellen als ik die blinddoek af doe.
Doe eens een foto van just me met een blinddoek voor? Klinkt wel opwindend.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:12 schreef just me het volgende:
Met een blinddoek om zou ik eerder gaan snuffelen of ie niet stinktquote:Op maandag 9 februari 2015 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
als ie niet stinkt welquote:Op maandag 9 februari 2015 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of de blinddoek lekker om houden, ook wel spannend
mag een toepje ook?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een foto van just me met een blinddoek voor? Klinkt wel opwindend.
zal vanavond een selfie makenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een foto van just me met een blinddoek voor? Klinkt wel opwindend.
Goffer, jij weet de spanning er wel uit te halenquote:
Ken je geschiedenis, de Romeinen bedachten de badhuizen, ze kwamen via de grote rivieren ons land binnen. via o.a.de Maas en Maastricht is een hele oude stad met Romeinse roots.quote:
ja, maar dat is wel zo ongeveer de grootste afknapper die er is .....quote:Op maandag 9 februari 2015 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer, jij weet de spanning er wel uit te halen
Ik zeg ook niet dat mensen met een zachte G stinken, ik had het over het algemeen ....quote:Op maandag 9 februari 2015 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis, de Romeinen bedachten de badhuizen, ze kwamen via de grote rivieren ons land binnen. via o.a.de Maas en Maastricht is een hele oude stad met Romeinse roots.
Dan zou ik me als ik jou was je maar niet aanmelden voor BZV.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, maar dat is wel zo ongeveer de grootste afknapper die er is .....
lekker ploatje is dat tochquote:
Was ik ook niet van planquote:Op maandag 9 februari 2015 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zou ik me als ik jou was je maar niet aanmelden voor BZV.
Trouwens die boeren hoeven toch niet persé te stinken?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zou ik me als ik jou was je maar niet aanmelden voor BZV.
Je moest er toch even over nadenken.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Trouwens die boeren hoeven toch niet persé te stinken?
slaat ook weer nergens op....
nou nee eigenlijk nietquote:Op maandag 9 februari 2015 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moest er toch even over nadenken.
Maar je geeft wel een goed antwoord, een boer hoeft niet per se te stinken, net zo min dat niet iedereen die met een zachte G spreekt, per definitie dom is. I rest my case. Thnx.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:25 schreef FANN het volgende:
[..]
nou nee eigenlijk nietmaar ik gaf eerst antwoord op het opgeven voor dat programma BZV
Jij bent er wel zo eentje die ALTIJD gelijk wil hebben volgens mijquote:Op maandag 9 februari 2015 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar je geeft wel een goed antwoord, een boer hoeft niet per se te stinken, net zo min dat niet iedereen die met een zachte G spreekt, per definitie dom is. I rest my case. Thnx.
Die is raak. We staan quitte.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent er wel zo eentje die ALTIJD gelijk wil hebben volgens mij![]()
Dat heb je ook, maar ik heb niet anders beweerd, dus....
Vegetariërs daarintegen zijn natuurlijk wél allemaal zeikerds toch?![]()
of was dat ook niet zo?
Niet te lang koken die groente anders worden ze te zachtquote:Op maandag 9 februari 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Vegetariërs daarentegen zijn natuurlijk wél allemaal zeikerds toch?![]()
of was dat ook niet zo?
Groente met een zachte G?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet te lang koken die groente anders worden ze te zacht
Neemt niet weg dat altijd vegetarisch koken minder leuk is.quote:
Ow, dat is ook zo, als je zelf geen Vegetariër bentquote:Op maandag 9 februari 2015 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat altijd Vegetarisch koken minder leuk is.
De mens wordt over het algemeen als een omnivoor beschouwd.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow, dat is ook zo, als je zelf geen Vegetariër bent![]()
Toen ik zelf nog wél af en toe vlees at, moest ik ook altijd een beetje schipperen, want die Griek
lust helemaal weinig....
We eten vaak nog steeds niet hetzelfde hoor, is soms lastig, maar we zijn het gewend, problemen
heeft het eigenlijk nooit gegeven, vanaf het begin is dat al zo....
Is voor het eerst dat ik dat lees op Fokquote:Op maandag 9 februari 2015 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De mens wordt over het algemeen als een omnivoor beschouwd.
Nee joh, dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:41 schreef FANN het volgende:
Je huwelijk is toch vast niet misgelopen alleen door het verschil in eten neem ik aan Mo?
Ah... dat bedoel ik, zeik er dan niet zo overquote:Op maandag 9 februari 2015 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een ander verhaal.
Maar wat betreft dat koken vond ik het erg saai, aangezien ik het huishouden deed.
Het is bekend dat ik een zeikerd ben, je bent niet de eerste die dat noemt.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dat bedoel ik, zeik er dan niet zo over
Mooi, dan zijn we eruitquote:Op maandag 9 februari 2015 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is bekend dat ik een zeikerd ben, je bent niet de eerste die dat noemt.
Dat waren we toch al, ik heb wel zelfkennis hoor.quote:
Jawel, maar nog steeds niet helemaal in orde. Vanmorgen dochter naar school gebracht en daarna boodschappen gaan doen, en tijdens het boodschappen doen werd ik ineens bizar misselijk e.d. dus ik ben nog niet zo ver hersteld als ik dacht helaas.quote:
Asperges zijn lekker jaquote:Op maandag 9 februari 2015 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat waren we toch al, ik heb wel zelfkennis hoor.
En wat is er nou lekkerder dan een asperge? Dat is ook groente en erg lekker.
Bahquote:Op maandag 9 februari 2015 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat waren we toch al, ik heb wel zelfkennis hoor.
En wat is er nou lekkerder dan een asperge? Dat is ook groente en erg lekker.
ah... half Nederland is geloof ik geveld voor de Griep geloof ik en de Griepprik werkte ookquote:Op maandag 9 februari 2015 11:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jawel, maar nog steeds niet helemaal in orde. Vanmorgen dochter naar school gebracht en daarna boodschappen gaan doen, en tijdens het boodschappen doen werd ik ineens bizar misselijk e.d. dus ik ben nog niet zo ver hersteld als ik dacht helaas.
Ik ben blij dat ik die prik nooit haal ik vertrouw dat soort dingen toch al nooitquote:Het virus is wel gevaarlijk voor risicogroepen, zoals ouderen en mensen met hart- en vaatziekten, diabetes, kanker of longziekten. Kortom: de mensen die door de prik beschermd moeten worden. Zij worden geadviseerd om bij de eerste griepverschijnselen antivirale middelen te slikken. Wie de griepprik krijgt omdat hij astma of lichte suikerziekte heeft, loopt uiteraard minder risico dan een oudere of kankerpatiënt. Vooral voor die laatste groep kan de griep een hele harde klap zijn.
Nee, 4 dagen om 4 dagen vader/moeder.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Woont jouw dochter hoofdzakelijk bij jou Juup?
Niet altijd. Vanaf mijn 30ste. Mijn ex wilde geen kinderen en ik wel, ik was mijn baan net kwijt en had een mooie lftd voor kinderen.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Asperges zijn lekker ja![]()
Waarom was jij eigenlijk huisman? Altijd geweest?
oh, da's een prima verdeling.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, 4 dagen om 4 dagen vader/moeder.
Oké, mooie regeling danquote:Op maandag 9 februari 2015 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet altijd. Vanaf mijn 30e. Mijn ex wilde geen kinderen en ik wel, ik was mijn baan net kwijt en had een mooie lftd voor kinderen.
Dus de deal was als ik dan huisman/huisvader zou worden dan was het ok.
En wat ben ik er blij mee. En dat meen ik.
Dat zelf opvoeden was het allermooiste, daarom heb ik ook verstandige kinderen, en mijn zoon en ik zijn een team.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, mooie regeling danen fijn dat je dan toch nog kinderen hebt en ze zelf hebt kunnen
opvoeden....
Ik ben eigenlijk nooit echt ziek (behalve dan bijna het hele jaar door verkouden, maar dat is weer iets anders), dus vandaar dat ik er van baal dat ik nu wel rustig aan moet doen.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... half Nederland is geloof ik geveld voor de Griep geloof ik en de Griepprik werkte ook
niet dit jaar, voor sommige mensen is hij trouwens gevaarlijk las ik van de week...
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)dat-gevaarlijk.dhtml
[..]
Ik ben blij dat ik die prik nooit haal ik vertrouw dat soort dingen toch al nooit
Een team klinkt beter dan "wij zijn elkaars beste vrienden/vriendinnen"quote:Op maandag 9 februari 2015 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zelf opvoeden was het allermooiste, daarom heb ik ook verstandige kinderen, en mijn zoon en ik zijn een team.
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 9 februari 2015 13:10 schreef just me het volgende:
[..]
Een team klinkt beter dan "wij zijn elkaars beste vrienden/vriendinnen"
je hoort toch regelmatig moeders zeggen over hun dochter: zij is eigenlijk mijn beste vriendinquote:
Klopt en dat is ook complete onzin.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:16 schreef just me het volgende:
[..]
je hoort toch regelmatig moeders zeggen over hun dochter: zij is eigenlijk mijn beste vriendin
en omgekeerd
Ik wil niet de beste vriendin van mijn kinderen zijn! Ik ben hun moeder
mijn kinderen hebben hun eigen leven, hun eigen liefdes, hun eigen vrienden. Ze weten dat ze bij mij terecht kunnen en als ik het nodig zou hebben kan ik ook bij hun terecht. Voor de echte dingen heb ik mijn vriendinnnen, die vertrouw ik vertel ik wel heel veel over mezelf en dat hoeven de kinderen niet te wetenquote:Op maandag 9 februari 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt en dat is ook complete onzin.
Het is alleen moeilijk uit te leggen hoe het tussen mij en mijn zoon zit, hij heeft zijn vriendenkring dat is ook logisch. Ik heb mijn leven. Maar er is geen typische vader/zoon band, hij is muzikant, zoals ik dat al voor hij geboren werd in de planning had, en ik ben een soort mental coach, goede raadgever.
En we zijn wel vrienden, maar we komen niet in elkaars vaarwater.
In feite gaan we als broers met elkaar om.
Dat was mijn punt. We gaan wel samen naar concerten die gewoon ons ding zijn, en dan drinken we samen en amuseren ons.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:36 schreef just me het volgende:
[..]
mijn kinderen hebben hun eigen leven, hun eigen liefdes, hun eigen vrienden. Ze weten dat ze bij mij terecht kunnen en als ik het nodig zou hebben kan ik ook bij hun terecht. Voor de echte dingen heb ik mijn vriendinnnen, die vertrouw ik vertel ik wel heel veel over mezelf en dat hoeven de kinderen niet te weten
En zo hoort het ook vind ikquote:Op maandag 9 februari 2015 13:36 schreef just me het volgende:
[..]
mijn kinderen hebben hun eigen leven, hun eigen liefdes, hun eigen vrienden. Ze weten dat ze bij mij terecht kunnen en als ik het nodig zou hebben kan ik ook bij hun terecht. Voor de echte dingen heb ik mijn vriendinnnen, die vertrouw ik vertel ik wel heel veel over mezelf en dat hoeven de kinderen niet te weten
Ach, wij doen niet zo zeer aan hoe het hoort, wij doen zoals wij het doen en daar voelen we ons allebei ok bij.quote:
Dat is ook goedquote:Op maandag 9 februari 2015 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, wij doen niet zo zeer aan hoe het hoort, wij doen zoals wij het doen en daar voelen we ons allebei ok bij.
quote:Op maandag 9 februari 2015 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, wij doen niet zo zeer aan hoe het hoort, wij doen zoals wij het doen en daar voelen we ons allebei ok bij.
hihi wij zijn naar de negenmaandenbeurs geweestquote:Op maandag 9 februari 2015 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was mijn punt. We gaan wel samen naar concerten die gewoon ons ding zijn, en dan drinken we samen en amuseren ons.
quote:Op maandag 9 februari 2015 13:58 schreef just me het volgende:
hihi wij zijn naar de negenmaandenbeurs geweest
Wij delen alleen de muziek, laatste concert was 29 januari, en in december en november zijn we ook geweest.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:58 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Maar ook samen naar een concert van Simon en Garfunkel
Naar de negenmaandenbeurs zullen we samen ook niet gaan.quote:
joh zo leuk....quote:
Niet een hoop gratis goodies gescored?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
joh zo leuk....
was eens en nooit meer
Ik hou sowieso niet van zulke dingen, ik ben ook geen type die met mijn ex mee zou gaan naar zwangerschapsgym, kom op zeg, doei.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
joh zo leuk....
was eens en nooit meer
nee ! we hadden ook geen tassen met wieltjes bij onsquote:Op maandag 9 februari 2015 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet een hoop gratis goodies gescored?
en als het niet je ex was maar je vrouw?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van zulke dingen, ik ben ook geen type die met mijn ex mee zou gaan naar zwangerschapsgym, kom op zeg, doei.
Ja dat stouwd makkelijker zo'n boodschappen tas..quote:Op maandag 9 februari 2015 14:31 schreef just me het volgende:
[..]
nee ! we hadden ook geen tassen met wieltjes bij ons
[..]
en als het niet je ex was maar je vrouw?
en daar heb je geleerd om je als een voorbeeldige man te gedragen als je verrot wordt gescholden tijdens de bevallingquote:Op maandag 9 februari 2015 14:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat stouwd makkelijker zo'n boodschappen tas..
Ik ben ooit 1 keer mee geweest naar zo'n puff sessie
Dan ook niet.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:31 schreef just me het volgende:
[..]
nee ! we hadden ook geen tassen met wieltjes bij ons
[..]
en als het niet je ex was maar je vrouw?
Dat heb ik wel eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Juist .... Maar gelukkig was mn Spaans nog niet zo goedquote:Op maandag 9 februari 2015 14:36 schreef just me het volgende:
[..]
en daar heb je geleerd om je als een voorbeeldige man te gedragen als je verrot wordt gescholden tijdens de bevalling
quote:Op maandag 9 februari 2015 14:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens.Hoe is het met je rugpijn TH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik zit nergens last van.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker, dat is helemaal mijn ding.
[ afbeelding ]
of zo'n rotfilmquote:Op maandag 9 februari 2015 13:58 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Maar ook samen naar een concert van Simon en Garfunkel
Zeker weten, helaas niet meer live te zien, maar ik heb JLP wel nog ooit live mogen zien.quote:
Gefeli....quote:Op maandag 9 februari 2015 16:35 schreef Juup© het volgende:
Yes, kaart is binnen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Testament
Helemaal heppie nu
Dank uquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doelgroep: 12-24 jaar.![]()
Kom je zeker ook wel eens in Dynamo Eindhoven?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank u
De vorige keer dat Testament in de Effenaar optrad voelde ik mezelf beroerd dus kon ik niet gaan
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:09 schreef Kingstown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doelgroep: 12-24 jaar.Leuke leeftijdsrange.
Leuk leesvoer ook nog.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mo_Muffin op 09-02-2015 17:24:58 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nee al jaren niet meer, de muziek die men daar speelt en de doelgroep die er komt is niet mijn ding.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom je zeker ook wel eens in Dynamo Eindhoven?
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:09 schreef Kingstown het volgende:
Ben al weg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doelgroep: 12-24 jaar.![]()
Wel ja, wrijf het er nog maar even inquote:Op maandag 9 februari 2015 17:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs bij de oprichting van FOK! vielen wij al niet meer binnen de doelgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |