quote:
Naar de kapperquote:Op zondag 8 februari 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mocht je deze versie tegenkomen voor weinig, kopen en verkopen dan!
Is toch een bagger versie...
'Vind ik', zeg je er dan netjes bij...quote:Op zondag 8 februari 2015 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
A-Ha word je zelf ook niet blij van zeg, tering wat een kutmuziek.
Dat JLP hier (of all places) bij ons op kwam treden was al heel wat. Je vraagt je af hoe hij er terecht was gekomen.quote:
Nee johquote:Op zondag 8 februari 2015 23:49 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat al weer aan vieze dingen te denken
Ondertussen heb ik net Nite Klub gehoord. Te gek nummer. Vind ik....quote:Op zondag 8 februari 2015 23:48 schreef MadMaster het volgende:
'Vind ik', zeg je er dan netjes bij...
Geen idee. Er zit een microfoon bij en de stekker is kapot.quote:
Ja, is mooi gefilmd en geluid is prima.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik net Nite Klub gehoord. Te gek nummer. Vind ik....
Zit te luisteren naar je Arte linkje van de Specials.
Klopt. Jij bent meer van het collecterenquote:
Ik merkte het ja. Die gast houdt waarschijnlijk op over 8 minuten. Dus nog even geduld.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:51 schreef isax het volgende:
[..]
trouwens wat helpt in de sc: even wachten met kijken dan is de post weg
Kijken doe ik een volgende keer wel. Nu alleeen luisteren. Prima kwaliteit idd en ik weet wat jouw favo nummer is ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Ja, is mooi gefilmd en geluid is prima.
Heb het al twee keer bekeken, mooie figuren in die groep...
En met 'The Guns' er in...![]()
De tapes heb je al weggegooid?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Geen idee. Er zit een microfoon bij en de stekker is kapot.
I know, i know, maar de versie van The Specials vind ik net even opzwepender.quote:
Collecting data..hmm oke. Ik houd me wel aan jouw taakjesquote:Op zondag 8 februari 2015 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ben van de lijstjes en van het taakjes uitdelen waar niemand zich dan aan houdt.
Ik heb ook "Underneath The Radar" van hun die vind ik toch eigenlijk helemaal niks.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Voor de UTO's om af te kicken, uit eigen collectie:
Over anderhalve maand weer in Paradiso...
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Voor de UTO's om af te kicken, uit eigen collectie:
Over anderhalve maand weer in Paradiso...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |