ja mijn ogenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kom maar even uitrusten bij de bejaarden.
Dat klonk goedquote:Op zondag 8 februari 2015 23:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik had een Technics direct-drive van 499 gulden van het vakkenvullen
je zou maar epilepsie hebben.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duurt even voordat de ban er is als er geen FA/A online is. Die beelden zijn echt de tyfus.
Wordt je gek van idd... Blokken ze niet op ip-address?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duurt even voordat de ban er is als er geen FA/A online is. Die beelden zijn echt de tyfus.
nope zo gaat het al heel de avond.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt je gek van idd... Blokken ze niet op ip-address?
DKUp heeft huis gehouden...quote:Op zondag 8 februari 2015 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
je zou maar epilepsie hebben.
zou daar een tool voor zijn? anders lig je echt vaak te schuimbekken lijkt mij.
Hoezo, wil je ruilen?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk type?
Heb nog 3 Technics SL1200's uit 1986 die stof staan te happen...
Vroeger stopten die gifjes nog wel eens als je op ESC druktequote:Op zondag 8 februari 2015 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
je zou maar epilepsie hebben.
zou daar een tool voor zijn? anders lig je echt vaak te schuimbekken lijkt mij.
dan kunnen ze in uiterste nood nog altijd even naar zijn terrein de ICT mailen en die kunnen dan weer zijn toegangscode blokkeren.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wrs wel, maar als hij met goede proxy's werkt, dan wordt het lastiger.
Weet niet zo goed wat ik er mee wil doen.quote:
Als hij echt in een inrichting zit ja. Dat is ook maar de vraag.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:28 schreef isax het volgende:
dan kunnen ze in uiterste nood nog altijd even naar zijn terrein de ICT mailen en die kunnen dan weer zijn toegangscode blokkeren.
TD166 is het.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik er mee wil doen.
Heb ze voor een prikkie belastingvrij in Duitsland gekocht tijdens mijn diensttijd en heb ze veel gebruikt.
Nu niet meer dus en eigenlijk vind ik het moeilijk om er afscheid van te nemen...
ik gok het wel zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als hij echt in een inrichting zit ja. Dat is ook maar de vraag.
Ik hou het in gedachte.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
TD166 is het.
Als je ze kwijt wil geef maar seintje, ik verzamel draaitafels.
Daar hoef je geen Einstein voor te zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:30 schreef isax het volgende:
ik gok het wel zo.
hoe weet je anders dat ze met toegangscode werken?
En hallo asielzoeker.quote:
dagdag pfft mijn ogenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar hoef je geen Einstein voor te zijn.
[..]
En hallo asielzoeker.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |