Die linker zangeres zit nog steeds in mijn hoofd.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was je bij vorig weeken toch PP?
Hoe heet ze? Heb je dr nog gesproken ...quote:Op maandag 9 februari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die linker zangeres zit nog steeds in mijn hoofd.
Inderdaad, ik woonde precies tussen de Meneba en de Maastunnel. Elk jaar met kerst kregen van de meelfabriek een grote kerststol om goed te maken dat we weleens stankoverlast hadden, dan rook heel de straat naar warme vanillevla.quote:
Lijkt me hetzelfde zoals je een harde G schrijft, dat verschil zie je in geschrift ook niet.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:32 schreef chufi het volgende:
Hoe schrijf je die zachte G? Want op papier zie ik het verschil niet
Misschien geilt ie op zuidelijke typesquote:Op maandag 9 februari 2015 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me hetzelfde zoals je een harde G schrijft, dat verschil zie je in geschrift ook niet.
De vraag is meer hoe spreek je hem correct uit?
Wel leuk is dat een Leidse taalkundige zich in die materie verdiept, ik vraag me dus af wat het hogere doel van die wetenschap is.
Heeft de man niets beters te doen?
is geil met een harde of zachte g ?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien geilt ie op zuidelijke types
Ik hou het op een zachtequote:Op maandag 9 februari 2015 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
is geil met een harde of zachte g ?
Dat is met een zachte G, zeker weten. De rest moet wel hard zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
is geil met een harde of zachte g ?
zien ze er ook een beetjequote:Op maandag 9 februari 2015 10:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hier nu 2 mannen, die mijn meubels in elkaar aan het zetten zijn, met zachte G.
laat ze dan maar rustig hun gang gaan!quote:
Zouden ze écht worden uitgelachen dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:53 schreef just me het volgende:
hele verhalen op facebook:
https://www.facebook.com/omroepbrabant/posts/971627409527760
Je nieuwe meubels zeker Dees?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hier nu 2 mannen, die mijn meubels in elkaar aan het zetten zijn, met zachte G.
Nee, dat is een Limburger..........quote:Op maandag 9 februari 2015 10:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Zouden ze écht worden uitgelachen dan?
Ik vind het wel lief klinken eigenlijk ..
Is die ene bokser Arnold v.d.Leijde ofzoiets ook een brabander eigenlijk?
Die heeft ook zo'n lief taaltje en dat past ook helemaal niet bij een bokser![]()
is ie ook niet meer geloof ik
er zijn momenten dat ik ervoor/erdoor smeltquote:Op maandag 9 februari 2015 10:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Zouden ze écht worden uitgelachen dan?
Ik vind het wel lief klinken eigenlijk ..
ah... dan is dat ook een lief taaltje, klinkt ook best ''zacht''quote:Op maandag 9 februari 2015 10:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is een Limburger..........
Ligt er wel aan wie aan het woord is natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2015 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn momenten dat ik ervoor/erdoor smelt
Ik blijf erafquote:Op maandag 9 februari 2015 10:53 schreef just me het volgende:
hele verhalen op facebook:
https://www.facebook.com/omroepbrabant/posts/971627409527760
[..]
laat ze dan maar rustig hun gang gaan!
Dan wordt het niets met die meubels in elkaar zettenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een zak over hun hoofd doen.
Dat klinkt alsof er een verhaal achter zit. Vertel eens!quote:Op maandag 9 februari 2015 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn momenten dat ik ervoor/erdoor smelt
Lijkt me niet slim Neequote:Op maandag 9 februari 2015 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wordt het niets met die meubels in elkaar zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |