Hij weet wel precies wat er in staat.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zou pas een klapper zijn zeg
Uiteraard, ik woon hier ook...quote:Op zondag 8 februari 2015 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij weet wel precies wat er in staat.
Het is inderdaad ellende met die brug, hij is de afgelopen weken al een paar keer vast gelopen, met volgelopen wegen tot gevolg. En ja, ze zijn bezig een tweede Botlekbrug te bouwen, die is hoger dan de Spijkenisser brug dus hoeft minder vaak omhoog, maar ik denk dat dat ook niet voldoende is.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ze nog steeds niets beters hebben dan die brug naar Spijkcity, ik snap het niet hoor. Wat een ellende. En ja, er is een tunnel. Net of dat helpt tegenwoordig, ik ben blij dat ik er al jaren niet geweest ben. En al helemaal dat ik er niet meer woon. 2 langste jaren van mijn leven.![]()
Tijd dat ze iets nieuws bouwen daar.
Kunnen ze het kanaal niet dieper maken?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad ellende met die brug, hij is de afgelopen weken al een paar keer vast gelopen, met volgelopen wegen tot gevolg. En ja, ze zijn bezig een tweede Botlekbrug te bouwen, die is hoger dan de Spijkenisser brug dus hoeft minder vaak omhoog, maar ik denk dat dat ook niet voldoende is.
IK WEEYT NERGENS VAB IK HEB MIJN BRIL NIET OPquote:Op zondag 8 februari 2015 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo Treehut, kom je weleens in de UTO SC?
dat is toch van dat televisieprogramma ik heb geen tvquote:Op zondag 8 februari 2015 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo Treehut, kom je weleens in de UTO SC?
Achter de lagere school waar ik als 7 jarig ettertje lief jongetje verbleef was een slagerij, en op een dag kon elk kind in de pauze meegenieten van de doodskreet van een varken voordat er een pin door zijn kop geschoten werd. Ben ik nooit meer vergetenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gezienis wel indrukwekkend als kind
Die brug loopt niet over een kanaal, maar over de Oude Maasquote:Op zondag 8 februari 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kunnen ze het kanaal niet dieper maken?
Maakt niet uit daar.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat is toch van dat televisieprogramma ik heb geen tv
op zijn klompenquote:Op zondag 8 februari 2015 22:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Achter de lagere school waar ik als 7 jarig ettertje lief jongetje verbleef was een slagerij, en op een dag kon elk kind in de pauze meegenieten van de doodskreet van een varken voordat er een pin door zijn kop geschoten werd. Ben ik nooit meer vergeten
Je komt er tenminste eerlijk voor uit.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben 1 keer in Spijkenisse geweest, Spijkpop, jaartje of 10 geleden, was erg leuk
daar = hier want ik zitquote:
met de Metro helemaal tot het eindquote:Op zondag 8 februari 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je komt er tenminste eerlijk voor uit.
Loopt die zuidlijn zover door?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
met de Metro helemaal tot het eind
Inderdaad, de metro tot bijna in het boerenweiland.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
met de Metro helemaal tot het eind
oh, het was al in 2002, langer geleden dusquote:Op zondag 8 februari 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je komt er tenminste eerlijk voor uit.
quote:
Had je voldoende strippen?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs ik heb daar onlangs in gezeten, van Laan van NOI tot aan Leidschenveen...
De laatste keer ging ie nog niet verder dan Zuidpleinquote:Op zondag 8 februari 2015 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs ik heb daar onlangs in gezeten, van Laan van NOI tot aan Leidschenveen...
Bij de Maastunnelquote:Op zondag 8 februari 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De laatste keer ging ie nog niet verder dan Zuidplein
tis nie waarquote:
quote:
De Uiromastquote:
Hoho, wel netjes in en uitchecken geldt ook voor jou.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag in Nederland onbeperkt reizen met het OV...
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoho, wel netjes in en uitchecken geldt ook voor jou.
natuurlijk nietquote:
Bij de broodfabriekquote:
Hier, heb je wat interessanters:quote:Op zondag 8 februari 2015 22:54 schreef Kingstown het volgende:
Ik zit naar een penalty serie te kijken die al minimaal een half uur duurt.
Artequote:Op zondag 8 februari 2015 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Hier, heb je wat interessanters:
http://concert.arte.tv/fr/specials-au-bataclan
Zelfde set als in Amsterdam, dit is 4 dagen later.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Arte87 minuten. Daar ga ik van de week een keer rustig voor zitten. Thnx!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |