Dat is niet écht een boerderij dan toch? Of werden er alleen groente's verbouwd ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
Mijn vriendje op de middelbare school had een boerderij, zonder beesten dat dan wel weer... ( OK een paar honden )
Een boerenkoolderij.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is niet écht een boerderij dan toch? Of werden er alleen groente's verbouwd ofzo?
Aardappels en graan.... Was best wel groot... Hielp vaak mee op de trekker en zo ... Was altijd wel leuk.. Buurjongen deed in koeien en zo ...quote:Op zondag 8 februari 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is niet écht een boerderij dan toch? Of werden er alleen groente's verbouwd ofzo?
en als ze die verkopen een boerenkool -sel-derijquote:
Nee, de aanloop vind ik altijd mooier.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
Oh... ze zijn allemaal feest aan het vieren in UTO, moet je daar niet heen Piet?
Ah... ja ik snap het...quote:Op zondag 8 februari 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Aardappels en graan.... Was best wel groot... Hielp vaak mee op de trekker en zo ... Was altijd wel leuk.. Buurjongen deed in koeien en zo ...
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
en als ze die verkopen een boerenkool -sel-derij
vanmiddag zei je nog dat je daar nooit kwamquote:Op zondag 8 februari 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
Piet en ik staan naast elkaar aan de bar in de UTO SC 1000
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Aardappels en graan.... Was best wel groot... Hielp vaak mee op de trekker en zo ... Was altijd wel leuk.. Buurjongen deed in koeien en zo ...
Dat was dat plaatjes ding waar jij naar verwees .... Maar nu sta ik in het overzichtplaatjequote:Op zondag 8 februari 2015 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
vanmiddag zei je nog dat je daar nooit kwam
welke ben jij?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was dat plaatjes ding waar jij naar verwees .... Maar nu sta ik in het overzichtplaatje
Die aan de bar zegt ie toch net?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
welke ben jij?
[ afbeelding]afbeelding ]
die naast jou? die heeft veels te veel haarquote:Op zondag 8 februari 2015 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die aan de bar zegt ie toch net?
Alsof Piet een piraten pet op heeftquote:Op zondag 8 februari 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
die naast jou? die heeft veels te veel haar
Als je in het UTO-strippers topic kijkt, dan zie je van iedereen de namen staan.quote:
ander keertje ik ga film kijkenquote:Op zondag 8 februari 2015 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je in het UTO-strippers topic kijkt, dan zie je van iedereen de namen staan.
Best wel een hoop ex-rls vriendinnen van je staan er tussen.
Staat al in de kast...quote:Op zondag 8 februari 2015 21:14 schreef FANN het volgende:
Deze is leuk voor Mw. MM
http://www.ebay.com/itm/J(...)w-2014-/351172061684
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |