Ja pak ik effe nog een koffiequote:Op maandag 9 februari 2015 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er een verhaal achter zit. Vertel eens!
Geloof me, ze zijn niet allemaal lief en zacht hoor. Het zijn wolven in schaapskleren.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dan is dat ook een lief taaltje, klinkt ook best ''zacht''
uiteraardquote:Op maandag 9 februari 2015 11:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wie aan het woord is natuurlijk
Ja snap ik, maar het ''taaltje'' klinkt lief en zacht, Vlaams ook, klinkt ook zo liefquote:Op maandag 9 februari 2015 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geloof me, ze zijn niet allemaal lief en zacht hoor. Het zijn wolven in schaapskleren.
Tuurlijk, die vent komt uit Venlo.quote:
mijn familie heeft zijn roots in brabant en op de een of andere manier blijft het daar heel vertrouwd aanvoelen, de taal is gewoon zachter en dat trekt me ook heel erg aan, kan dus altijd de schuld aan mijn voorouders gevenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er een verhaal achter zit. Vertel eens!
ow... weet ik veelquote:Op maandag 9 februari 2015 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk, die vent komt uit Venlo.
quote:
Of de blinddoek lekker om houden, ook wel spannendquote:Op maandag 9 februari 2015 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
mijn familie heeft zijn roots in brabant en op de een of andere manier blijft het daar heel vertrouwd aanvoelen, de taal is gewoon zachter en dat trekt me ook heel erg aan, kan dus altijd de schuld aan mijn voorouders geven
Met een blinddoek om zou ik eerder van een zachte g gaan dan voor iemand met een vreselijk accent, ik kan mijn mening natuurlijk wel bijstellen als ik die blinddoek af doe.
Lekker, Brabantse worstenbroodjes, jammie.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
mijn familie heeft zijn roots in brabant en op de een of andere manier blijft het daar heel vertrouwd aanvoelen, de taal is gewoon zachter en dat trekt me ook heel erg aan, kan dus altijd de schuld aan mijn voorouders geven
Met een blinddoek om zou ik eerder van een zachte g gaan dan voor iemand met een vreselijk accent, ik kan mijn mening natuurlijk wel bijstellen als ik die blinddoek af doe.
Doe eens een foto van just me met een blinddoek voor? Klinkt wel opwindend.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:12 schreef just me het volgende:
Met een blinddoek om zou ik eerder gaan snuffelen of ie niet stinktquote:Op maandag 9 februari 2015 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
als ie niet stinkt welquote:Op maandag 9 februari 2015 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of de blinddoek lekker om houden, ook wel spannend
mag een toepje ook?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een foto van just me met een blinddoek voor? Klinkt wel opwindend.
zal vanavond een selfie makenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een foto van just me met een blinddoek voor? Klinkt wel opwindend.
Goffer, jij weet de spanning er wel uit te halenquote:
Ken je geschiedenis, de Romeinen bedachten de badhuizen, ze kwamen via de grote rivieren ons land binnen. via o.a.de Maas en Maastricht is een hele oude stad met Romeinse roots.quote:
ja, maar dat is wel zo ongeveer de grootste afknapper die er is .....quote:Op maandag 9 februari 2015 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer, jij weet de spanning er wel uit te halen
Ik zeg ook niet dat mensen met een zachte G stinken, ik had het over het algemeen ....quote:Op maandag 9 februari 2015 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis, de Romeinen bedachten de badhuizen, ze kwamen via de grote rivieren ons land binnen. via o.a.de Maas en Maastricht is een hele oude stad met Romeinse roots.
Dan zou ik me als ik jou was je maar niet aanmelden voor BZV.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, maar dat is wel zo ongeveer de grootste afknapper die er is .....
lekker ploatje is dat tochquote:
Was ik ook niet van planquote:Op maandag 9 februari 2015 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zou ik me als ik jou was je maar niet aanmelden voor BZV.
Trouwens die boeren hoeven toch niet persé te stinken?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zou ik me als ik jou was je maar niet aanmelden voor BZV.
Je moest er toch even over nadenken.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Trouwens die boeren hoeven toch niet persé te stinken?
slaat ook weer nergens op....
nou nee eigenlijk nietquote:Op maandag 9 februari 2015 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moest er toch even over nadenken.
Maar je geeft wel een goed antwoord, een boer hoeft niet per se te stinken, net zo min dat niet iedereen die met een zachte G spreekt, per definitie dom is. I rest my case. Thnx.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:25 schreef FANN het volgende:
[..]
nou nee eigenlijk nietmaar ik gaf eerst antwoord op het opgeven voor dat programma BZV
Jij bent er wel zo eentje die ALTIJD gelijk wil hebben volgens mijquote:Op maandag 9 februari 2015 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar je geeft wel een goed antwoord, een boer hoeft niet per se te stinken, net zo min dat niet iedereen die met een zachte G spreekt, per definitie dom is. I rest my case. Thnx.
Die is raak. We staan quitte.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent er wel zo eentje die ALTIJD gelijk wil hebben volgens mij![]()
Dat heb je ook, maar ik heb niet anders beweerd, dus....
Vegetariërs daarintegen zijn natuurlijk wél allemaal zeikerds toch?![]()
of was dat ook niet zo?
Niet te lang koken die groente anders worden ze te zachtquote:Op maandag 9 februari 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Vegetariërs daarentegen zijn natuurlijk wél allemaal zeikerds toch?![]()
of was dat ook niet zo?
Groente met een zachte G?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet te lang koken die groente anders worden ze te zacht
Neemt niet weg dat altijd vegetarisch koken minder leuk is.quote:
Ow, dat is ook zo, als je zelf geen Vegetariër bentquote:Op maandag 9 februari 2015 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat altijd Vegetarisch koken minder leuk is.
De mens wordt over het algemeen als een omnivoor beschouwd.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow, dat is ook zo, als je zelf geen Vegetariër bent![]()
Toen ik zelf nog wél af en toe vlees at, moest ik ook altijd een beetje schipperen, want die Griek
lust helemaal weinig....
We eten vaak nog steeds niet hetzelfde hoor, is soms lastig, maar we zijn het gewend, problemen
heeft het eigenlijk nooit gegeven, vanaf het begin is dat al zo....
Is voor het eerst dat ik dat lees op Fokquote:Op maandag 9 februari 2015 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De mens wordt over het algemeen als een omnivoor beschouwd.
Nee joh, dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:41 schreef FANN het volgende:
Je huwelijk is toch vast niet misgelopen alleen door het verschil in eten neem ik aan Mo?
Ah... dat bedoel ik, zeik er dan niet zo overquote:Op maandag 9 februari 2015 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een ander verhaal.
Maar wat betreft dat koken vond ik het erg saai, aangezien ik het huishouden deed.
Het is bekend dat ik een zeikerd ben, je bent niet de eerste die dat noemt.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dat bedoel ik, zeik er dan niet zo over
Mooi, dan zijn we eruitquote:Op maandag 9 februari 2015 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is bekend dat ik een zeikerd ben, je bent niet de eerste die dat noemt.
Dat waren we toch al, ik heb wel zelfkennis hoor.quote:
Jawel, maar nog steeds niet helemaal in orde. Vanmorgen dochter naar school gebracht en daarna boodschappen gaan doen, en tijdens het boodschappen doen werd ik ineens bizar misselijk e.d. dus ik ben nog niet zo ver hersteld als ik dacht helaas.quote:
Asperges zijn lekker jaquote:Op maandag 9 februari 2015 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat waren we toch al, ik heb wel zelfkennis hoor.
En wat is er nou lekkerder dan een asperge? Dat is ook groente en erg lekker.
Bahquote:Op maandag 9 februari 2015 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat waren we toch al, ik heb wel zelfkennis hoor.
En wat is er nou lekkerder dan een asperge? Dat is ook groente en erg lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |