Naja die moet ouder zijn dan 8 maanden lijkt me. Ik gok dat niemand je aan wil duwen als je 9 maanden zwanger bentquote:
Maar dan zit je in de verkeerde SCquote:
Nou...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja die moet ouder zijn dan 8 maanden lijkt me. Ik gok dat niemand je aan wil duwen als je 9 maanden zwanger bent
Ja, ik weet 't ook niet. Kreeg alleen mee dat ze samen ook een kind hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja die moet ouder zijn dan 8 maanden lijkt me. Ik gok dat niemand je aan wil duwen als je 9 maanden zwanger bent
Oh! Doei!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dan zit je in de verkeerde SC
Deze SC is wel een van de bravere geloof ik. Weinig onderling geneuk
Dat is wel jou ding?quote:
Te klein denk ik, hoeveel mensen posten hier nou echt regelmatig, 10, 15?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dan zit je in de verkeerde SC
Deze SC is wel een van de bravere geloof ik. Weinig onderling geneuk
Op een gegeven moment heb je ze allemaal wel gehad.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te klein denk ik, hoeveel mensen posten hier nou echt regelmatig, 10, 15?
Dat zou de boel nog smeuïger maken als er onderling geneukt gaat worden natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er altijd wel kerels zijn die voor bepaalde situaties te porren zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is wel jou ding?
Ik ben zo dik dat het lijkt alsof ik 9 maanden zwanger ben? Is dat goed genoeg voor je?
Daar kun je al een aardige orgie mee organiseren andersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
de 28e he?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je al een aardige orgie mee organiseren anders
Het was toch al een Japanse avond, dus bukkake FTWquote:
Ik ga even sparen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was toch al een Japanse avond, dus bukkake FTW
Ik ook niet, maar vrijdag is sowieso de minst productie dag dus heel veel is er bij mij niet verloren.quote:
Alles kan ja, maar ik acht de kans redelijk klein tot miniemquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je al een aardige orgie mee organiseren anders
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles kan ja, maar ik acht de kans redelijk klein tot miniem.
Ik moest echt even nadenken... Ik dacht 'ze gaan toch niet naar Japan?'quote:
Moet je nagaan hoeveel lurkers er zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
Je noemt 1 keer de optie tot onderling neuken met als kanttekening dat er misschien wat weinig mensen voor zijn en meteen allemaal nieuwe mensen in de SC![]()
Je vraagt je toch af hoeveel mensen een SC meelezenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
Je noemt 1 keer de optie tot onderling neuken met als kanttekening dat er misschien wat weinig mensen voor zijn en meteen allemaal nieuwe mensen in de SC![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel lurkers er zijn
Ik krijg wel eens dm's met mensen die iets te veel van mij wetenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoeveel mensen een SC meelezen
DM's zijn sowieso freaky als ze van vreemden zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens dm's met mensen die iets te veel van mij wetenEcht freaky
DM's zijn freakyquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
DM's zijn sowieso freaky als ze van vreemden zijn
Van bekenden soms ook hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
DM's zijn sowieso freaky als ze van vreemden zijn
Dat valt dan ook wel weer meequote:
Enkel advies via DM geven aan de mensen die erom vragenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg wel eens mensen die vinden dat ik ze advies/hulp moet gevenVaak moet ik dan ook nog met ze afspreken ook
Maar ik krijg ook even veel dm's dat ik op moet tiefen met mijn adviezen in R&P
Nu weet ik niet meer wat ik moet doen
Ik ga dan geen advies geven johquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel advies via DM geven aan de mensen die erom vragen
Nu voel ik mij aangesproken terwijl ik hier gisteren ook al postte.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
Het is net het echte levenquote:
Daarom ben ik trouwens ook voor TT loze topics, trekt minder mensen aanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh maar nieuwe mensen zijn best leuk toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ben ik trouwens ook voor TT loze topics, trekt minder mensen aan
Flauw.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga dan geen advies geven johIk geef ze altijd de optie om mij per uur te gaan betalen om naar ze te luisteren en daarna over ze te oordelen maar dat willen ze dan weer niet
Tot nu toe nog niet echtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh maar nieuwe mensen zijn best leuk toch?
Neuh, combineren werkt primaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die probeer ik juist te ontvluchten
Nou ja, FOK! is natuurlijk ook wel echtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:25 schreef MissMSX het volgende:
Voor sommige mensen is Fok! de echte wereld toch?
Onderdeel vanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:25 schreef MissMSX het volgende:
Voor sommige mensen is Fok! de echte wereld toch?
Die zijn zielig want zitten altijd thuisquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:31 schreef MissMSX het volgende:
Ik bedoel meer die mensen die niets anders zitten te doen dan fokken
heyquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zijn zielig want zitten altijd thuis
Die heb je uiteraard wel, maar dat zal toch niet de meerdeheid zijn denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:31 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb mijn momenten ook wel gehad ja. Nu ben ik eigenlijk gewoon een jaloerse saaie doosquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:33 schreef Knut het volgende:
Ik heb wel een tijd gehad dat mijn hele sociale leven zich via of op FOK! plaatsvond hoor.
Dat we elke vrijdag met minimaal 4 mensen in de kroeg zaten bij HW. Elke maand een meeting met 40 fokkers in onze stamkroeg enzo.
Tegenwoordig lurk ik vooral maar ik heb wel Tong80 postperiodes gehad
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:31 schreef MissMSX het volgende:
Ja ok, maar ook toen kwamen we iig buiten en in aanraking met tonnen niet-fokkers, ik noem even de International Schoolquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:33 schreef Knut het volgende:
Ik heb wel een tijd gehad dat mijn hele sociale leven zich via of op FOK! plaatsvond hoor.
Dat we elke vrijdag met minimaal 4 mensen in de kroeg zaten bij HW. Elke maand een meeting met 40 fokkers in onze stamkroeg enzo.
Tegenwoordig lurk ik vooral maar ik heb wel Tong80 postperiodes gehad
Ik vond laatst nog wat fotos terug. Gemaakt op een avond met de blonde S en de donkerharige R. Met de leden van die rockband er ook bij. Waarvan ik de naam allaaaang niet meer weet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar ook toen kwamen we iig buiten en in aanraking met tonnen niet-fokkers, ik noem even de International School.
Zalando telt niet!quote:
Cancelledquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:36 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik vond laatst nog wat fotos terug. Gemaakt op een avond met de blonde S en de donkerharige R. Met de leden van die rockband er ook bij. Waarvan ik de naam allaaaang niet meer weet.
Kun je best veranderenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten ook wel gehad ja. Nu ben ik eigenlijk gewoon een jaloerse saaie doos
Ik heb eigenlijk alleen die nu in zuid amerika woont op mijn facebook. Voor de rest echt 0,0 contact meer met mensen uit die tijdquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cancelled.
En ja, die hele serie heb ik uiteraard ook nog. Weinig tot geen contact met de meesten, al heb ik er nog wel een paar op FB.
Doelde op het shoppen!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je hoe duurIk word omringd door vreetschuren.
Ik vind zalando meestal maar stomquote:
Dat zegt mij dan weer ff nietsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:38 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen die nu in zuid america woont op mijn facebook. Voor de rest echt 0,0 contact meer met mensen uit die tijd
No way back...quote:
Top Vintage hier. Maar duurquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind zalando meestal maar stom
Asos![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben het ondertussen ook over meer dan 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zegt mij dan weer ff niets.
Ik spreek heel af en toe Joeri (spit) nog wel eens, kom hem wel eens tegen in the cave. Verder H en E (de chicks) via FB soms.
Maar ja, de hele scene is een beetje dood aan het gaan.
Ja daar ben ik ook wel fan van (en succubus) maar dat is inderdaad meer voor iets speciaalsquote:
Oh ja, koters en allesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:43 schreef Knut het volgende:
[..]
We hebben het ondertussen ook over meer dan 10 jaar geledenDie hele scene is burgelijk geworden ondertussen denk ik.
Ach, die moeten er ook zijn, denk ik, soms....quote:
Je vindt me wel leuk, geef maar toe.quote:
Noob!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee meepraten over jullie avonturen van 10 jaar terug is mogelijk
Iedereen kon er toen bij zijn hoor, er was elke week wel een meetingquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee meepraten over jullie avonturen van 10 jaar terug is mogelijk
Al zat ik die tijd wel hier, (2006 voor mij), maar dan nog kan ik moeilijk meepraten over al die mensen waar HW en Knut mee in de kroeg zatenquote:
Ik heb wel eens met HW in de kroeg gezetenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zat ik die tijd wel hier, (2006 voor mij), maar dan nog kan ik moeilijk meepraten over al die mensen waar HW en Knut mee in de kroeg zaten
True storyquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met HW in de kroeg gezeten
Ja ik ook, maar niet toenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zat ik die tijd wel hier, (2006 voor mij), maar dan nog kan ik moeilijk meepraten over al die mensen waar HW en Knut mee in de kroeg zaten
En de 28e is er een nieuwe kans voor jouquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nerd!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk steeds dat de TT over embedded video's gaat. Maar dat is GIFV.
Ik heb geen idee wat er de 28e isquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En de 28e is er een nieuwe kans voor jou
Noob dusquote:
Een hapje en een drankjequote:
Dan is je laatste avondmaal iig wel Japanees geweestquote:
Maar met wie dan want de helft hier weet er niet vanquote:
En dat kan slechterquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is je laatste avondmaal iig wel Japanees geweest
Die helft moet dan maar eens oplettenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar met wie dan want de helft hier weet er niet van
Jewel, hij wil er zelfs eentje van mij makenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het dringt nog steeds niet tot hem door?
Ik las 'met mij'quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jewel, hij wil er zelfs eentje van mij maken
Heb gisteren nog een jurk van TV voor de helft van de prijs gekochtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel fan van (en succubus) maar dat is inderdaad meer voor iets speciaals
Sowieso doe ik voortaan gewoon geen 2 jaar meer met jurken ook al is de kwaliteit super. Of ik moet weer ineens enorm aan komen maar dat is niet de bedoeling. Maar dan vind ik H&M prijzen toch beter dan die van bijvoorbeeld TV
Maar zelfs voor de helft van hun normale prijzen koop ik 2 jurkjes bij de asosquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb gisteren nog een jurk van TV voor de helft van de prijs gekocht.
Aah okquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Wie: Cl, HW en moi iig, van de rest weet ik het niet
Wat: Hapje en drankje
Waar: Den Haag
Dat zou kunnen. Al heeft Asos ook wel duurdere dingen. TV is gewon echt mijn smaakquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar zelfs voor de helft van hun normale prijzen koop ik 2 jurkjes bij de asos
Ik dacht dat ie een Gifje over Cue_ wou makenquote:
Ja vergeet Annie en mij gewoon joh.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik eerst ook hoor, en ga dat ook wel weer doen als ik een stabiel gewicht heb. Maar voor nu is het gewoon een beetje zonde van mijn geldquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Al heeft Asos ook wel duurdere dingen. TV is gewon echt mijn smaak. En ik draag jurken langer dan 1 jaar, gelukkig
.
Annie jaquote:
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik eerst ook hoor, en ga dat ook wel weer doen als ik een stabiel gewicht heb. Maar voor nu is het gewoon een beetje zonde van mijn geld
Air toch ook neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet het nietquote:
ow, ik ging er vanuit, zou het wel leuk vinden iigquote:
Wil je dan wel met haar sushi gaan eten?quote:
Hij is niet zo van de meets. Z'n reputatie hequote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow, ik ging er vanuit, zou het wel leuk vinden iig.
Zijn goed recht natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is niet zo van de meets. Z'n reputatie he
Ik ga dan ook geen sushi etenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wil je dan wel met haar sushi gaan eten?
Echt? De enige keer dat ik hem gezien heb werd ik geambushed door een kudde fokkersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is niet zo van de meets. Z'n reputatie he
Ik lust geen sushi, dat scheelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wil je dan wel met haar sushi gaan eten?
Dat was andersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? De enige keer dat ik hem gezien heb werd ik geambushed door een kudde fokkers
Was dat op Lowlandsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? De enige keer dat ik hem gezien heb werd ik geambushed door een kudde fokkers
Oh fuck, dan vrees ik dat we toch gaan moeten delenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lust geen sushi, dat scheelt.
Jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat op LowlandsHadden we je naar een plek gelokt en zaten we op een afstandje toe te kijken. Sorry
Eigenlijk was het verdomd naïef van mij om daarna nog eens met jou af te sprekenquote:
Toen deed ze het weer?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Eigenlijk was het verdomd naïef van mij om daarna nog eens met jou af te spreken
En ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Me too. Maar ik ga er niet van uit dat ie komt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow, ik ging er vanuit, zou het wel leuk vinden iig.
Jij blijft slapen toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me too. Maar ik ga er niet van uit dat ie komt.
Dan komt ie wel zeker.quote:
Meer Q!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik wel alleen naar huis.
Nee, tuurlijk niet. Dan stookt hij thuis de kachel op en wacht hij ons in z'n tanga opquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan komt ie wel zeker.
badum-tsj.
Daar doelde HW niet op lieverd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Dan stookt hij thuis de kachel op en wacht hij ons in z'n tanga op
Daar komt niemand van, denk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Dan stookt hij thuis de kachel op en wacht hij ons op in z'n tanga op
Ik zie nu pas de tweede regel...quote:
Nee gelukkig niet maar nog eens afspreken met iemand die een soort van kinderlokker is maar dan met foksters is misschien niet heel slimquote:
Ik word in ieder geval al onpasselijk van de visual...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar komt niemand van, denk ik.
CL's evil sidequote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet maar nog eens afspreken met iemand die een soort van kinderlokker is maar dan met foksters is misschien niet heel slim
Fokkerlokkerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet maar nog eens afspreken met iemand die een soort van kinderlokker is maar dan met foksters is misschien niet heel slim
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb jouw kat opgegeten dus volgens mij staan we quitte
Misschien moeten jij en Air gewoon samen wat afsprekenquote:
Als dat kanquote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat kan. Terug 's avonds gaat m niet worden ben ik bang
.
Ik wil air ook ontmoeten. Maar dat komt wel goed danquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moeten jij en Air gewoon samen wat afspreken
Nee, HW mag niet blijven slapenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil air ook ontmoeten. Maar dat komt wel goed dan.
Juist niet dusquote:
Ik was je voorquote:
Ik was niet eens van plan het te vragenquote:
Ik wil dat ook helemaal nietquote:
Oh... Dan zijn we wel compleet verschillende kanten opgegroeid...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
75,6 vanochtend, ik moet maar weer eens meer gaan eten.
Ik reken in CiLo'squote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
1 kilo is geen kilo
2 kilo is een halve kilo
3 kilo is een Q-kilo?
Ik las CLico'squote:
Hoeveel CLico's weeg je nu?quote:
Arm kindquote:
Hysterischquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik dus bijna gekocht voor de rotzooi van de beesten
Denk dat het niets met jou te maken heeftquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Kijk, dankzij (of ondanks) mij is het toch vrijdagmiddag
Graagquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je m'n balkon van de zomer eens zien
Welke kroeg?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Verder ook weinig geplanned vanavond, misschien even langs de kroeg om wat te regelen voor mijn verjaardag, 2 biertjes en VI kijken.
Morgen opening van een nieuwe rockkroeg in Amsterdam, komen flink wat bekenden ook, dus dat zal wel gezellig worden.
Zij zou voor het weekend zorgen, dus denk het welquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het niets met jou te maken heeft
Dat iemand iets van plan is om te doen, betekent nog niet dat diegene het daadwerkelijk gedaan heeft hequote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:14 schreef MissMSX het volgende:
Zij zou voor het weekend zorgen, dus denk het wel
Cafe The Black in oost, eigenaar is een bekende, heeft nu dus een nieuwe rocktent opgezet, leuk idee, tent ziet er leuk uit denk ik, maar het ligt niet echt centraal. Maar de halve wereld komt iig even kijken morgen.quote:
*stil*quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat iemand iets van plan is om te doen, betekent nog niet dat diegene het daadwerkelijk gedaan heeft he
No problemoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je wel een zonnebril opzetten tegen alle hysterische kleuren
Nee, maar ze heeft er wel mee te makenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat iemand iets van plan is om te doen, betekent nog niet dat diegene het daadwerkelijk gedaan heeft he
Originele naamquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cafe The Black in oost, eigenaar is een bekende, heeft nu dus een nieuwe rocktent opgezet, leuk idee, tent ziet er leuk uit denk ik, maar het ligt niet echt centraal. Maar de halve wereld komt iig even kijken morgen.
Dat weet je heul nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft er wel mee te maken
Sja, ik denk eerlijk gezegd van niet. Hij gooit het heel erg op de nostalgie van de stamgasten van Black and White, en dat zou best kunnen, als je idd niet in the middle of nowhere zit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Originele naam
Klinkt inderdaad niet als iets dat in de loop zit. handige keuze?
Ik heb morgen de inauguratie van de nachtburgemeester van Zwolle, met aansluitend feest. Is m'n beste maat, dus dat moet gevierd wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Verder ook weinig geplanned vanavond, misschien even langs de kroeg om wat te regelen voor mijn verjaardag, 2 biertjes en VI kijken.
Morgen opening van een nieuwe rockkroeg in Amsterdam, komen flink wat bekenden ook, dus dat zal wel gezellig worden.
Ja, dat lijkt me ook wel dan, coolquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb morgen de inauguratie van de nachtburgemeester van Zwolle, met aansluitend feest. Is m'n beste maat, dus dat moet gevierd worden
10 euro onbeperkt zuipen heeft er ook wel iets mee te makenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wel dan, cool.
Hoelaat moet ik er zijn?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
10 euro onbeperkt zuipen heeft er ook wel iets mee te maken
Ik hoef ook geen kat, ik wil zuipenquote:
Sorry man (m/v)quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen kat, ik wil zuipen.
Ik ga wel een paar pints Guinness drinken straksquote:
Ik heb vorig weekend Gonzo van de Flying Dog brouwerij gehad. Schijnt Guinness achtig te zijn. En ik vond het zowaar lekker.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga wel een paar pints Guinness drinken straks.
Je leert het nog wel eensquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend Gonzo van de Flying Dog brouwerij gehad. Schijnt Guinness achtig te zijn. En ik vond het zowaar lekker.
Smaak verandert hequote:
Gonzo is goed, ja. Flying Dog heeft wel meer goede bieren. Ook een tof samenwerkingsbiertje met De Molen, maar die wordt niet meer gemaakt helaas. Combi van Gonzo en Hel en Verdoemenis dacht ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend Gonzo van de Flying Dog brouwerij gehad. Schijnt Guinness achtig te zijn. En ik vond het zowaar lekker.
Eens, ik moest vroeger ook niets van whisky hebben, maar drink nu toch graag een goed glas.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Smaak verandert he
Eerst moest ik ook niks weten van blond bier. En dat is nu mijn favoriet.
Enige waar ik nog steeds niet van ben is Wit en Weissener.
Ik heb er nu drie gehad, Gonzo, Raging Bitch en de Pale Ale. één van die laatste twee vond ik te grapefruiterig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gonzo is goed, ja. Flying Dog heeft wel meer goede bieren. Ook een tof samenwerkingsbiertje met De Molen, maar die wordt niet meer gemaakt helaas. Combi van Gonzo en Hel en Verdoemenis dacht ik.
Tripels doen het ook nog wel voor mij. Maar dan nog liever een quadruple.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, ik moest vroeger ook niets van whisky hebben, maar drink nu toch graag een goed glas.
Witbier is ook niets voor mij nee. Ik blijf wel fan van tripels.
Quadruples worden weer een beetje zoeter toch? Daar hou ik niet zo van, dubbels zijn ook niets voor mij vaak.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er nu drie gehad, Gonzo, Raging Bitch en de Pale Ale. één van die laatste twee vond ik te grapefruiterig.
[..]
Tripels doen het ook nog wel voor mij. Maar dan nog liever een quadruple.
Ja vaak wel, en zachter. Zeg maar, makkelijker weg te krijgen dan pils. Maar dan 2x zoveel alcoholquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Quadruples worden weer een beetje zoeter toch? Daar hou ik niet zo van, dubbels zijn ook niets voor mij vaak.
Moet toch weer eens naar een leuk biercafe.
Ze hebben meerdere pale ales, dus ik weet niet welke. Doggie style is ook lekker. En 77 Lager, maar die is van Brew dog dacht ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er nu drie gehad, Gonzo, Raging Bitch en de Pale Ale. één van die laatste twee vond ik te grapefruiterig.
[..]
Tripels doen het ook nog wel voor mij. Maar dan nog liever een quadruple.
Bloedlink dat speciaalbierquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja vaak wel, en zachter. Zeg maar, makkelijker weg te krijgen dan pils. Maar dan 2x zoveel alcohol
Incl glas? Totaal onhandig, wel mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag een bierpakket met Kwak erin gekregen.
Inclusief glas, jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Incl glas? Totaal onhandig, wel mooi.
Ja, mooie glazen zijn dat, maar drinkt niet superhandigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inclusief glas, ja. Ik vind 't supergaaf
.
Doggie Style denk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben meerdere pale ales, dus ik weet niet welke. Doggie style is ook lekker. En 77 Lager, maar die is van Brew dog dacht ik.
Vedett kan prima, 5.2% (toevallig mijn favo)quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bloedlink dat speciaalbier.
Ik hou het toch op Guinness (of pils bij gebrek aan) bij het stappen, anders gaat het echt te hard zo'n avond.
Dat geloof ik meteen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, mooie glazen zijn dat, maar drinkt niet superhandig.
Mwah even opletten op het kritieke punt. En niet drinken met standaard in je hand.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, mooie glazen zijn dat, maar drinkt niet superhandig.
ja, dat kan idd primaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vedett kan prima, 5.2% (toevallig mijn favo)
Dat is één van mijn favo bierenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag een bierpakket met Kwak erin gekregen.
Dat kan ja, APA is dat en idd met een vleugje citrus. Ik vond 'm heerlijkquote:
True, anders klokt het over je heenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah even opletten op het kritieke punt. En niet drinken met standaard in je hand.
Wees dan maar blij dat je niet naar Gollem gegaan bentquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:48 schreef K44S het volgende:
Over bier gesproken, ik moet nog altijd de andere 94 smaken/bieren proeven uit een café in Amsterdam. t 'Spui
k weet niet eens waar dat ligt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat je niet naar Gollem gegaan bent.
Overtoom,maar die hebben er nog wel een paar meerquote:
Heer van de randstad héquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overtoom,maar die hebben er nog wel een paar meer.
Of naar westvleteren. Scheelt een boel geldquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:58 schreef Samzz het volgende:
Als je Westvleteren 12 wilt drinken moet je naar Enschede.
ik dacht dat je daar niet aan deed, te makkelijk?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:55 schreef K44S het volgende:
Twijfel twijfel.... wel of niet tinderen ..... hmmmm te veel tijd over.
Daar hebben ze huiskatten toch? Of ben ik nu in de warquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overtoom,maar die hebben er nog wel een paar meer.
Ik heb de Abt gehad (in Brugge), vond hem lekker, maar er zijn zeker lekkerdere quadruples.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:58 schreef Samzz het volgende:
Ja, of naar Gollem, die hadden hem vorige keer ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:58 schreef Samzz het volgende:
Klopt, iig 1 zag ik er de vorige keer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar hebben ze huiskatten toch? Of ben ik nu in de war
Ik heb het nog niet. Ik zit er aan te denken om er weer aan te gaan doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of naar westvleteren. Scheelt een boel geld
[..]
ik dacht dat je daar niet aan deed, te makkelijk?
We gaan 't zienquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik denk eerlijk gezegd van niet. Hij gooit het heel erg op de nostalgie van de stamgasten van Black and White, en dat zou best kunnen, als je idd niet in the middle of nowhere zit.
Ik hoop dat hij ook gewoon buurtbewoners kan binden, want ik gok dat het de eerste weken wel loopt qua oude bezoekers, maar het zal toch instorten weer omdat je niet ff naar een andere tent loopt als het er even rustig is oid.
Maar het idee is gewoon leuk, en morgen zal het er echt heel druk zijn iig.
Kommaneukerquote:
Het past bij jequote:
Moet ik nou beledigd zijn?quote:
Je moet helemaal niksquote:
Dan is het goedquote:
Slow and low, that is the tempoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Damn wat gaat het traag vandaag.
Niets mis mee, behalve onder werktijdquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee, behalve onder werktijd.
quote:
Ach ja, als Jizz kan, kan dat ook welquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo wel gaaf zijnJe kind/hond komma noemen
Meerdere kinderen/honden nemen en ze allemaal de naam van een leesteken geven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo wel gaaf zijnJe kind/hond komma noemen
Daar kom je niet zo makkelijk binnen, dus het scheelt niet per se.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of naar westvleteren. Scheelt een boel geld
[..]
ik dacht dat je daar niet aan deed, te makkelijk?
KOPPELTEKEN, ETEN!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meerdere kinderen/honden nemen en ze allemaal de naam van een leesteken geven.
Eens, hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb de Abt gehad (in Brugge), vond hem lekker, maar er zijn zeker lekkerdere quadruples.
Ook een goeie naamquote:
En ik altijd maar denken dat de eierstokken pas rond de 30e beginnen met trillen.quote:
Je zal morgen nog een dag moeten werken..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:24 schreef KomtTijd... het volgende:
CL! Je zou het weekend al lang klaar zullen hebben! Duurt nog minstens een uur
Daarnet was t "al" 5 uur, wat is t nuquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn weekend is over een half uurtje klaar hoor, dan is het geluktquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Tal! Hoest met u?quote:
Druk maar goed. En met jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |