Een hapje en een drankjequote:
Dan is je laatste avondmaal iig wel Japanees geweestquote:
Maar met wie dan want de helft hier weet er niet vanquote:
En dat kan slechterquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is je laatste avondmaal iig wel Japanees geweest
Die helft moet dan maar eens oplettenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar met wie dan want de helft hier weet er niet van
Jewel, hij wil er zelfs eentje van mij makenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het dringt nog steeds niet tot hem door?
Ik las 'met mij'quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jewel, hij wil er zelfs eentje van mij maken
Heb gisteren nog een jurk van TV voor de helft van de prijs gekochtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel fan van (en succubus) maar dat is inderdaad meer voor iets speciaals
Sowieso doe ik voortaan gewoon geen 2 jaar meer met jurken ook al is de kwaliteit super. Of ik moet weer ineens enorm aan komen maar dat is niet de bedoeling. Maar dan vind ik H&M prijzen toch beter dan die van bijvoorbeeld TV
Maar zelfs voor de helft van hun normale prijzen koop ik 2 jurkjes bij de asosquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb gisteren nog een jurk van TV voor de helft van de prijs gekocht.
Aah okquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Wie: Cl, HW en moi iig, van de rest weet ik het niet
Wat: Hapje en drankje
Waar: Den Haag
Dat zou kunnen. Al heeft Asos ook wel duurdere dingen. TV is gewon echt mijn smaakquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar zelfs voor de helft van hun normale prijzen koop ik 2 jurkjes bij de asos
Ik dacht dat ie een Gifje over Cue_ wou makenquote:
Ja vergeet Annie en mij gewoon joh.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik eerst ook hoor, en ga dat ook wel weer doen als ik een stabiel gewicht heb. Maar voor nu is het gewoon een beetje zonde van mijn geldquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Al heeft Asos ook wel duurdere dingen. TV is gewon echt mijn smaak. En ik draag jurken langer dan 1 jaar, gelukkig
.
Annie jaquote:
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik eerst ook hoor, en ga dat ook wel weer doen als ik een stabiel gewicht heb. Maar voor nu is het gewoon een beetje zonde van mijn geld
Air toch ook neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet het nietquote:
ow, ik ging er vanuit, zou het wel leuk vinden iigquote:
Wil je dan wel met haar sushi gaan eten?quote:
Hij is niet zo van de meets. Z'n reputatie hequote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow, ik ging er vanuit, zou het wel leuk vinden iig.
Zijn goed recht natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is niet zo van de meets. Z'n reputatie he
Ik ga dan ook geen sushi etenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wil je dan wel met haar sushi gaan eten?
Echt? De enige keer dat ik hem gezien heb werd ik geambushed door een kudde fokkersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is niet zo van de meets. Z'n reputatie he
Ik lust geen sushi, dat scheelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wil je dan wel met haar sushi gaan eten?
Dat was andersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? De enige keer dat ik hem gezien heb werd ik geambushed door een kudde fokkers
Was dat op Lowlandsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? De enige keer dat ik hem gezien heb werd ik geambushed door een kudde fokkers
Oh fuck, dan vrees ik dat we toch gaan moeten delenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lust geen sushi, dat scheelt.
Jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat op LowlandsHadden we je naar een plek gelokt en zaten we op een afstandje toe te kijken. Sorry
Eigenlijk was het verdomd naïef van mij om daarna nog eens met jou af te sprekenquote:
Toen deed ze het weer?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Eigenlijk was het verdomd naïef van mij om daarna nog eens met jou af te spreken
En ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Me too. Maar ik ga er niet van uit dat ie komt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow, ik ging er vanuit, zou het wel leuk vinden iig.
Jij blijft slapen toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me too. Maar ik ga er niet van uit dat ie komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |