Ik vind zalando meestal maar stomquote:
Dat zegt mij dan weer ff nietsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:38 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen die nu in zuid america woont op mijn facebook. Voor de rest echt 0,0 contact meer met mensen uit die tijd
No way back...quote:
Top Vintage hier. Maar duurquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind zalando meestal maar stom
Asos![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben het ondertussen ook over meer dan 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zegt mij dan weer ff niets.
Ik spreek heel af en toe Joeri (spit) nog wel eens, kom hem wel eens tegen in the cave. Verder H en E (de chicks) via FB soms.
Maar ja, de hele scene is een beetje dood aan het gaan.
Ja daar ben ik ook wel fan van (en succubus) maar dat is inderdaad meer voor iets speciaalsquote:
Oh ja, koters en allesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:43 schreef Knut het volgende:
[..]
We hebben het ondertussen ook over meer dan 10 jaar geledenDie hele scene is burgelijk geworden ondertussen denk ik.
Ach, die moeten er ook zijn, denk ik, soms....quote:
Je vindt me wel leuk, geef maar toe.quote:
Noob!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee meepraten over jullie avonturen van 10 jaar terug is mogelijk
Iedereen kon er toen bij zijn hoor, er was elke week wel een meetingquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee meepraten over jullie avonturen van 10 jaar terug is mogelijk
Al zat ik die tijd wel hier, (2006 voor mij), maar dan nog kan ik moeilijk meepraten over al die mensen waar HW en Knut mee in de kroeg zatenquote:
Ik heb wel eens met HW in de kroeg gezetenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zat ik die tijd wel hier, (2006 voor mij), maar dan nog kan ik moeilijk meepraten over al die mensen waar HW en Knut mee in de kroeg zaten
True storyquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met HW in de kroeg gezeten
Ja ik ook, maar niet toenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zat ik die tijd wel hier, (2006 voor mij), maar dan nog kan ik moeilijk meepraten over al die mensen waar HW en Knut mee in de kroeg zaten
En de 28e is er een nieuwe kans voor jouquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nerd!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk steeds dat de TT over embedded video's gaat. Maar dat is GIFV.
Ik heb geen idee wat er de 28e isquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En de 28e is er een nieuwe kans voor jou
Noob dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |