Dan komt ie wel zeker.quote:
Meer Q!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik wel alleen naar huis.
Nee, tuurlijk niet. Dan stookt hij thuis de kachel op en wacht hij ons in z'n tanga opquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan komt ie wel zeker.
badum-tsj.
Daar doelde HW niet op lieverd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Dan stookt hij thuis de kachel op en wacht hij ons in z'n tanga op
Daar komt niemand van, denk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Dan stookt hij thuis de kachel op en wacht hij ons op in z'n tanga op
Ik zie nu pas de tweede regel...quote:
Nee gelukkig niet maar nog eens afspreken met iemand die een soort van kinderlokker is maar dan met foksters is misschien niet heel slimquote:
Ik word in ieder geval al onpasselijk van de visual...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar komt niemand van, denk ik.
CL's evil sidequote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet maar nog eens afspreken met iemand die een soort van kinderlokker is maar dan met foksters is misschien niet heel slim
Fokkerlokkerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet maar nog eens afspreken met iemand die een soort van kinderlokker is maar dan met foksters is misschien niet heel slim
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb jouw kat opgegeten dus volgens mij staan we quitte
Misschien moeten jij en Air gewoon samen wat afsprekenquote:
Als dat kanquote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat kan. Terug 's avonds gaat m niet worden ben ik bang
.
Ik wil air ook ontmoeten. Maar dat komt wel goed danquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moeten jij en Air gewoon samen wat afspreken
Nee, HW mag niet blijven slapenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil air ook ontmoeten. Maar dat komt wel goed dan.
Juist niet dusquote:
Ik was je voorquote:
Ik was niet eens van plan het te vragenquote:
Ik wil dat ook helemaal nietquote:
Oh... Dan zijn we wel compleet verschillende kanten opgegroeid...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
75,6 vanochtend, ik moet maar weer eens meer gaan eten.
Ik reken in CiLo'squote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
1 kilo is geen kilo
2 kilo is een halve kilo
3 kilo is een Q-kilo?
Ik las CLico'squote:
Hoeveel CLico's weeg je nu?quote:
Arm kindquote:
Hysterischquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik dus bijna gekocht voor de rotzooi van de beesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |