Ik reken in CiLo'squote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
1 kilo is geen kilo
2 kilo is een halve kilo
3 kilo is een Q-kilo?
Ik las CLico'squote:
Hoeveel CLico's weeg je nu?quote:
Arm kindquote:
Hysterischquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik dus bijna gekocht voor de rotzooi van de beesten
Denk dat het niets met jou te maken heeftquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Kijk, dankzij (of ondanks) mij is het toch vrijdagmiddag
Graagquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je m'n balkon van de zomer eens zien
Welke kroeg?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Verder ook weinig geplanned vanavond, misschien even langs de kroeg om wat te regelen voor mijn verjaardag, 2 biertjes en VI kijken.
Morgen opening van een nieuwe rockkroeg in Amsterdam, komen flink wat bekenden ook, dus dat zal wel gezellig worden.
Zij zou voor het weekend zorgen, dus denk het welquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het niets met jou te maken heeft
Dat iemand iets van plan is om te doen, betekent nog niet dat diegene het daadwerkelijk gedaan heeft hequote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:14 schreef MissMSX het volgende:
Zij zou voor het weekend zorgen, dus denk het wel
Cafe The Black in oost, eigenaar is een bekende, heeft nu dus een nieuwe rocktent opgezet, leuk idee, tent ziet er leuk uit denk ik, maar het ligt niet echt centraal. Maar de halve wereld komt iig even kijken morgen.quote:
*stil*quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat iemand iets van plan is om te doen, betekent nog niet dat diegene het daadwerkelijk gedaan heeft he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |