Naja die moet ouder zijn dan 8 maanden lijkt me. Ik gok dat niemand je aan wil duwen als je 9 maanden zwanger bentquote:
Maar dan zit je in de verkeerde SCquote:
Nou...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja die moet ouder zijn dan 8 maanden lijkt me. Ik gok dat niemand je aan wil duwen als je 9 maanden zwanger bent
Ja, ik weet 't ook niet. Kreeg alleen mee dat ze samen ook een kind hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja die moet ouder zijn dan 8 maanden lijkt me. Ik gok dat niemand je aan wil duwen als je 9 maanden zwanger bent
Oh! Doei!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dan zit je in de verkeerde SC
Deze SC is wel een van de bravere geloof ik. Weinig onderling geneuk
Dat is wel jou ding?quote:
Te klein denk ik, hoeveel mensen posten hier nou echt regelmatig, 10, 15?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dan zit je in de verkeerde SC
Deze SC is wel een van de bravere geloof ik. Weinig onderling geneuk
Op een gegeven moment heb je ze allemaal wel gehad.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te klein denk ik, hoeveel mensen posten hier nou echt regelmatig, 10, 15?
Dat zou de boel nog smeuïger maken als er onderling geneukt gaat worden natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er altijd wel kerels zijn die voor bepaalde situaties te porren zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is wel jou ding?
Ik ben zo dik dat het lijkt alsof ik 9 maanden zwanger ben? Is dat goed genoeg voor je?
Daar kun je al een aardige orgie mee organiseren andersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
de 28e he?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je al een aardige orgie mee organiseren anders
Het was toch al een Japanse avond, dus bukkake FTWquote:
Ik ga even sparen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was toch al een Japanse avond, dus bukkake FTW
Ik ook niet, maar vrijdag is sowieso de minst productie dag dus heel veel is er bij mij niet verloren.quote:
Alles kan ja, maar ik acht de kans redelijk klein tot miniemquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je al een aardige orgie mee organiseren anders
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles kan ja, maar ik acht de kans redelijk klein tot miniem.
Ik moest echt even nadenken... Ik dacht 'ze gaan toch niet naar Japan?'quote:
Moet je nagaan hoeveel lurkers er zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
Je noemt 1 keer de optie tot onderling neuken met als kanttekening dat er misschien wat weinig mensen voor zijn en meteen allemaal nieuwe mensen in de SC![]()
Je vraagt je toch af hoeveel mensen een SC meelezenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
Je noemt 1 keer de optie tot onderling neuken met als kanttekening dat er misschien wat weinig mensen voor zijn en meteen allemaal nieuwe mensen in de SC![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel lurkers er zijn
Ik krijg wel eens dm's met mensen die iets te veel van mij wetenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoeveel mensen een SC meelezen
DM's zijn sowieso freaky als ze van vreemden zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens dm's met mensen die iets te veel van mij wetenEcht freaky
DM's zijn freakyquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
DM's zijn sowieso freaky als ze van vreemden zijn
Van bekenden soms ook hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
DM's zijn sowieso freaky als ze van vreemden zijn
Dat valt dan ook wel weer meequote:
Enkel advies via DM geven aan de mensen die erom vragenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg wel eens mensen die vinden dat ik ze advies/hulp moet gevenVaak moet ik dan ook nog met ze afspreken ook
Maar ik krijg ook even veel dm's dat ik op moet tiefen met mijn adviezen in R&P
Nu weet ik niet meer wat ik moet doen
Ik ga dan geen advies geven johquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel advies via DM geven aan de mensen die erom vragen
Nu voel ik mij aangesproken terwijl ik hier gisteren ook al postte.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
Het is net het echte levenquote:
Daarom ben ik trouwens ook voor TT loze topics, trekt minder mensen aanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh maar nieuwe mensen zijn best leuk toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ben ik trouwens ook voor TT loze topics, trekt minder mensen aan
Flauw.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga dan geen advies geven johIk geef ze altijd de optie om mij per uur te gaan betalen om naar ze te luisteren en daarna over ze te oordelen maar dat willen ze dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |