Ach ja, als Jizz kan, kan dat ook welquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo wel gaaf zijnJe kind/hond komma noemen
Meerdere kinderen/honden nemen en ze allemaal de naam van een leesteken geven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo wel gaaf zijnJe kind/hond komma noemen
Daar kom je niet zo makkelijk binnen, dus het scheelt niet per se.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of naar westvleteren. Scheelt een boel geld
[..]
ik dacht dat je daar niet aan deed, te makkelijk?
KOPPELTEKEN, ETEN!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meerdere kinderen/honden nemen en ze allemaal de naam van een leesteken geven.
Eens, hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb de Abt gehad (in Brugge), vond hem lekker, maar er zijn zeker lekkerdere quadruples.
Ook een goeie naamquote:
En ik altijd maar denken dat de eierstokken pas rond de 30e beginnen met trillen.quote:
Je zal morgen nog een dag moeten werken..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:24 schreef KomtTijd... het volgende:
CL! Je zou het weekend al lang klaar zullen hebben! Duurt nog minstens een uur
Daarnet was t "al" 5 uur, wat is t nuquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn weekend is over een half uurtje klaar hoor, dan is het geluktquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Tal! Hoest met u?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |