quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:46 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie de OP wel veranderd in de 2 week dat ik weg was?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:47 schreef Klokov het volgende:
Van dit soort luiheid kook ik van woede.
Jullie?quote:
Succes ermee: https://onzetaal.nl/taaladvies/trefwoord/enkelvoud-meervoudquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie?
Was specifiek voor jou.
Thanks voor naamtopic
Waarmee?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Succes ermee: https://onzetaal.nl/taaladvies/trefwoord/enkelvoud-meervoud
Denk dat die ecto is:quote:
quote:
quote:
Rustig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:53 schreef Klokov het volgende:
Ik ga niet eens naar de gym, jokes on you 2nutz
Weer? nooit geweest hoor.quote:
Het is even wennen maar liever gewoon keyboardletters inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:07 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat handschrift in het Russisch is btw echt niet te doen
Je kan toch gewoon neuken lul.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:17 schreef Awesome_ het volgende:
Beach hoe gaat de nofap. Ik ga kapot G
Ja doe ik ook wel maar niet zo frequent als dat ik zou fappen snapje. Is niet 1 op 1 over te zetten.quote:
Fap je dan zoveel of heb je weinig sex?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel maar niet zo frequent als dat ik zou fappen snapje. Is niet 1 op 1 over te zetten.
ik moet denk ik opnieuw beginnenquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:17 schreef Awesome_ het volgende:
Beach hoe gaat de nofap. Ik ga kapot G
Ashantiquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hhhhnnnnnnnnnggggg
Wat een afknapper. Moet dr nu niet meer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Beetje jammer van het dooie haar.
die hielp mij juist door barre tijdenquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:58 schreef Beach het volgende:
[..]
ik moet denk ik opnieuw beginnen
zag gister hier een foto van c_c dus vandaar
Gewoon ringetje dr om, haha ja tog, laters.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja zie de Miss niet dagelijks of zo snapje.
Je kan toch meerdere keren per dag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
gwn een sidechick erbij doenquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
die hielp mij juist door barre tijden
soort zoekt soort?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg Sap, niet om het een of ander, maarreh....
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "clumsy_clown" van 01-01-2014 t/m 05-02-2015
nr / aantal keer gequote / gebruiker
001 195 Sapstengel
002 166 Weissman
003 133 Deuce92
Typische top 3 wel
Niet echt een verrassing wel?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg Sap, niet om het een of ander, maarreh....
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "clumsy_clown" van 01-01-2014 t/m 05-02-2015
001 195 Sapstengel
002 166 Weissman
003 133 Deuce92
Typische top 3 wel
Dont cry fattitiesquote:
moedige poging, maar neequote:Op donderdag 5 februari 2015 17:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk het niet, anders zou GRS bij iemand knappers dan bij jou uitkomen.
Kan je gelijk gratis koffie drinken met zijn 2enquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:25 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb nog 50 euro cadeaubon van de V&D liggen, zometeen maar ff heenfietsen voordat die zooi over de kop gaat
Hey Etha zullen we meeten???
Ik heb ook nog 50 euro vvv bonquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:25 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb nog 50 euro cadeaubon van de V&D liggen, zometeen maar ff heenfietsen voordat die zooi over de kop gaat
Hey Etha zullen we meeten???
kom fifa fukin fagit ik maak je kaputtquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:51 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Ethanolic" van 01-01-2014 t/m 05-02-2015
001 353 Yuri_Boyka
002 269 Awesome_
003 221 VMSDKR
004 198 Jahr00n
004 198 fathank
Hey MsMessyquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:03 schreef MsMessy het volgende:
Haha wat een kutlijstje![]()
Hey Klokov
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "MsMessy" van 01-01-2015 t/m 05-02-2015
01 14 Sapstengel
02 08 Drinky
02 08 fathank
04 04 clumsy_clown
05 03 Beach
05 03 McNulty
07 02 Ang3l
07 02 hugecooll
07 02 Dimachaerus
07 02 Deuce92
07 02 Awesome_
12 01 Klokov
Radio49 en DE GYM. Wat een verschil een jaar kan maken, kom helemaal niet meer in die andere reeks.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey MsMessy
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "MsMessy" van 05-02-2014 t/m 05-02-2015
001 109 ToT
002 048 Symphonic
003 040 MaryMouse
004 032 Sapstengel
005 031 Spezza19
006 028 Melting
007 027 Kally
007 027 Uccie
009 019 Klokov
010 018 Deuce92
quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:30 schreef seto het volgende:
mooi zo
[ afbeelding ]
beach ga suki desu~
lol okéquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kom fifa fukin fagit ik maak je kaputt
Dat dusquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
gwn een sidechick erbij doen
haha ja tog
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
Nog mensen die Better Call Saul gaan binge watchen?
Bijna een jaar nu. Maar als ze niet kan koken ga ik graag uitetenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:42 schreef Awesome_ het volgende:
Henk, nog steeds samen met priscilla eigenlijk?
bedoelde ook niet echt koken. Echt koken doe ik liever zelf, weet ik tenminste dat t lekker wordt. De gemiddelde vrouw kan ik niet aanzien in de keuken. Maken er een teringzooi van en van kooktechnieken hebben ze over t algemeen weinig kaas gegeten. Gewoon pakje Knorr Wereldgerechten verder komen de meesten nietquote:
Het is niet voor niks dat zo'n beetje alle sterrenchefs mannen zijn.quote:
Niet echt een vrouw maar iets anders snap jequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:02 schreef JaqenHghar het volgende:
inb4 "door een vrouw laten bepalen wat je eet"
vrouw bepalen
niet echt bepalen maar iets anders snap je
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet echt een vrouw maar iets anders snap je
Hey DeucestengelFXR92man
Dit inderdaad. Wat is er beta aan zelf koken, echte alpha's koken juist hun eigen maaltijden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat zo'n beetje alle sterrenchefs mannen zijn.
Straks gaat ie nog naar de sportschool! Moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:58 schreef Awesome_ het volgende:
Die jongen is echt helemaal de weg kwijt.
Misschien moet je dan eens die kinderen uit de kelder halenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:01 schreef Klokov het volgende:
Vond het niet echt iets. Superdruk, veel sjonnies en anita's en weinig goede faciliteiten. Ik heb in principe wel het geld voor een homegym maar momenteel niet de ruimte.
Ik heb geen kelderquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens die kinderen uit de kelder halen
dat laatste. Ray werd mental en ging. Nu hebben we een fucking doorgeslagen boy terug.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet niet wat heftiger was, Ray's departure of Klokovs rentree.
Ik doe geen vlieg kwaad zonder aanleidingquote:
Ray is nog bij me langs geweest voor een kettlebellworkshop, srs.quote:
had vandaag speeddate met look-a-like die gozer van arrowquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:17 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "G.R.S." van 01-01-2014 t/m 05-02-2015
01 187 Sapstengel
02 153 Yuri_Boyka
03 142 no1uknow
04 124 Montelly
05 101 Klokov
06 077 Drinky
07 072 McNulty
08 071 Eleiko
09 067 Awesome_
10 063 clumsy_clown
hey sapboyka
No1, get your shit together![]()
Full homo?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had vandaag speeddate met look-a-like die gozer van arrow
Jelly?
Tell them Hank!quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat zo'n beetje alle sterrenchefs mannen zijn.
meet je onze affectie af aan het aantal quotes?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:17 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "G.R.S." van 01-01-2014 t/m 05-02-2015
01 187 Sapstengel
02 153 Yuri_Boyka
03 142 no1uknow
04 124 Montelly
05 101 Klokov
06 077 Drinky
07 072 McNulty
08 071 Eleiko
09 067 Awesome_
10 063 clumsy_clown
hey sapboyka
No1, get your shit together![]()
Waarom heb JIJ een speeddate gehad?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had vandaag speeddate met look-a-like die gozer van arrow
Jelly?
Jij niet dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
meet je onze affectie af aan het aantal quotes?
hahaquote:
Wow, je hebt gewoon bijna seks gehadquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha
mwa was meer ff kennismaken met wat mensen uit de klas, moesten tegen over elkaar zitten en binnenste rij moest steeds doorschuiven
ook met meisjes gepraat
didn't even blush
Jij komt er welquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha
mwa was meer ff kennismaken met wat mensen uit de klas, moesten tegen over elkaar zitten en binnenste rij moest steeds doorschuiven
ook met meisjes gepraat
didn't even blush
Niet, het was maar een aannamequote:
Fullhomo of nohomo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 06:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Echte mannen doen IIFYM.
If it fits your mouth.
Waarom zou je nee zeggen tegen een goede blowjob? Gratis proteïne brah!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Fullhomo of nohomo?
[ afbeelding ]
sorry hoor maar van dit soort ranzigheden zijn wij hier niet gediend..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom zou je nee zeggen tegen een goede blowjob? Gratis proteïne brah!
Ik ook, maar die komt niet meer terugquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:53 schreef Awesome_ het volgende:
Ik mis Ray's overmatig emoticon ochtend anekdotes
Lekker man, succes vandaag. Ik werd voor mijn wekker wakker. Dat is ook zo iets.quote:
Thanks, nog maar 7,5 uur. Niks aan de hand. Voor je wekker wakker worden is lekker man. /fathankquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker man, succes vandaag. Ik werd voor mijn wekker wakker. Dat is ook zo iets.
Als ik ergens een teringhekel aan heb is om 3 minuten voor de wekker wakker te wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks, nog maar 7,5 uur. Niks aan de hand. Voor je wekker wakker worden is lekker man. /fathank
Inderdaad. Ik had een doorligger vandaag. Hoefde er pas om 07:00 uit. Vet kut al die mensen op de weg. Als je anderhalf uur eerder bent nergens last van.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks, nog maar 7,5 uur. Niks aan de hand. Voor je wekker wakker worden is lekker man. /fathank
Lekker hoor Henk. Neem je dan ook een lekkere mok zwarte koffie als je op staat?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had een doorligger vandaag. Hoefde er pas om 07:00 uit. Vet kut al die mensen op de weg. Als je anderhalf uur eerder bent nergens last van.
gewoon alsnog vroeg opstaan dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had een doorligger vandaag. Hoefde er pas om 07:00 uit. Vet kut al die mensen op de weg. Als je anderhalf uur eerder bent nergens last van.
Nee, kost teveel tijd. Doe 'k wel op m'n werk. Douchen aankleden en de deur uit. 20 min max zit 'k in de auto.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker hoor Henk. Neem je dan ook een lekkere mok zwarte koffie als je op staat?
Dat affiliate roid network.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yo, DM me die referrallink van Etha even, kan ik ook wat bestellen en scheelt jou weer wat.
Staat al klaar in de koelkast. Hoef 'k alleen maar in de tas te gooien.quote:
Wow noemen ze jou mister efficient ofzo? kanonnequote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Staat al klaar in de koelkast. Hoef 'k alleen maar in de tas te gooien.
Dat smeer je de avond ervoor zeker al?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Staat al klaar in de koelkast. Hoef 'k alleen maar in de tas te gooien.
Heb geen eigen oprit dus nee. Maar daar heb ik wel een oplossing voor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat smeer je de avond ervoor zeker al?Godverdomme Henk.
Laat je je auto ook warmlopen 5min voor je begint met krabben?
kankerhomoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef seto het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er mis is met de wens om met gelijkgestemden over een onderwerp te praten, daar heeft iedere deelnemer meer aan. Ik vind een heel groot deel van die gelijkgestemden hier, maar kennelijk vinden anderen het lastig om te begrijpen dat dat belangrijk is, dat de neuzen dezelfde kant op staan.
Ja, dit is een openbaar forum, dus iemand verbieden ergens te posten is geen optie, maar het zou wel prettig zijn. Vroeg opstaan is voor veel nachtmensen een gevoelig onderwerp, en om 100% eerlijk te zijn (wat het beste en het effectiefste is) is het prettig als het als een 'veilige omgeving' voelt. Dat is voor velen niet zo, en dat is jammer. Dan is het ook niet effectief om hier mee te posten, want als je dan een beetje steun wil bij je problemen 'het is zo vroeg!', en er een negatieve reactie komt, dan ga je dat niet meer posten.
Jammer, maar helaas dat het zo moet, elke keer maar weer. En nu krijg ik weer reacties dat ik een huilie ben. So be it.
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef seto het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er mis is met de wens om met gelijkgestemden over een onderwerp te praten, daar heeft iedere deelnemer meer aan. Ik vind een heel groot deel van die gelijkgestemden hier, maar kennelijk vinden anderen het lastig om te begrijpen dat dat belangrijk is, dat de neuzen dezelfde kant op staan.
Ja, dit is een openbaar forum, dus iemand verbieden ergens te posten is geen optie, maar het zou wel prettig zijn. Vroeg opstaan is voor veel nachtmensen een gevoelig onderwerp, en om 100% eerlijk te zijn (wat het beste en het effectiefste is) is het prettig als het als een 'veilige omgeving' voelt. Dat is voor velen niet zo, en dat is jammer. Dan is het ook niet effectief om hier mee te posten, want als je dan een beetje steun wil bij je problemen 'het is zo vroeg!', en er een negatieve reactie komt, dan ga je dat niet meer posten.
Jammer, maar helaas dat het zo moet, elke keer maar weer. En nu krijg ik weer reacties dat ik een huilie ben. So be it.
Kloptquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef fathank het volgende:
lol zeker een recente "wij willen afvallen maar blijven dik-club" copy/pasta
Aan wie geef jij advies in de gym dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:05 schreef Weissman het volgende:
Waarom zien de mensen die advies geven in de gym er zelf altijd uit alsof ze niet liften
Zelfde reden waarom wijven over buitenspel beginnen te zwetsen tijdens een wedstrijd van Oranje tijdens t EK of WK.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:05 schreef Weissman het volgende:
Waarom zien de mensen die advies geven in de gym er zelf altijd uit alsof ze niet liften
kom in me gezicht zegge danquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:06 schreef Champy het volgende:
[..]
Aan wie geef jij advies in de gym dan?
Even voor de duidelijkheid: je gaat niet weg en je wil nog wel DM´s ontvangen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef seto het volgende:
omdat leraar een betaberoep is zelfs in de gymquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:05 schreef Weissman het volgende:
Ik ga denk ik naar de Afvallen tot we een ons wegen-reeks want daar is krachttraining een hot topic aan het worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: je gaat niet weg en je wil nog wel DM´s ontvangen?
Ow, dat is wel een goed idee. Ben je gelijk van het pleps hier af.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:13 schreef seto het volgende:
[..]
Ik ga denk ik naar de Afvallen tot we een ons wegen-reeks want daar is krachttraining een hot topic aan het worden.
Dat waag ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, dat is wel een goed idee. Ben je gelijk van het pleps hier af.
Klokov en ik hebben er ook al gepost dus mss voel je je al meer thuis en op je gemak daar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:13 schreef seto het volgende:
Ik ga denk ik naar de Afvallen tot we een ons wegen-reeks want daar is krachttraining een hot topic aan het worden.
Daar ga ik niet over. Maar als ik zie wie er als eerst gepost hebben in 't nieuwe deel denk ik niet dat je daar van t plebs uit de GYM af bentquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bedoeld dat er daar behoefte is aan meer modwerk?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef seto het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
kom in me gezicht zegge dan
sukkel
Je bent geen echte man totdat je een groep van 30 onwillige kutpubers zover hebt gekregen dat ze doen wat je wilt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
omdat leraar een betaberoep is zelfs in de gym
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:06 schreef Champy het volgende:
[..]
Aan wie geef jij advies in de gym dan?
Echt zo'n beta uitspraak deze. Je eigen falen goed proberen te praten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je bent geen echte man totdat je een groep van 30 onwillige kutpubers zover hebt gekregen dat ze doen wat je wilt.
Of je stopt gewoon met te veel vretenquote:Maar soms is het wel vervelend hoor! Stoppen met roken allebei, ik 10 kg aankomen, hij 0. Godverdomme.
haha wilde deze net zeggen vriend je was me te snel afquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Echt zo'n beta uitspraak deze. Je eigen falen goed proberen te praten.
het zelfde als ''je bent pas een echte man als je vrouw bepaalt wat je eet en je niks meer te zeggen hebt in de relatie'' of ''je bent pas een echte man als je met kettlebells traint''.
Haters gonna hate. Idiots gonna zittenblijven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
het zelfde als ''je bent pas een echte man als je vrouw bepaalt wat je eet en je niks meer te zeggen hebt in de relatie'' of ''je bent pas een echte man als je met kettlebells traint''.
"Je bent pas een echte man als je Crossfit doet"quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laatst nog met een chick in bed zegt ze ''je hebt echt sexy benenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
goede tt ook
LIF / [Het grote afval topic] #33 Waar de mannen niet squatten.
Mjah ik ben niet aangekomen toen ik stopte. Wat mensen doen is gewoon sigaret naar de mond bewegen vervangen door eten naar de mond bewegen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef JaqenHghar het volgende:
Uit dat LIF topic:
[..]
Of je stopt gewoon met te veel vreten
Dat is alleen een nummertje. Ik blijf ze altijd zien, oolk als ze ´verwijderd´ zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:26 schreef Weissman het volgende:
Hey Snakey kan je niet alle notes van Klokkie verwijderen? Hij heeft zich nu wel voorbeeldig gedragen. Hij is echt een ander mens geworden.
Ik heb beiden nooit gezegd. Hoewel ik wel vind dat een man dominant moet zijn in je relatie kun je er natuurlijk altijd voor kiezen om haar de bevoegdheid te geven dat zij zelf mag weten wat zij kookt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb een week een ban gehad omdat ik m'n eigen verwijderd had, nu sta ik weer op 17. Maar hoeveel heb ik officieel?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is alleen een nummertje. Ik blijf ze altijd zien, oolk als ze ´verwijderd´ zijn.
Maar het kan dus wel?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is alleen een nummertje. Ik blijf ze altijd zien, oolk als ze ´verwijderd´ zijn.
65 verwijderd, 17 nieuwe.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb een week een ban gehad omdat ik m'n eigen verwijderd had, nu sta ik weer op 17. Maar hoeveel heb ik officieel?
Ik ga geen namen noemen maar ik ken zo een mod die tegen een kleine vergoeding dat soort dingen doetquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:33 schreef kaasplankje het volgende:
ja man heb de teller ook al eens terug laten zetten
Niet gaan ranten in m´n DM he.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Bedankt Sneekie.
Zie je wel Klokov? Ik kan ook gewoon normaal blijven doen met notes.
Jezus, je wordt hier nu ook al belachelijk gemaakt door forumadmins? Het is niet te geloven. Ik wil even zeggen dat ik stop met FOK!. PM's en DM's hoeven niet, die lees ik toch niet.quote:
Ha! I did it again.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jezus, je wordt hier nu ook al belachelijk gemaakt door forumadmins? Het is niet te geloven. Ik wil even zeggen dat ik stop met FOK!. PM's en DM's hoeven niet, die lees ik toch niet.![]()
je hebt dmquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jezus, je wordt hier nu ook al belachelijk gemaakt door forumadmins? Het is niet te geloven. Ik wil even zeggen dat ik stop met FOK!. PM's en DM's hoeven niet, die lees ik toch niet.![]()
De support toen ik vastzat was real doe.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:55 schreef Ethanolic het volgende:
VMS had toen ook mijn notes verwijderd.
Nog even een shout out!
LOLquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:55 schreef no1uknow het volgende:
Yuri was tenminste een saint ten tijde van #notegate
Kun je ze voor mij verwijderen dan?quote:
Samenvatting?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:57 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie allemaal dit topic gelezen trouwens? R&P / ongewenst vrijgezel, maar je wilt verder ;)
Het gaat over TS en Beauke (zijn ex), best vermakelijk om te lezen maar aan de andere kant ook weer sneu voor de kinderen.
Ze hebben samen twee kinderen en Beauke heeft achter zijn rug om sexdates gehad, naaktfoto's e.d. verstuurd naar allerlei FOK!kers. Hij maakt een topic en zij begint erin te reageren terwijl hij nog niet eens een naam had genoemdquote:
Sloots gonna slootquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ze hebben samen twee kinderen en Beauke heeft achter zijn rug om sexdates gehad, naaktfoto's e.d. verstuurd naar allerlei FOK!kers. Hij maakt een topic en zij begint erin te reageren terwijl hij nog niet eens een naam had genoemd
Ik weet nog dat je salty was omdat ik altijd vrouwen in mijn OP's zette die niet liften. Nu wil ik niet de klootzak uithangen, maar toen daarna het dikke-wijven-tijdperk aanbrak verlangde je terug naar mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:13 schreef Klokov het volgende:
Mooie puppy, VMS. Immer kwaliteitsposts.
Die nammie liep in een ander topic te janken over porno en dat ze geen partner wilde die daar naar keek. Het was vrouwonvriendelijk en smerig en weet ik wat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:14 schreef seto het volgende:
die nammie in dat topic
"moet ze toch zelf weten"
"je weet niet wat er gebeurd is"
[ afbeelding ]
100 posts/page crew checking inquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:19 schreef seto het volgende:
snel ff nieuwe pagina zetten zodat niemand die plaatjes van vms ziet
Nicequote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-xxx-
[ afbeelding ]
Mjah vrouwen hebben geen porno nodig, die laten zich gewoon uitwonen door de buurman of een vreemde van internet. Dat is gelukkig ook niet zo moreel verwerpelijk als naar porno kijken natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:37 schreef Nammie het volgende:
'Het merendeel'. Dat denk jij. Het is gewoon een bijzonder triest wereldje. Vrouwen worden uitgebuit. Dus ik begrijp wel dat er zo gereageerd wordt, ik ben echt tegen en hoef geen partner die ernaar kijkt.
Srs? Vrouwenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die nammie liep in een ander topic te janken over porno en dat ze geen partner wilde die daar naar keek. Het was vrouwonvriendelijk en smerig en weet ik wat.
Maar ondertussen wel vreemdgaan goedpraten.
Lol strong everything
Hahha fuck die shit lol, wat een beta faggot.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:23 schreef seto het volgende:
VIDEO! Man zegt sorry voor porno kijken
deze blijft zo mooi
Maar dat wijf is 56, zullen wel geen kleine kinderen meer zijn dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ze hebben samen twee kinderen en Beauke heeft achter zijn rug om sexdates gehad, naaktfoto's e.d. verstuurd naar allerlei FOK!kers. Hij maakt een topic en zij begint erin te reageren terwijl hij nog niet eens een naam had genoemd
Natuurlijk is ze niet echt 56, ergens in dat topic staat dat het nog erg jonge kinderen zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar dat wijf is 56, zullen wel geen kleine kinderen meer zijn dan.
hee vmsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:12 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe eens link dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ze had foto's in S&G die is geen 56, eerder 36.
Haha wat een kankerhoerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
LOLquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:48 schreef Klokov het volgende:
Kanovinnie, reageer eens op mijn dms vriend
Hnnnnnnnnnnnng. Instagram pls.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:12 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie het liever gewoon in het echtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:48 schreef Weissman het volgende:
Hey Sap wil je mijn naaktfoto's zien?Snap je
no homo
no boner? haha jongens we hebben er eentje in het midden die de blokfluit andersom speeltquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:01 schreef kaasplankje het volgende:
vind wel beetje softporno hoor vms no boner
Zullen we een keer samen trainen andersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zie het liever gewoon in het echt
Nohomerus
ja vriend playboy las ik toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
no boner? haha jongens we hebben er eentje in het midden die de blokfluit andersom speelt
Oh, nou we hebben je niet nodig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat is dit trouwens voor een Story-roddeltopic? Staat ineens in mijn MyAT.
Dat kind is 19 en wil héél graag een relatie, koste wat het kost. Iemand hier moet echt ff daar op in gaanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die nammie liep in een ander topic te janken over porno en dat ze geen partner wilde die daar naar keek. Het was vrouwonvriendelijk en smerig en weet ik wat.
Maar ondertussen wel vreemdgaan goedpraten.
Lol strong everything
Ik kijk porno dus dat wordt hem nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat kind is 19 en wil héél graag een relatie, koste wat het kost. Iemand hier moet echt ff daar op in gaan.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:57 schreef Klokov het volgende:
FB / Verjaringsperiode op notes
Ik zal het zeer op prijs stellen als jullie mijn initiatief steunen.
wat een onzin, je kan geen lot krijgen. Misschien dat je die coupon hebt gekregen ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Postcode ijsprijs gewonnen. Joepie.
Inb4 "mensen die meedoen aan postcodeloterij"
Heb het lot gekregen.
Nee srs, m'n moeder betaalt die shit al een jaar, want ze is ervan overtuigd dat ik het dan met haar deel als ik wat win. De naïevelingquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat een onzin, je kan geen lot krijgen. Misschien dat je die coupon hebt gekregen ja.
Ga maar lekker ijs vreten, dikzak.
Ik ken m'n plaats. En word altijd een beetje nat van dominante schreeuwende mannen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:09 schreef VMSDKR het volgende:
C_C doe niet zo beta as fuck. Hij scheldt je uit voor dikzak en je slikt het als zoete koek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |