Waarom is het ongewenst dan?quote:
Namen willen we.quote:om het extra "in crowd" te houden is m'n ex vreemd gegaan met Fokkers en heeft ze andere Fokkers naaktfoto's toegestuurd terwijl ze aan het sex chatten/texten waren.
wat je wil, je hebt mensen die gewoon wat willen kletsen en je hebt mensen die willen daten.quote:
Waarom zou je dit zo opzichtig op Fok! willen doen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
wat je wil, je hebt mensen die gewoon wat willen kletsen en je hebt mensen die willen daten.
Leven en laten leven
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:59 schreef kroodje_broket het volgende:
Pics van de foto's van je ex willen we.
Waarom niet, is me opgevallen dat de meeste "echte" datingsites echt crap zijn en op fok zitten zat gezellige mensen, dus waarom niet een thread als dit aanmaken, met zoveel users is er een kans om voor de verandering weer eens een gezellig topic aan te makenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom zou je dit zo opzichtig op Fok! willen doen?
Dat laatste ben ik wel voor in. Maar weet niet of dating hier iets gaat worden. Zal dan meer een soort SC worden vrees ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom niet, is me opgevallen dat de meeste "echte" datingsites echt crap zijn en op fok zitten zat gezellige mensen, dus waarom niet een thread als dit aanmaken, met zoveel users is er een kans om voor de verandering weer eens een gezellig topuc aan te maken
We hebben onze ongemakken gehad maar met jou zou ik het wel overwegen, je bent wel een interessante user.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sta je daar voor open dan?
Ben je in het echt ook boos?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:03 schreef BozeHaas het volgende:
Hoi ik ben haas ben een spontane jongeman die op zoek is naar een spontane leuke gezellige meid, zie jij het wel zitten stuur me dan een leuke dm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Homo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
We hebben onze ongemakken gehad maar met jou zou ik het wel overwegen, je bent wel een interessante user.
Who cares, gewoon mee blijven doen en als het sc wordt kun je zeggen dat je erbij was toen het begonquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel voor in. Maar weet niet of dating hier iets gaat worden. Zal dan meer een soort SC worden vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |