Lekker man, succes vandaag. Ik werd voor mijn wekker wakker. Dat is ook zo iets.quote:
Thanks, nog maar 7,5 uur. Niks aan de hand. Voor je wekker wakker worden is lekker man. /fathankquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker man, succes vandaag. Ik werd voor mijn wekker wakker. Dat is ook zo iets.
Als ik ergens een teringhekel aan heb is om 3 minuten voor de wekker wakker te wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks, nog maar 7,5 uur. Niks aan de hand. Voor je wekker wakker worden is lekker man. /fathank
Inderdaad. Ik had een doorligger vandaag. Hoefde er pas om 07:00 uit. Vet kut al die mensen op de weg. Als je anderhalf uur eerder bent nergens last van.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks, nog maar 7,5 uur. Niks aan de hand. Voor je wekker wakker worden is lekker man. /fathank
Lekker hoor Henk. Neem je dan ook een lekkere mok zwarte koffie als je op staat?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had een doorligger vandaag. Hoefde er pas om 07:00 uit. Vet kut al die mensen op de weg. Als je anderhalf uur eerder bent nergens last van.
gewoon alsnog vroeg opstaan dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had een doorligger vandaag. Hoefde er pas om 07:00 uit. Vet kut al die mensen op de weg. Als je anderhalf uur eerder bent nergens last van.
Nee, kost teveel tijd. Doe 'k wel op m'n werk. Douchen aankleden en de deur uit. 20 min max zit 'k in de auto.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker hoor Henk. Neem je dan ook een lekkere mok zwarte koffie als je op staat?
Dat affiliate roid network.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yo, DM me die referrallink van Etha even, kan ik ook wat bestellen en scheelt jou weer wat.
Staat al klaar in de koelkast. Hoef 'k alleen maar in de tas te gooien.quote:
Wow noemen ze jou mister efficient ofzo? kanonnequote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Staat al klaar in de koelkast. Hoef 'k alleen maar in de tas te gooien.
Dat smeer je de avond ervoor zeker al?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Staat al klaar in de koelkast. Hoef 'k alleen maar in de tas te gooien.
Heb geen eigen oprit dus nee. Maar daar heb ik wel een oplossing voor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat smeer je de avond ervoor zeker al?Godverdomme Henk.
Laat je je auto ook warmlopen 5min voor je begint met krabben?
kankerhomoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef seto het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er mis is met de wens om met gelijkgestemden over een onderwerp te praten, daar heeft iedere deelnemer meer aan. Ik vind een heel groot deel van die gelijkgestemden hier, maar kennelijk vinden anderen het lastig om te begrijpen dat dat belangrijk is, dat de neuzen dezelfde kant op staan.
Ja, dit is een openbaar forum, dus iemand verbieden ergens te posten is geen optie, maar het zou wel prettig zijn. Vroeg opstaan is voor veel nachtmensen een gevoelig onderwerp, en om 100% eerlijk te zijn (wat het beste en het effectiefste is) is het prettig als het als een 'veilige omgeving' voelt. Dat is voor velen niet zo, en dat is jammer. Dan is het ook niet effectief om hier mee te posten, want als je dan een beetje steun wil bij je problemen 'het is zo vroeg!', en er een negatieve reactie komt, dan ga je dat niet meer posten.
Jammer, maar helaas dat het zo moet, elke keer maar weer. En nu krijg ik weer reacties dat ik een huilie ben. So be it.
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef seto het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er mis is met de wens om met gelijkgestemden over een onderwerp te praten, daar heeft iedere deelnemer meer aan. Ik vind een heel groot deel van die gelijkgestemden hier, maar kennelijk vinden anderen het lastig om te begrijpen dat dat belangrijk is, dat de neuzen dezelfde kant op staan.
Ja, dit is een openbaar forum, dus iemand verbieden ergens te posten is geen optie, maar het zou wel prettig zijn. Vroeg opstaan is voor veel nachtmensen een gevoelig onderwerp, en om 100% eerlijk te zijn (wat het beste en het effectiefste is) is het prettig als het als een 'veilige omgeving' voelt. Dat is voor velen niet zo, en dat is jammer. Dan is het ook niet effectief om hier mee te posten, want als je dan een beetje steun wil bij je problemen 'het is zo vroeg!', en er een negatieve reactie komt, dan ga je dat niet meer posten.
Jammer, maar helaas dat het zo moet, elke keer maar weer. En nu krijg ik weer reacties dat ik een huilie ben. So be it.
Kloptquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef fathank het volgende:
lol zeker een recente "wij willen afvallen maar blijven dik-club" copy/pasta
Aan wie geef jij advies in de gym dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:05 schreef Weissman het volgende:
Waarom zien de mensen die advies geven in de gym er zelf altijd uit alsof ze niet liften
Zelfde reden waarom wijven over buitenspel beginnen te zwetsen tijdens een wedstrijd van Oranje tijdens t EK of WK.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:05 schreef Weissman het volgende:
Waarom zien de mensen die advies geven in de gym er zelf altijd uit alsof ze niet liften
kom in me gezicht zegge danquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:06 schreef Champy het volgende:
[..]
Aan wie geef jij advies in de gym dan?
Even voor de duidelijkheid: je gaat niet weg en je wil nog wel DM´s ontvangen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef seto het volgende:
omdat leraar een betaberoep is zelfs in de gymquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:05 schreef Weissman het volgende:
Ik ga denk ik naar de Afvallen tot we een ons wegen-reeks want daar is krachttraining een hot topic aan het worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: je gaat niet weg en je wil nog wel DM´s ontvangen?
Ow, dat is wel een goed idee. Ben je gelijk van het pleps hier af.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:13 schreef seto het volgende:
[..]
Ik ga denk ik naar de Afvallen tot we een ons wegen-reeks want daar is krachttraining een hot topic aan het worden.
Dat waag ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, dat is wel een goed idee. Ben je gelijk van het pleps hier af.
Klokov en ik hebben er ook al gepost dus mss voel je je al meer thuis en op je gemak daar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:13 schreef seto het volgende:
Ik ga denk ik naar de Afvallen tot we een ons wegen-reeks want daar is krachttraining een hot topic aan het worden.
Daar ga ik niet over. Maar als ik zie wie er als eerst gepost hebben in 't nieuwe deel denk ik niet dat je daar van t plebs uit de GYM af bentquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bedoeld dat er daar behoefte is aan meer modwerk?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef seto het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
kom in me gezicht zegge dan
sukkel
Je bent geen echte man totdat je een groep van 30 onwillige kutpubers zover hebt gekregen dat ze doen wat je wilt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
omdat leraar een betaberoep is zelfs in de gym
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:06 schreef Champy het volgende:
[..]
Aan wie geef jij advies in de gym dan?
Echt zo'n beta uitspraak deze. Je eigen falen goed proberen te praten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je bent geen echte man totdat je een groep van 30 onwillige kutpubers zover hebt gekregen dat ze doen wat je wilt.
Of je stopt gewoon met te veel vretenquote:Maar soms is het wel vervelend hoor! Stoppen met roken allebei, ik 10 kg aankomen, hij 0. Godverdomme.
haha wilde deze net zeggen vriend je was me te snel afquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Echt zo'n beta uitspraak deze. Je eigen falen goed proberen te praten.
het zelfde als ''je bent pas een echte man als je vrouw bepaalt wat je eet en je niks meer te zeggen hebt in de relatie'' of ''je bent pas een echte man als je met kettlebells traint''.
Haters gonna hate. Idiots gonna zittenblijven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
het zelfde als ''je bent pas een echte man als je vrouw bepaalt wat je eet en je niks meer te zeggen hebt in de relatie'' of ''je bent pas een echte man als je met kettlebells traint''.
"Je bent pas een echte man als je Crossfit doet"quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |