SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
AFBLIJVEN IS INTO THE WILD PLAATJE VAN FOKKIE
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Wat een aids is datquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:35 schreef FL_Freak het volgende:
We hadden eerst een rooster van 8.30 tot 15.00/15.30 en nu elke woensdag van 9.30 tot 17.00
Ja en de andere 4 dagen werk ik al van 8 tot 5 dus was die woensdag middag ideaal om ff wat dingen te doen en te regelen.quote:
pff matig danquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee moest linksback staan in mix elftal van 2 elftallen
glad kunstgrasquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff matig dan
wel beetje fatsoeniljk veld dan?
Beter tot een jaar of 27-28 lekker bij de FC ballen en dan eens naar AZ ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zal wel net zo als Mühren aflopen hé
Die willen te snel
Inderdaad. Als Ronaldo een penalty mist kan hij er ook niks van. Jr maak jezelf niet belachelijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vermeer hahaha
Die kan er echt helemaal niks van
ik had jr al wel eerder verwachtquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Ronaldo een penalty mist kan hij er ook niks van. Jr maak jezelf niet belachelijk
Hij houdt zich rustig in na de wedstrijd tegen Vitesse. Ajaxmiddenveld prijzen zit er ook niet echt meer inquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had jr al wel eerder verwacht
Mwah, AZ verliest toch z'n punten wel. Denk eerder dat Zwolle nog 3de blijft straksquote:
Denk je maar en stiekem klimmen zequote:Op woensdag 4 februari 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, AZ verliest toch z'n punten wel. Denk eerder dat Zwolle nog 3de blijft straks
Ajax wint wel weer morgenquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk je maar en stiekem klimmen ze
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, AZ verliest toch z'n punten wel. Denk eerder dat Zwolle nog 3de blijft straks
Je gunt je concurrent een goeie spits ja?quote:
Wij hebben Milik alquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:56 schreef Fok-it het volgende:
Guidetti naar Ajax
Als dat gerucht waar zou zijn en Guidetti zou presteren mag van Geel zich echt van een brug gooien
Begon goed maar vind hen toch wat tegenvallen. Beter dan Siggy natuurlijk.quote:
Gelukkig hebben we met Onana nog een random keeper gehaald.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begon goed maar vind hen toch wat tegenvallen. Beter dan Siggy natuurlijk.
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gunt je concurrent een goeie spits ja?
Nou je zou het mooi vindenquote:
Gabriel Barbosa halen, speelt bij Santos. Wonderkindje met fmquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we met Onana nog een random keeper gehaald.
Ik zou het mooi vinden als pec derde blijft staan Guidetti staat in belangstelling voor ajax toch?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je zou het mooi vinden
Of vind je Guidetti geen goeie Eredivisie-spits?
Ja? Ik snap je niet helemaal. Achjaquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou het mooi vinden als pec derde blijft staan Guidetti staat in belangstelling voor ajax toch?
Nee joh, gewoon weer vele miljoenen betalen voor matige Nederlanders als vd Hoorn, Viergever etc.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gabriel Barbosa halen, speelt bij Santos. Wonderkindje met fm
Wat speelt die man slecht in Schotlandquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je zou het mooi vinden
Of vind je Guidetti geen goeie Eredivisie-spits?
Ze moeten echt investeren nu ja. Zo hardhandig aan die filosofie blijven vasthoudenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon weer vele miljoenen betalen voor matige Nederlanders als vd Hoorn, Viergever etc.
Ze investeren ook wel, alleen op een van de slechts mogelijke manieren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze moeten echt investeren nu ja. Zo hardhandig aan die filosofie blijven vasthoudenbereik je geen kut mee
flappenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze moeten echt investeren nu ja. Zo hardhandig aan die filosofie blijven vasthoudenbereik je geen kut mee
Ze denken echt zo 4-5 talenten per lichting van wereldniveau te gaan plukkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lukt ze bij de volgende al niet. Alleen Nouriquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze denken echt zo 4-5 talenten per lichting van wereldniveau te gaan plukken
Dat is ook kats onmogelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lukt ze bij de volgende al niet. Alleen Nouri
Wat voor verslagquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net toch even in recordtempo een verslag geschreven.
En nog adnerhalf uur voor deadline het inleveren
Ja snap ikquote:
Trustenquote:
Ethiek zeker?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Beetje een tijddodende opdracht verder.
Het telt niet tot nauwelijks mee, moet het alleen voldoende halen voor het vak
Vandaag eerste helft van de samenvatting uitgeprint.quote:
hoeveel paginas is de samenvattingquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag eerste helft van de samenvatting uitgeprint.
Ben benieuwd hoe ik het ga doenDenk dat het gewoon maar beetje stampen is paar weekjes en dan maar zien hoe het uitpakt
125 pagquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeveel paginas is de samenvatting
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
iets van 20 procent van het boek. Wel veel maja, ik kon het echt niet kleiner krijgen
Wat voor toets? Religious studies?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maandag toets heb ik, maar ga wel herren
Ja. Maar gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor toets? Religious studies?
Je kan morgen nog ff leren. En zaterdag ook natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Maar gaat hem niet worden.
Morgenavond ouders hier.
Zaterdag pas ik hele dag op zusje.
Zondag doping en west ham.
kost denk ik vies veel tijd hoor op zusje passenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan morgen nog ff leren. En zaterdag ook natuurlijk
Ja geen idee, nooiti gedaan verderquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kost denk ik vies veel tijd hoor op zusje passen
Heb er een slechte hoop op.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, nooiti gedaan verder
Zal je vriendin ook wel leuk vinden tochquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb er een slechte hoop op.
Gelukkig is vriendin hele dag thuis
Ja ik vind ook wel leuk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal je vriendin ook wel leuk vinden tochKan jij leren
Gaat vanzelf. Beetje op schoot nemen als ze huilt dit dat tochquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ik vind ook wel leuk.
Maar weet niet hoe het werkt.
mis dr welquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat vanzelf. Beetje op schoot nemen als ze huilt dit dat toch
en verslikken zich vaakquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Baby's tot één jaar oud kwijlen wel veel zeg. Vind ze leuker worden als ze 1 jaar of ouder zijn
quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:17 schreef Amarantha het volgende:
Kinderen van anderhalf jaar/twee jaar zijn het schattigst.
Ik heb er echt een half uur over gedaan maandag om een paar maanden oude baby een fruithapje te geven. Kind liet het telkens weer uit haar mond komen enz.quote:
vanaf dat ze zindelijk zijn tot ze gaan puberen en wanneer ze een jaar uit huis zijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Baby's tot één jaar oud kwijlen wel veel zeg. Vind ze leuker worden als ze 1 jaar of ouder zijn
wanneer gaan kinderen fruithapjes etenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er echt een half uur over gedaan maandag om een paar maanden oude baby een fruithapje te geven. Kind liet het telkens weer uit haar mond komen enz.
Jaaa, dan zijn ze het liefst. Dan zeggen tenminste niet de hele tijd nee op dingen en ze kwijlen ook niet je er compleet eronder.quote:
Al vrij vroeg schijnbaar. Geen idee hoe oud die baby precies is maar gok 4 of 5 maandenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer gaan kinderen fruithapjes eten
oh zo oud is mn zusje nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al vrij vroeg schijnbaar. Geen idee hoe oud die baby precies is maar gok 4 of 5 maanden
Ik zou een goede vader voor een puber zijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
vanaf dat ze zindelijk zijn tot ze gaan puberen en wanneer ze een jaar uit huis zijn
dan zijn ze weer chill
Dat weet je nooit, denk ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou een goede vader voor een puber zijn
Dat denk ik niet.quote:
Je hebt zoveel verschillende soorten pubers.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Ik ken mn sterke en zwakke punten.
Daarom zeg ik ook jongens pubersquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt zoveel verschillende soorten pubers.
Dan nog.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook jongens pubers
Wat doe je voor opleiding?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel leuk om nu stage te lopen bij kinderen. Maandagmiddag is alleen een beetje saai daar omdat de meeste kinderen dan slapen (dinsdagmiddag is dat niet zo).
Tutten, totdat ze 13 zijn en zichzelf gaan verzetten tegen elke vorm van gezag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Liever meisjesKun je lekker mee tutten. Maar goed dat ben ik haha.
Gewoon een hoek geven, niet danquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan nog.
Mij lijkt het echt fucking kut, zo'n opstandig tyfus ventje.
Klopt. Je hebt zo fases.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
tis niet echt druk meer in GRTD de laatste dagen he
Tuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik jullie een dagboekworthy vraag stellen?
Vragen mag altijdquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik jullie een dagboekworthy vraag stellen?
Uiteindelijk met kinderen. Maar zie er best tegen op om hierna door te leren. Maar moet wel als ik iets wilquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah okay. Welke kant wil/ga je op?
Leren is leuk joh.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uiteindelijk met kinderen. Maar zie er best tegen op om hierna door te leren. Maar moet wel als ik iets wil
2quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leren is leuk joh.
Welk niveau zit je nu?
Dan heb je nog wel even, ja. Minstens niveau 4 nodig voordat je wat meer mag geloof ik.quote:
Ik moet er het komende half jaar gewoon even goed over nadenken. Aangezien ik wel zeker wil zijn dat ik het af ga makenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel even, ja. Minstens niveau 4 nodig voordat je wat meer mag geloof ik.
Daarna gewoon cursussen doen op kosten van je werkgever.
quote:
okequote:
Ergo: Carnaval is kut.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
oke
ik ben namelijk een beetje 'mad', om in VBL-termen te spreken.
mijn vriendin heeft een vriendengroep waarvan ik iedereen ken maar zelf van oudsher geen onderdeel was, al waren er wel een aantal mensen uit die vriendengroep waarmee ik vaker of minder vaak sprak. Haar ex zit ook in die vriendengroep, oke, normaal geen problemen mee. Gebeurt toch niks tussen die 2 dus boeiend, daar mag ze van mijn part 3 keer per week over de vloer zolang ze maar tijd overhoudt voor mij.
Maar op 14 februari even niet. Wat zeg je Mexi, neem jij die commerciele bullshit nu serieus? Nee, maar ik vind het wel zo netjes om het niet helemaal te laten voor wat het is en te doen alsof het gewoon een random zaterdag is. Het is dan echter carnaval dus gaan zij, die vriendengroep, met zn allen uit. Niemand die mij daar iets over vertelt en die zegt van 'oke we hebben dat en dat plan ofzo'. En al helemaal niet de vraag of ik mee wil. Nee, ik moet het random horen van iemand (die ik toevallig vandaag zag en daar toevallig over begon) dat mijn vriendin en de rest van die vriendengroep dat plan hebben, waar twee mensen sowieso ook veel met mij omgaan (van de, whatnot, zes). Oke, als het niet op de bewuste dag met een ex was geweest had ik er waarschijnlijk veel minder moeilijk over gedaan, maar ik vind het echt helemaal niet chill dat er zo geheimzinnig over gedaan wordt dat ik erbuiten word gehouden terwijl ik iedereen ken.
Tl;dr ik ben even boos op deze drie 'vrienden', maar vind het van mijn vriendin allemaal net even iets kwalijker. Mijn algemene boosheid lijkt me wel enigszins terecht, maar mijn boosheid naar m'n vriendin die net even wat erger is, is dat wat overdreven?
Waarom vrijdag 'ageren'? Praat het gewoon uit voordat het uit de klauwen loopt. Geef aan wat je net post en hoe jij er over denkt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarschijnlijk zou ik als ik meegevraagd word bedanken want carnavalIk kan niet tegen drukte bij het uitgaan.
Maar het is meer een principekwestie. Ik ga vrijdag behoorlijk ageren denk ik en dat is heel wat want we hebben nooit ruzie.
jaartjequote:Op donderdag 5 februari 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe lang moet jij nog studeren typisch
Ja dat ga ik niet over de app doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom vrijdag 'ageren'? Praat het gewoon uit voordat het uit de klauwen loopt. Geef aan wat je net post en hoe jij er over denkt.
Je kunt niet even bellen? Met iemand als je vriendin kun je toch best je ongenoegen uiten ipv te wachten op vrijdag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet over de app doen.En ik zie dr vrijdag. 'Ageren' is natuurlijk een groot woord.
Mijn onvrede uitspreken is het uiteraard.
Doe ik niet graag om een meningsverschil uit te praten nee. Zou nog wel kunnen maar als dat maar een halve dag scheelt zie ik geen reden om dat te doen.quote:
dat weet ik nog niet manquote:
Vind ik altijd zo raar, wel hartjes en zogenaamde uitingen van liefde via de app/telefoon maar iets anders moet dan ineens face to face. Je hebt haar nog wel gesproken neem ik aan via de app/telefoon en dan doe je net alsof er niks is?quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe ik niet graag om een meningsverschil uit te praten nee. Zou nog wel kunnen maar als dat maar een halve dag scheelt zie ik geen reden om dat te doen.
kutleefquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet man
ik wil eigenlijk iets in de game industrie, maar dat is niet echt een zekerheidje
al heb ik die wel al door chemische achtergrond
Ik heb haar gesproken maar dat was in gezelschap. Verder geen tijd gehad want was pas om 12 uur alleen en toen sliep ze alquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo raar, wel hartjes en zogenaamde uitingen van liefde via de app/telefoon maar iets anders moet dan ineens face to face. Je hebt haar nog wel gesproken neem ik aan via de app/telefoon en dan doe je net alsof er niks is?
ik ging bij zo'n opleiding op gesprek, wolven shirts en andere streotypes niet normaalquote:
Dus je hebt het nog niet laten weten? Dat is toch raar...quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb haar gesproken maar dat was in gezelschap. Verder geen tijd gehad want was pas om 12 uur alleen en toen sliep ze al
Godverdomme.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ging bij zo'n opleiding op gesprek, wolven shirts en andere streotypes niet normaalnekbaarden, afgeragde schoenen van een jaar of 5 oud e.d.
de mensen waar ik een gesprek mee had gaven me een complimentje over mijn kleding terwijl ik gewoon casual gekleed was#swag
wanneer is ze jarigquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Sof moet terug komen voor haar verjaardag
12e ik mis haarquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
wanneer is ze jarig
ze had mij ooit toegevoegd op feestboek
toen werd ze ineens boos op mij en had ze mij verwijderd en ging cachet mij uitschelden uit het niets
dat was echt een moeilijke tijd voor mij
Carnavalquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
14e carnaval op valentijnsdag
dat wordt feest
1 keer gevierd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
altijd goed naar mijn zin die dagen
beetje heel de dag stoned en dronken zijn, ik vind het allemaal wel leuk danquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer gevierd.
(In het dorp van TwenteFC, dus de kans dat we gehosd hebben is groot)
Niet mijn ding
/r/TrueChristianity is wel echt een topshow.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:25 schreef Typisch het volgende:
books, europe, philosophy en travel heb ik al
de rest is niet voor mij
Best vermakelijk hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:27 schreef Typisch het volgende:
dat hoef ik allemaal niet te lezen daar
ik moet echt effe motivatie vinden om meer door te lezen in mijn boekenquote:
De pakken man, de pakkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
iedereen is dronken en vrolijk, what's not to like?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd wat een spanning
quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:48 schreef Typisch het volgende:
net een stukje gelezen in A Song of Ice and Fire waarwtf dat hoef ik dus nooit te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd wat een spanning
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
het is wel met een goed achtergrond verhaal waarom ze het doetquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf dat hoef ik dus nooit te lezen
De reden dat ik GoT ben gestopt als serie is de hoeveelheid seksquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is wel met een goed achtergrond verhaal waarom ze het doet
vet cool allemaal
Vind de serie helemaal niet van zo'n hoog niveau, de helft van het verhaal kun je niet snappen als je alleen de serie kijkt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De reden dat ik GoT ben gestopt als serie is de hoeveelheid seks
season 1 gekekenquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind de serie helemaal niet van zo'n hoog niveau, de helft van het verhaal kun je niet snappen als je alleen de serie kijkt.
boeit mij verder niet, maar ik kijk daar ook geen series voor neequote:Op donderdag 5 februari 2015 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
season 1 gekeken
maar elke epi was seks.
Houd ik niet van man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
boeit mij verder niet, maar ik kijk daar ook geen series voor nee
maar het is redelijk functioneel in deze serie, laat verschillende characters en hun verstandhoudingen goed zien zo heb je ookFantasy is gewoon niet echt mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar zijn alle oude nachtbrakers word hier strondziek van
is toch fucking niet normaal altijd goede tories hier snachtsquote:
Foetsie, weg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is toch fucking niet normaal altijd goede tories hier snachts
opeens niks meer
wat was je aan het doenquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
god god.
Kan ook niet even wat anders doen
Ik vind dat gek, net als mensen die zeggen ''ik houd niet van sci-fi'' of andere (sub)genres.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fantasy is gewoon niet echt mijn ding
Misschien heb ik wel te weinig fantasie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat gek, net als mensen die zeggen ''ik houd niet van sci-fi'' of andere (sub)genres.
Als iets goed in elkaar zit en mijn fantasie/nieuwsgierigheid triggert kan ik het lezen. Het enige wat ik echt niet trek is van die feel good chickflicks in boek format.
Inlevingsvermogen misschien, accepteren van een situatie/scenario wat je aan het kijken/lezen bent.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel te weinig fantasie.
Maar ik snap niet waarom mensen bepaalde genres niet trekken
Lezen, alleen, uurtje of 1.5?quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat was je aan het doen
met wie
hoe lang
#obsessivewife
Een gebrek aan inlevingsvermogen heb ik sowieso.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen misschien, accepteren van een situatie/scenario wat je aan het kijken/lezen bent.
Je heb echt wel fantasie. Je vind Harry Potter ook leuk dus. Evengoed fantasy overigensquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel te weinig fantasie.
Maar ik snap niet waarom mensen bepaalde genres niet trekken
Wereld van Sofiequote:
Maar dat las ik als kind.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je heb echt wel fantasie. Je vind Harry Potter ook leuk dus. Evengoed fantasy overigens
True, mijn zusje is zo iemand. Die wil lezen om zich lekker te voelen en leuke dingen te lezen, die leest echt veel van die tyfus boeken van het niveau GTST zeg maar. In het begin is ze verliefd, dan gaat het uit om een of andere kut reden en aan het einde komen ze weer bij elkaar of vindt ze een nieuwe en heeft ze genoeg aan hem en haar bff.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een gebrek aan inlevingsvermogen heb ik sowieso.
Maar zo zijn er mensen die niet van bepaalde boeken houden omdat ze te rauw/realistisch zijn
Welke?quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:14 schreef Typisch het volgende:
Ik ben nu motivated om A Song of Ice and Fire uit te krijgen omdat ik een nieuw(e) boek(en serie) heb gevonden die ik wil gaan lezen.![]()
Films kan ik wel hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
Chickflicks zijn soms best leukleest lekker weg. Films in die categorie ook overigens
Oh dat lijkt me nou helemaal niksquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.goodreads.com/book/show/186074.The_Name_of_the_Wind
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Films kan ik wel hebben.
Boeken absoluut niet
Dat was ook gewoon niks, alleen maar pure porno en een slap verhaallijntje ertussenquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
50 shades gelezen
Dat was erg genoeg
Mn vriendin heeft dat allemaal gelezen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon niks, alleen maar pure porno en een slap verhaallijntje ertussen
mijn ex ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn vriendin heeft dat allemaal gelezen.
Matig matig matig
quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn vriendin heeft dat allemaal gelezen.
Matig matig matig
vrouwen hequote:Op donderdag 5 februari 2015 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]ben je toch wel klaar mee, na 1 boekje zou je zeggen
Snap nog steeds niet dat sof catcher in the rye zo goed vond, zat me echt zo te irriteren aan die hoofdpersoon en de schrijfstijlquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee films kan ik veel hebben.
Maar boeken moeten niveau hebben
Mijn vriendin en al mijn oude vrouwelijke klasgenoten tijdens english lit vonden het fantastisch.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat sof catcher in the rye zo goed vond, zat me echt zo te irriteren aan die hoofdpersoon en de schrijfstijl
Ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:23 schreef isax het volgende:
hey in "mijn" sc is er niemand met een abo, hoe zie je wanneer die verloopt?
sorry dat ik even binnen val hier
Kijken wanneer je hem hebt gekochtquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:23 schreef isax het volgende:
hey in "mijn" sc is er niemand met een abo, hoe zie je wanneer die verloopt?
sorry dat ik even binnen val hier
sof vond mazerunner toch ook een goede film?quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat sof catcher in the rye zo goed vond, zat me echt zo te irriteren aan die hoofdpersoon en de schrijfstijl
quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijken wanneer je hem hebt gekocht
Divergentquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
sof vond mazerunner toch ook een goede film?
of hoe heet die andere crap
dan voeg ik dat toe aan het lijstje van mysteries.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten
Welkom!
Dan heb je hem gekregenquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:24 schreef isax het volgende:
[..]ja dat zal je denken he? ik heb het niet gekocht en ik weet niet hoe ik er aan kom
![]()
![]()
ik plak er hooguit de sticker ''vermakelijk'' opquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Divergent
Maze Runner was ook tof.
Alles goed?quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:25 schreef isax het volgende:
[..]
dan voeg ik dat toe aan het lijstje van mysteries.
danku danku.
Wat ben jij vriendelijk tegen nieuwelingenquote:
wie zegt dat ik dat weet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Typ wanneer ga je me dmen wie de FOK!stok had gestolen
dat denk ik ook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je hem gekregenmeestal week of 2-3
jawel hoor, beetje te veel lol denk ik en ging eigenlijk slapenquote:
pics aubquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:27 schreef isax het volgende:
[..]
dat denk ik ook.
[..]
jawel hoor, beetje te veel lol denk ik en ging eigenlijk slapenmet jou?
Misschien geheime minnaar op de foksquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:27 schreef isax het volgende:
[..]
dat denk ik ook.
[..]
jawel hoor, beetje te veel lol denk ik en ging eigenlijk slapenmet jou?
oquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vaak genoeg door laten schemeren
Moest van jouquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben jij vriendelijk tegen nieuwelingen
voor iemand met een mysterieuze pimp abo moet ik dan ook wel lekkere tieten hebben ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben jij vriendelijk tegen nieuwelingen
On daar wordt Inso misselijk vanquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:28 schreef isax het volgende:
[..]
voor iemand met een mysterieuze pimp abo moet ik dan ook wel lekkere tieten hebben ofzo.
sorryquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alsjeblieft
wil het zo graag weten
Ik heb je gefobootquote:
een banaan is niet niets hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar was niks te zien, al gedaan natuurlijk
Vind die HMF aanbidding wel beetje eng.quote:
jij denkt dat dat serieus is?quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind die HMF aanbidding wel beetje eng.
Maar misschien is ie wel normaal in real
is weer eens wat anders dan 15 jarigenquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Oh je komt uit Utopia-sc
Loop ik een 40+er te hosselen
Ga je nou ook al Elan-opmerkingen maken? Er is geloof ik nog nooit een 15-jarige geweest hierquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan 15 jarigen
Hij zal in het echt echt geen lieverdje zijn in ieder gevalquote:
ik heb iets onthouden van dat je op jongere dames valtquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nou ook al Elan-opmerkingen maken? Er is geloof ik nog nooit een 15-jarige geweest hier
hoe weet jij datquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal in het echt echt geen lieverdje zijn in ieder geval
Ja jongere dames blijven wel 18+quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb iets onthouden van dat je op jongere dames valt
elan-opmerkingen maak ik niet, die zijn beneden mijn niveau
hoi elan
Omdat iemand die zich zo gedraagd op FOK! als hmf zn laatste 2 perioden normaal gesproken als zwakzinnige word weggezetquote:
Omdat de keren dat hij hier poste hij zich als een psychopatische debiel gedroeg, nu kan je in het echt wel iets anders zijn natuurlijk, maar ik geloof echt niet dat dat 100 procent troll isquote:
ik ga denk ik als draco malfoy met carnavalquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat iemand die zich zo gedraagd op FOK! als hmf zn laatste 2 perioden normaal gesproken als zwakzinnige word weggezet
ik ben geen 40+ en ik kijk geen utopia.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Oh je komt uit Utopia-sc
Loop ik een 40+er te hosselen
waarom post je daar dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben geen 40+ en ik kijk geen utopia.
Oh, maar je praat graag met mensen die de hele dag over Utopia praten? Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben geen 40+ en ik kijk geen utopia.
we hebben het nooit over utopia. dat is het hele stomme van die sc.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, maar je praat graag met mensen die de hele dag over Utopia praten? Dat kan ook natuurlijk
een oude ziel jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:38 schreef Fok-it het volgende:
En je post in de 40+ scgvd zeg
Nee je zal 19 zijn inderdaad
dat magquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat de keren dat hij hier poste hij zich als een psychopatische debiel gedroeg, nu kan je in het echt wel iets anders zijn natuurlijk, maar ik geloof echt niet dat dat 100 procent troll is
Adresjes in Breda, Tilburg en Den Bosch om te pitten. Sowieso dagje Breda en een zaterdag wat dieper Brabant in denk ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:46 schreef Fok-it het volgende:
Waar ga jij carnaval vieren dan typisch? Breda?
Vind het van alle Brabantse steden de minste sfeer hebbenquote:
Die is laat wakker danquote:
zeldenquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ga jij wel eens uitwedstrijden typ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |