ik ging bij zo'n opleiding op gesprek, wolven shirts en andere streotypes niet normaalquote:
Dus je hebt het nog niet laten weten? Dat is toch raar...quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb haar gesproken maar dat was in gezelschap. Verder geen tijd gehad want was pas om 12 uur alleen en toen sliep ze al
Godverdomme.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ging bij zo'n opleiding op gesprek, wolven shirts en andere streotypes niet normaalnekbaarden, afgeragde schoenen van een jaar of 5 oud e.d.
de mensen waar ik een gesprek mee had gaven me een complimentje over mijn kleding terwijl ik gewoon casual gekleed was#swag
wanneer is ze jarigquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Sof moet terug komen voor haar verjaardag
12e ik mis haarquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
wanneer is ze jarig
ze had mij ooit toegevoegd op feestboek
toen werd ze ineens boos op mij en had ze mij verwijderd en ging cachet mij uitschelden uit het niets
dat was echt een moeilijke tijd voor mij
Carnavalquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
14e carnaval op valentijnsdag
dat wordt feest
1 keer gevierd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
altijd goed naar mijn zin die dagen
beetje heel de dag stoned en dronken zijn, ik vind het allemaal wel leuk danquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer gevierd.
(In het dorp van TwenteFC, dus de kans dat we gehosd hebben is groot)
Niet mijn ding
/r/TrueChristianity is wel echt een topshow.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:25 schreef Typisch het volgende:
books, europe, philosophy en travel heb ik al
de rest is niet voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |